لطفا قبل از ثبت سفارش، موجودی و قیمت روز را سوال نمایید: تماس، واتساپ، ایتا، روبیکا: 09130677797 – تاریخ بروزرسانی: 1402/12/15 ⭐ پاسخگویی تلفنی "8 الی 16" - چت آنلاین "8 الی 2 بامداد" (تعطیلات فقط پاسخگویی آنلاین)⭐

معروف ترین فرش های فرانسوی

قیمت خرید فرش قالی کاشان فروش فرش ماشینی معروف ترین فرش های طرح فرانسوی

فرش طرح فرانسه نوعی از فرش های فرانسه است که الهام گیری از هنر و فرهنگ فرانسه دارد.در طراحی این فرش ها ممکن است طرحی به چشمتان بخورد که ترکیبی از طرح های مدرن و کلاسیک باشد. فرش های طرح فرانسه اغلب دارای طرح های هندسی و فلورال هستند و نمایانگرترکیبی از تاریخچه هنری و تفکر هنری عمیق هستند. این فرش ها بسیار  زیبا هستند و می توانند به فضای خانه زیبایی و الگویی خاص ببخشند. فرش های طرح فرانسوی با ساختار فرش های ایرانی بسیار متفاوت است. که در ادامه قصد داریم درباره آنها صحبت کنیم.

معروف ترین طرح های فرش فرانسوی 

طرح های به کار رفته در فرش های فرانسوی بسیار متنوع و متعدد هستند. برخی  از طرح های معروف و مشهور فرش طرح فرانسوی عبارتند از :

طرح گلفرنگ 

این طرح الهام گرفته از نقاشی های هنرمندان فرانسوی است که گل ها و بوته ها را با رنگ های روشن و شاد به تصویر می کشند. فرش گلفرنگ ، که به آن گل فرنگی نیز گفته می شود، نقشی است که ریشه در هنر و فرهنگ ایران دارد و تحت تأثیر تبادلات فرهنگی با اروپا ، به ویژه فرانسه ، شکل گرفته است. با دقت در فرش های فرانسوی می توان این طرح ها را دید. گلفرنگ ها معمولاً شامل نقوشی از گل های رز و برگ های طبیعی هستند که در کنار هم ترکیبی چشم نواز و درخشان را ایجاد می‌کنند. این طرح ها به دلیل شباهت به گوبلن های فرانسوی ، محبوبیت زیادی دارند و در بافت های نمودی امپرسیونیستی به کار می‌روند. همچنین امروزه نیز شما می توانید این نقوش را در طرح فرش های فرانسوی و ایرانی مشاهده کنید.

این فرش‌ها نه تنها به دلیل زیبایی بصری بلکه به خاطر ارتباط تاریخی و فرهنگی‌شان با هنر ایرانی و اروپایی، ارزشمند هستند و در دکوراسیون‌های مختلف، به ویژه آن هایی که سبک کلاسیک دارند، استفاده می شوند.

برای دیدن طرح های بیشتر از فراش های فرانسوی می توانید به کلکسیون فرش فرانسوی ما مراجعه نمایید.

طرح اوبوسون

این طرح از نام یک شهر فرانسوی گرفته شده است که مرکز تولید فرش های فرانسوی بوده است. این طرح یکی از معروف ترین طرح فرش های فرانسوی است که در بازار فرش ماشینی ، امروزه به فروش می رسد. این طرح دارای الگوهای هندسی و فلورال است که با رنگ های زمینه فرش می توانند به راحتی هماهنگ شوند.

فرش های طرح اوبوسون ، که نامشان از شهر تاریخی اوبوسون در فرانسه گرفته شده، برای زیبایی و دقت در جزئیاتشان شهرت دارند. 

طرح های اوبوسون معمولاً با استفاده از رنگ های ملایم و طرح های هندسی پیچیده ، فضایی از آرامش و هماهنگی را به ارمغان می‌آورند. این فرش ها در دکوراسیون های مدرن می تاونند مانند یک نقطه کانونس عمل کنند و توجه همه را به خود جلب کنند. تولید فرش های با طرح اوبوسون به قرن 17 میلادی برمی گردد اما همچنان تقاضا در مورد این فرش فرانسوی نیز زیاد است.

رنگ های به کار رفته در فرش های طرح فرانسوی بسیار شاد و جذاب هستند به طوری که با خرید هر یک از آنها می توانید فضایی شاد و جذاب را در خانه به وجود آورید. شاید این سوال برای شما پیش آید فرش های با این طرح و رنگ در کجا و در چه دکوراسیون هایی مورد استفاده قرار می گیرند؟

فرش های فرانسوی در دکوراسیون

فرش فرانسوی می تواند در دکوراسیون های مختلف استفاده شوند. اما بیشتر این فرش ها با دکوراسیون های با سبک مدرن و مینیمالیستی سازگار هستند. این فرش ها برخلاف فرش های اصیل و با اصالت ایرانی بسیار پر نقش و نگار و دارای گل های ریز نیستند. این فرش ها داری نقوش درشت اند . اگر به سبک های اروپایی علاقه دارید می توانید از دکوراسیون های با سبک فرانسوی پیروی کنید. دکوراسیون سبک فرانسوی یکی از پرطرفدارترین شیوه ها برای چیدمان منزل می باشد. این سبک به علت پایبندی به اصول و گذشته فرهنگی و داشتن اصالت فرانسوی ، مورد توجه افرادی است که علاقه زیادی به فرهنگ فرانسه و روحیه اشرافی و تجملی دارند. استفاده از فرش های طرح فرانسوی کمک زیادی به ین نوع دکوراسیون ها می کند ، ضمن اینکه فرش های فرانسوی بدون محدویت رنگ می باشند و با هر مبلمان به راحتی ست می شوند.

خرید فرش با کیفیت از کارخانه فرش ماشینی کاشان

خرید فرش مستقیم از کارخانه فرش کاشان یک روش محبوب برای خرید فرش با کیفیت و قیمت مناسب است. در ادامه ، به برخی از مزایای خرید مستقیم فرش از کارخانه فرش کاشان و نکاتی که باید در نظر داشته باشید، پرداخته ایم:

کیفیت بالا و قیمت مناسب یکی از مزایای خرید انلاین فرش از کاخانه فرش است. فرش های مستقیم از کارخانه با استفاده از بهترین مواد اولیه و دستگاه های پیشرفته تولید می شوند. قیمت های فرش های کارخانه ای به دلیل حذف واسطه ها، بسیار مناسب تر از قیمت فرش های موجود در بازار است. با خرید از کارخانه شما می توانید مطمئن شوید که فرشی را که  در محل دریافت می کنید همان فرش با همان مشخصاتی است که سفارش داده اید. درصورت وجود مغایرت شما می توانید این فرش را به خود کارخانه یا فروشگاه برگردانید.

محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.
Call Now Button