لطفا قبل از ثبت سفارش، موجودی و قیمت روز را سوال نمایید: تماس، واتساپ، ایتا، روبیکا: 09130677797 – تاریخ بروزرسانی: 1402/12/15 ⭐ پاسخگویی تلفنی "8 الی 16" - چت آنلاین "8 الی 2 بامداد" (تعطیلات فقط پاسخگویی آنلاین)⭐

فرش سرمه ای جدید

خرید فرش ماشینی فرش سرمه ای جدید قالی کاشان

شاید با شنیدن اسم فرش اصیل ایرانی، برای خیلی از ماها، اولین تصویری که به ذهن می‌آید، فرشی شلوغ و پر نقش و نگار با رنگ قرمز رنگ باشد. در صورتی که اگر از رنگ سرمه‌ ای به صورت هوشمندانه در دکوراسیون استفاده کنید، ‌یک چیدمان لوکس و شیک خواهید داشت، برای مثال انتخاب فرش سرمه ای یک انتخاب بی نظیر و زیبا می تواند باشد. در این مقاله ، نکاتی درباره‌ی انتخاب فرش سرمه‌ای جدید برای دکوراسیون منزل را بررسی خواهیم کرد.

امروزه، فرش‌های ایرانی در جنس‌ها، طرح‌ها، ابعاد و رنگ‌های مختلفی تولید می‌شوند. اگر برای دکوراسیون منزل خود به دنبال ایده‌ای جدید و لوکس هستید، می‌توانید رنگ سرمه‌ای را به عنوان رنگ اصلی یا رنگ مکمل در کنار رنگی دیگر استفاده کنید.

 

ویژگی های فرش سرمه ای

  • فرش های جدید با رنگ سرمه ای می تواند یک انتخاب زیبا برای دکوراسیون خانه شماباشد چرا که این فرش های ماشینی جدید با الیاف اکریلیک بافته می شوند و بدون پرزدهی و حساسیت می باشند.
  • فرش های با رنگ بندی سرمه ای به دلیل زمینه چرک تاب ، دیر تر لکه می شوند  و آلودگی به چشم نمی آید بنابراین می توان گفت برای خانواده های شلوغ هم مناسب است.
  • فرش با این رنگ به دلیل رنگ تیره ای که دارد برای مکان هایی با نور کم جلوه ای زیبا پدیدار می کند،  و می توان به عنوان رنگ پایه برای دکوراسیون نیز در نظر گرفت.

از دیگر قابلیت های فرش با این رنگ بندی، سازگاری با انواع رنگ ها و دکوراسیون ها می باشد. این فرش ها را می تونا با مبلمان کرم، طوسی ، طلایی ،  سفید و… ست کرد.

 

از آنجایی که فرش یک کالای مهم است و انتخاب رنگ فرش برای دکوراسیون منزل از دشوارترین کارها به شمار می آید، مشاوران مجموعه قالی کاشان سعی دارند با راهنمایی شما در این زمینه، کاری کنند تا شما از خرید خود راضی باشید.

 

از پرطرفدارترین و محبوب ترین رنگ های زمینه فرش میان خانواده های ایرانی رنگ زمینه سرمه ای و کرم می باشد. اما از آنجایی که علایق و سلایق هر فرد متفاوت است نمی توان گفت فرش سرمه ای بهتر است یا کرم؟ در ادامه این مقاله سعی داریم در مورد فرش کرم و سرمه ای صحبت کنیم تا بعد از بررسی مطالب به یک نتیجه مفید برسیم.

فرش سرمه ای جدید یا کرم؟

رنگ‌ها، هر چقدر هم که جذاب باشند، احتمال دارد روزی تکراری شوند. فرش سرمه ای با پس زمینه تیره ظاهری شکیل و خاص دارد و جزو فرش های محبوب به شمار می آید. این فرش در طرح ، شانه و رنگ بندی های مختلف بافته می شود. همچنین استفاده از فرش های با رنگ بندی تیره مثل سرمه ای در محیط های بزرگ مناسب تر است زیرا باعث می شود فضای خانه گرم و صمیمی به نظربرسد.

فرش سرمه ای در دکوراسیون های مدرن می تواند کنتراست رنگی را حفظ کند ، همچنین قادر است در بخش های مختلف خانه  محیطی با جذابیت بصری و ظاهری منحصر به فرد خلق کند.

 

رنگ کرم از رنگ های محبوب برای فرش ماشینی و دستباف است . فرش های کرم فرش های با زمینه روشن هستند که خانه را دلباز تر و روشن تر نمایش می دهند و برای مکان های کوچک و آپارتمان ها مناسب هستند. همچنین فرش کرم به دلیل رنگ خنثی ای که دارد می تواند با اثاثیه ، اکسسوری ها و مبلمان چوبی به راحتی هماهنگ شود.

جمع بندی

مجموعه فرش قالی کاشان فرش های سرمه ای جدید را در شانه و تراکم های مختلف به بازار ارزانی داشته است که شما با مراجعه به فروشگاه فرش می توانید از تنوع فرش های سرمه ای جدید بهرمند شوید.

درکل فرش های با رنگ سرمه ای با توجه به این که می توانند فضایی شیک و لوکس را رقم بزنند ، طرفداران زیادی دارند. امروزه با توجه به دغدغه اکثر مردم درباره فرش ارزان قالی کاشان شرایط اقساطی را فراهم کرده تا خریداران بتوانند به راحتی و باخیال راحت خرید خود را انجام دهند.

از آنجایی که مجموعه قالی کاشان فرش را از درب کارخانه و بدون واسطه برای مشتریان خود ارسال می کند، قیمت ارزان تری نسبت با سایر رقبا دارد. همچنین کارشناسان مجموعه قالی کاشان شما را در انتخاب طرح و ست کردن فرش با دکوراسیون منزل شما رابه صورت رایگان راهنمایی خواهند کرد.

محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.
Call Now Button