لطفا قبل از ثبت سفارش، موجودی و قیمت روز را سوال نمایید: تماس، واتساپ، ایتا، روبیکا: 09130677797 – تاریخ بروزرسانی: 1402/07/15 ⭐ پاسخگویی تلفنی "8 الی 16" - چت آنلاین "8 الی 2 بامداد" (تعطیلات فقط پاسخگویی آنلاین)⭐

ویژگی فرش های شاد و رنگی ماشینی

قیمت خرید فرش قالی کاشان فروش فرش ماشینی شاد و رنگی

دنیا پر از رنگ ها و زیبایی های بی پایان است که در هر زاویه ای ما را خوشحال می کند. و فرش شاد نیز به عنوان یکی از کالاهای اساسی منزل که با رنگ ها و طرح های شگفت انگیز ، اتاقی را به یک جایگاه زیبا  و دلنشین تبدیل می کند. طرح های منحصر به فردی که در فرش به کار رفته همراه رنگ های جذاب ، می توانند در روحیه افراد خانه تاثیر گذار باشند.

فرش های شاد چه فرش هایی هستند؟

امروزه با توجه  تنوع بی نظیر فرش های ماشینی در طرح و رنگ های جذاب سبب شده افراد زیادی به فرش شاد علاقه داشته باشند. حال سوال اینجاست چه فرش هایی را می توان در دسته فرش های شاد قرار داد؟ ما در این مقاله قصد داریم فرش های شاد را معرفی کنیم.

فرش رنگی یکی از زیباترین فرش ها است که می تواند فضای خانه را زنده و جذاب نگه دارد. فرش های با رنگ آبی ، قرمز، سبز ، صورتی یا زرد می تواند خا نه را از یکدستی در بیاورد وفضایی لوکس و زیبا را رقم بزند. فرش های با رنگ خنثی امروزه خیلی پر فروش هستند اما فرش های رنگی نیز طرفداران خاص خود را دارد.

فرش های با رنگ زمینه شاد اغلب دارای طرح افشان  یا سنتی با گل های شاه عباسی و سنتی هستند که نشان از هنر و اصالت ایرانی است. این طرح ها نسبتا خلوت هستند و بسیار زیبا و چشمگیر هستند. این فرش ها اغلب در دسته فرش های کلاسیک قرار می گیرند و زیبایی خاص خود را دارند.

قبل از خرید فرش شاد باید به روانشناسی رنگ ها مسلط باشید و بدانید فرش های با رنگ شاد هر کدام چه احساساتی را منتقل می کنند و با چه رنگ هایی ست می شوند؟ در اینجا ما فرش های شاد و رنگی را در دو گروه قرار می دهیم و در ادامه به برررسی اها می پردازیم:

فرش های با رنگ شاد

فرش های با رنگ زمینه شاد فرش هایی زیبا و دلنواز هستند که می توانند فضایی شیک و فانتزی را رقم بزنند. فرش های با رنگ شاد می توانند خستگی را از تن ببرند و هیجان را در خانه به ارمغان بیاورند.

فرش های با طرح شاد

منظور از فرش با طرح شاد فرش هایی است که دارای گل های رنگارنگ و شاد هستند و می توانند احساس شادابی و نشاط را به افراد خانواده هدیه کنند. هر گز از دیدن فرش های با این ویژگی خسته نخواهید شد چرا که فرش با گل های رز می تواند تازگی و طراوت را به همراه داشته باشد.

استفاده از فرش های رنگی شاد در دکوراسیون

ما در این مقاله قصد داریم برخی از فرش های شاد رنگی را مورد بررسی قرار دهیم و درباره تاثی ر آنها در روحیه افراد خانه صحبت کنیم.

فرش های با رنگ زرد

  رنگ زرد به طور معمول به شادی ، خوشحالی  و انرژی مثبت مشهور است. برخی از روانشناسان معتقدند استفاده از فرش زرد می تواند در ارتباطات عاطفی و دوستانه شما را یاری دهد. فرش های با رنگ زرد می توانند احساس هیجان و نشاط را در خانه به وجود بیاورند. اغلب این فرش ها دارای گل های رز رنگی هستند که به زیبایی این فرش کمک زیادی می کنند.

فرش های با رنگ آبی

درمورد فرش با رنگ آبی به عنوان یک انتخاب رنگ برجسته ، باید گفت که آنها کمک می کنند تا تاثیر متفاوتی در دکوراسیون خانه شما ایجاد کنند. رنگ آبی یک رنگ خنک  و آرامش بخش است که می تواند با دیگر رنگ ها به خوبی ارتباط برقرار کند. همچنین فرش آبی می تواند تاثیر واقعی در شکل دهی به فضا داشته باشد. در یک اتاق کوچک استفاده از فرش آبی روشی جالب برای ایجاد  فضایی وسیع تر و رمانتیک است.

فرش های با رنگ صورتی

فرش صورتی می تواند تاثیر باور نکردنی ای در زیبایی دکوراسیون داشته باشد. این نوع فرش ها به دلیل رنگارنگ بودنشان و زیبایی به کار رفته در طرح هایشان مناسب برای استفاده در اتاق خواب ها هستند این فرش ها می توانند تمرکز و آرامش را تقویت کنند. همچنین بیشتر فرش های با رنگ صورتی جز دسته فرش کودک قرار دارند. فرش صورتی می تواند یک عنصر زیبا وشیک  در تزئین دکوراسیون باشد و جلوه ای دلپذیر و لوکس را ایجاد کند.

 

مزیت خرید فرش شاد از فروشگاه فرش کاشان

فروشگاه فرش کاشان دارای بیش از 3 هزار طرح فرش است که در شانه و تراکم های مختلف می باشند. برای خرید مطمئن از هر فروشگاه اینترنتی ای باید در نظر داشته باشید که آن فروشگاه دارای نماد اعتماد الکترونیک ،عضو اتحادیه کشوری کسب و کار های مجازی  و نشان ملی ثبت باشد که فروشگاه فرش کاشان این سه نماد را دارا است.

همچنین ارزان بودن یکی از ملاک هایی است که مردم به آن توجه می کنند. از آنجایی که قالی کاشان به صورت مستقیم و بدون واسه فرش را از درب کاخانه به صورت رایگان به مشتری ارسال می کند دارای قیمت ارزان تر نیز نسبت به سایر رقبا است.

10 مدل از جدید ترین فرش های رنگی در فروشگاه فرش کاشان

تا اینجا با فرش های شاد و رنگی و تاثیر آنها آشنا شدیم . در ادامه قصد داریم چند نمونه از عکس شاد و رنگی را مشاهده کنیم.

 

 

فرش فانتزی و مدرن 700 شانه طرح وینتیج ( کهنه نما ) زمینه بنفش کاشان

فرش 700 شانه طرح سوگند زمینه آبی فیروزه ای کاشان

 

فرش 1000 شانه طرح باغ حریر زمینه صورتی کاشان – گل برجسته

 

 

فرش 1200 شانه طرح سلین زمینه طلایی کاشان

 

فرش 700 شانه طرح افشان زمینه آبی کاشان

 

فرش 1200 شانه طرح رسپینا زمینه طلایی کاشان

 

گلیم فرش قشقایی طرح هریس زمینه سبز کاشان

 

فرش 1200 شانه طرح تبریز زمینه سبز کاشان

 

فرش 700 شانه طرح چکاوک رخسار زمینه قرمز کاشان

 

فرش 1200 شانه طرح هالیوود زمینه قرمز روناسی کاشان

 

 

 

محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.
Call Now Button