لطفا قبل از ثبت سفارش، موجودی و قیمت روز را سوال نمایید: تماس، واتساپ، ایتا، روبیکا: 09130677797 – تاریخ بروزرسانی: 1402/12/15 ⭐ پاسخگویی تلفنی "8 الی 16" - چت آنلاین "8 الی 2 بامداد" (تعطیلات فقط پاسخگویی آنلاین)⭐

معیار انتخاب فرش ماشینی و نکاتی که باید بدانیم!

معیار انتخاب فرش ماشینی و نکاتی که باید بدانیم خرید فرش فروشگاه فرش قالی کاشان

یکی از مهمترین عناصر دکوراسیون در هر خانه، فرش است. بیشتر افراد به فروشگاه‌ها مراجعه و با توجه به بودجه خود بهترین فرش را انتخاب می‌کنند. نکته‌ای که معمولا فراموش می‌شود این است که هر فرشی، هر چقدر هم که زیبا و باکیفیت باشد، مناسب هر خانه‌ای نیست و انتخاب فرش مناسب، اصول و قواعدی دارد. همراه قالی کاشان باشید تا به شما نکته های مهم برای خرید فرش را یادآوری کنیم.

نکته مهم برای خرید فرش (چه زمانی فرش را انتخاب کنیم؟)

اولین نکته در هنگام انتخاب فرش زمان خرید آن است. اگر قصد تغییر دکوراسیون یا خرید جهیزیه دارید، اولین وسیله‌ای که باید تهیه کنید فرش است. فرش دلخواه خود را با توجه به فضای خانه و اتاق‌ها بخرید و سپس دیگر وسایل را با آن هماهنگ کنید. این کار طراحی دکوراسیون را آسان‌تر می‌کند. در این صورت از قبل سبک خانه خود را تعیین کرده‌اید. حتی می‌توانید با توجه به طرح فرشی که خریده‌اید المان‌های مختلفی را به دکور خانه خود اضافه کنید.

مدل و طرح فرش برای خانه کوچک

هر چه طرح و نقش فرش ماشینی بیشتر باشد، در اصطلاح شلوغ تر به نظر می­رسد. فرش­های شلوغ به خصوص اگر دارای رنگ­های تیره و با تنالیته بالا باشند، فضا را کوچکتر نشان می­دهند. بنابراین استفاده از فرش­های پر نقش و نگار در فضاهای کوچک انتخاب مناسبی نیست. چرا که به نوعی باعث ایجاد اغتشاش بصری در محیط می‌­شود. اگر رنگ فرش نیز تیره و تند باشد این شلوغی بیشتر به چشم آمده و آرامش ذهنی افراد را تحت تاثیر قرار می­دهد.

چنانچه به فرش‌­های پر نقش و نگار علاقه دارید رنگ آن را از میان رنگ­‌های روشن انتخاب کنید تا به این ترتیب تاثیر شلوغی فرش را کاهش داده باشید. در کل بهتر است در زمان انتخاب و خرید فرش مناسب فضای کوچک، به خصوص اگر اتاق شما دارای روشنایی و نور کافی نیست، به سراغ فرش ­های خلوت تر و ساده تر بروید.

انتخاب ابعاد فرش با توجه به اندازه و تعداد مبلمان

در پاسخ به این سوال که چگونه برای محیط کوچک، فرش انتخاب کنیم و چطور مبلمان را با آن ست کنیم به چند نکته مهم باید توجه داشته باشید:

  • هر تعداد مبلی که دارید فرقی ندارد، باید از دیوار سه سانتی‌متر فاصله داشته باشند و روی فرش هم قرار نگیرند.
  • پایه‌های جلویی مبل بر روی فرش مناسب برای فضای کوچک قرار بگیرد، اما پایه‌های عقبی روی زمین باشد.
  • فرش در مرکز چیدمان مبل شما قرار بگیرد تا فضا را بزرگ‌تر نشان دهد.
  • اگر قرار است زیر میز ناهارخوری خود فرش پهن کنید، باید از هر طرف ۶۰ سانتی‌متر بلندتر باشد تا با عقب دادن صندلی باز هم روی فرش قرار بگیرند.
  • برای یک اتاق کوچک یا هالی که مبلمان زیادی ندارد، می‌توانید فرش‌های با طرح شلوغ‌تر انتخاب کنید. درحالی‌که برای تعداد زیاد مبلمان به فرشی با طرح ساده‌تر نیاز دارید.

چه فرشی خانه را بزرگ‌تر نشان می‌دهد؟

فرش مناسب برای فضای کوچک باید این توهم را در بیننده ایجاد کند که فضا بزرگ‌تر است. اگر هنوز در ذهن مرور می‌کنید که چگونه برای محیط کوچک، فرش انتخاب کنیم که فضا بزرگ‌تر به چشم بیاید به موارد زیر توجه کنید:

  • فرش‌هایی با رنگ سرد و روشن فضا را بزرگ‌تر نشان می‌دهند. همچنین رنگ‌های روشن برای خانه‌های کم‌نور بسیار مناسب است؛ زیرا نور را منعکس می‌کند و باعث می‌شود خانه روشن و بزرگ به چشم بیاید.
  • فرش‌های با طرح شلوغ و پرنقش‌ونگار خانه را تیره‌تر و فضا را کوچک‌تر نشان می‌دهند. برای همین استفاده از طرح‌های ساده و مدرن برای آپارتمان‌های امروزی توصیه می‌شود. اگر به دنبال خرید فرش طرح شلوغ هستید، رنگ‌های روشن از آن را انتخاب کنید تا طرح خیلی مشخص نباشد.
  • بزرگ‌تر دیده شدن فضای خانه شما به میزان فضای قابل رویت کف بستگی دارد. فرش اگر کوچک‌تر از کل کف خانه انتخاب شود و کف‌پوش سرامیک یا سنگ رنگ روشن باشد، فضا بزرگ‌تر به چشم می‌آید.

فرش های ماشینی کاشان در فروشگاه قالی کاشان به صورت مستقیم از کارخانه فرش کاشان قابل خرید است. خرید مستقیم از کارخانه در کنار ارسال رایگان فرش سبب شده قیمت فرش در مجموعه قالی کاشان ارزان تر از سایر فروشگاه ها باشد. از مزایای دیگر خرید اینترنتی فرش کودک کاشان دریاف ضمانت نامه 10 ساله کیفیت فرش است. از این رو خریداران در مورد کیفیت بالای فرش نیز دغدغه ای نخواهند داشت.

مجموعه قالی کاشان جدید ترین و خاص ترین طرح های فرش ماشینی را رنگ بندی های مدرن و امروزی به نمایش گذاشته است. طیف بسیار گسترده طرح های موجود در فروشگاه قالی کاشان هر نوع سیلقه ای را پوشش می دهد. از این رو انتخاب طرح فرش در این فروشگاه بسیار آسان تر است.

محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.
Call Now Button