لطفا قبل از ثبت سفارش، موجودی و قیمت روز را سوال نمایید: تماس، واتساپ، ایتا، روبیکا: 09130677797 – تاریخ بروزرسانی: 1402/12/15 ⭐ پاسخگویی تلفنی "8 الی 16" - چت آنلاین "8 الی 2 بامداد" (تعطیلات فقط پاسخگویی آنلاین)⭐

نکات مهم در مورد خرید فرش پلی استر که هر کسی نمیداند!

نکات مهم در مورد خرید فرش پلی استر که هر کسی نمیداند!

فرش پلی استر قالی کاشان به دلیل رنگ پذیری بالا دارای ظاهری بسیار زیبا و شکیل می باشد که با رنگ های شاد و متنوع تولید می شود، همچنین دارای رنگ پذیری بالایی می باشد. یکی از مهم‌ترین مزیت های این فرش‌ها قیمت مناسب آنان است به شکلی که افراد با درآمد پایین نیز می‌توانند آن را تهیه کنند. در ادامه همراه قالی کاشان باشید تا شما را در داشتن انتخاب بهتر راهنمایی کنیم.

مشخصات کلی فرش پلی استر

این فرش نسبت به سایر الیاف عمر مفید کمتری دارد و به همین علت قیمت آن ارزان‌تر است. طول عمر فرش پلی استر بین پنج تا ده سال است و برای مصارف کوتاه‌مدت پیشنهاد می‌شود. در حال حاضر مواد مختلفی در داخل این فرش‌ها استفاده می‌شود تا دوام و ماندگاری آن را افزایش دهد.نخ پلی استر از نوعی پلیمر محسوب می شوند اگر بخواهیم ساختار این نخ ها را بگوییم کاملا مشابه پنبه می باشد به همین دلیل در صنعت فرش بافی نقش مهمی دارند. 

پلی استر رنگ‌پذیری فوق‌العاده‌ بالایی دارد و رنگ به خوبی در داخل بافت آن نفوذ پیدا می‌کند. خاصیت درخشش در این ماده بسیار زیاد است و این فرش‌ها حالت درخشانی دارند و برق می‌زنند. نرمی و لطافت از مشخصات دیگر پلی استر است که همین امر باعث شده تولیدکنندگان فرش از آن به عنوان ماده اولیه مناسب استفاده کنند. این فرش ها از ظرافت خاصی برخوردارند به طوری که ممکن است با فرش های دستبافت هم اشتباه گرفته شود.

میزان جذب رطوبت در پلی استر پایین‌تر از سایر الیاف‌ها است و برای شستشو مشکلی ایجاد نخواهد کرد. با این حال برای شستشوی فرش همواره از شوینده‌های مخصوص مانند شامپو فرش استفاده کنید تا سلامت فرش تضمین گردد. این نوع فرش برای اتاق کودکان نیز توصیه می‌شود زیرا درخشندگی و لطافت آن تاثیر مثبتی بر روی روان کودک می‌گذارد

معایب فرش پلی استر چیست !

  1. فرش های پلی استری برگشت پذیری بالایی نداره و اگه این فرشها رو در محیطی که در اون رفت و آمد زیاد صورت میگیره پهن کنید باعث میشه که فرش بخوابه و در بازه زمانی بین ۳ الی ۴ سال فرشتون در محیط پر رفت و آمد از بین بره.
  2. فرش های پلی استر در برابر گرمای اجسام داغ مقاوم نیستند به طور مثال در صورتی که بر روی این فرشها یک جسم داغ قرار بدید خیلی سریع حال اولیه فرش از بین خواهد رفت.
  3. نازکی الیاف پلی استر بیشتر از الیاف فرش های اکریلیکی هست ، پس فرش پلی استر دارای طول عمر کمتری نسبت به محصولات آکریلیکی داره که قبل از این تفاوت طول عمر این دو فرش رو براتون گفتم.
  4. خب همونطور که مشخصه فرش های پلی استر نسبت به اکریلیک مقاومت کمتری دارند و اگه بر روی فرش پلی استری یک جسم سنگین مثل پایه مبل رو قرار بدید اون قسمت فرش فشرده شده و کیفیت فرش از بین خواهد رفت.
  5. در خصوص ثبات رنگ که در فرش های پلی استر این گونه است که به برخی از مواد شوینده ها به خصوص الکل دار حساس هستند و به راحتی رنگشان از بین می رود.

مزایا فرش پلی استر

1-فرش های پلی استر رطوبت به میزان بسیار کم جذب می کنند که این مورد بسیار کاربردی است چرا که فرش در اثر داشتن رطوبت از بین می رود.

2– پرزدهی در اکثر فرش ها وجود دارد و نوعی مشکل برای خانه محسوب می شود اما این فرش های پلی استری اصلا پرزدهی ندارند که جز مزیت بسیار کاربردی محسوب می شود.

لذت خرید را با قالی کاشان تجربه کنید.

خرید فرش با کیفیت، دارای قیمت مناسب و نیز به راحت ترین شکل ممکن ، آرزویی است که وجود خرید اینترنتی فرش از بستر های فروشگاهی آنلاین توانسته است بر آن جامه عمل بپوشاند. خرید اینترنتی فرش اگر چه دارای اصول خاصی است، اما شما به راحتی میتوانید از این اصول مطلع شده و یک خرید لذت بخش را تجربه کنید که حکم یک بازی تمام برد را برای شما خواهد داشت. اولین اصلی که باید به آن دقت کنید انتخاب یک فروشگاه معتبر مانند فروشگاه قالی کاشان است با داشتن سابقه ای درخشان در حوزه فروش اینترنتی و نیز نماد اعتماد الکترونیک ، شرایط خرید با آرامش خاطر را برایتان فراهم میکند. اصل بعدی نیز انتخاب طرح و مدل متناسب با بودجه و نیاز و موقعیت استفاده ازفرش است که در این خصوص نیز کارشناسان مجموعه قالی کاشان از لحظه خرید تا تحویل درب منزل در کنار شما خواهند بود.

محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.
Call Now Button