لطفا قبل از ثبت سفارش، موجودی و قیمت روز را سوال نمایید: تماس، واتساپ، ایتا، روبیکا: 09130677797 – تاریخ بروزرسانی: 1402/12/15 ⭐ پاسخگویی تلفنی "8 الی 16" - چت آنلاین "8 الی 2 بامداد" (تعطیلات فقط پاسخگویی آنلاین)⭐

چاپ سابلیمیشن روی فرش

ممکن است در جاهای مختلف نمونه ای از فرشهای زینتی زیبا را دیده باشید که دارای طرح های متفاوت، مانند قاب عکس می باشند. به طوریکه شما نمیتوانید تفاوت بین عکس و فرش را از فاصله دورتر تشخیص دهید. این مدل فرشها از طریق بافندگی چه صنعتی و چه سنتی تولید نمی شوند بلکه این یکی دیگر از روشهای چاپ سابلیمیشن (چاپ روی فرش) می باشد. در ادامه همراه ما باشید تا شمارا با این گونه چاپ آشنا کنیم.

درباره چاپ سابلیمیشن روی فرش

یکی از جدیدترین محصولات دستگاه سابلیمیشن حرارتی چاپ انواع عکس روی تابلو فرش است. فرش یا تابلو فرش چاپی از این جهت که با رنگبندی زیبا و طبیعی به صورت پشت و رو چاپ می شوند مورد توجه خریداران قرار گرفته اند و افرادی که دستگاه سابلیمیشن دارند می توانند به راحتی وارد کار چاپ عکس روی فرش بشوند. زیرا کار تولید تابلو فرش چاپی بسیار ساده و راحت بوده و با یک قلق گیری اولیه و کمی مهارت و تجربه می توان به راحتی در این زمینه متخصص شد و انواع تابلو فرش چاپی زیبا را تولید نمود.

اگر دستگاه چاپ سابلیمیشن دارید، تنها لازم است فرش خام سفید ساده باف مناسب را یافته و در ابعاد مورد نظرتان سفارش دهید. فرش خام که دارای الیاف پلی استر باشد برای کار چاپ مناسب تر از فرش اکریلیک است زیرا جذب رنگ بهتر و وضوح و کیفیت بیشتری به فرش می دهند. از نظر شانه و تراکم هم فرش 1000 شانه تراکم 3000 بیشترین کیفیت و بهترین وضوح را به طرح تابلو فرش می دهد. برخی به علت شانه و تراکم بالاتر فرش 1200 شانه گمان می کنند که برای چاپ مناسب تر است. اما بهتر است بدانید که فرش 1200 شانه ای که الیاف پلی استر داشته باشد در حال حاضر در هیچ کارخانه ای تولید نمی شود و فرش 1200 شانه اکریلیک هم برای چاپ مناسب نیست. لذا در تبلیغاتی که گفته شده باشد فرش 1200 شانه تراکم بالای با الیاف پلی استر یا ابریشم مصنوعی برای چاپ عرضه می کنند.

دما و زمان چاپ برای تابلو فرشهای سابلیمیشن:

بهتر است بدانید که هر مدیایی در چاپ دارای دما و زمان مشخصی می باشد فرش نیز به همین صورت است. دمایی که برای تابلو فرش در نظر کرفته شده ۱۹۰ و زمان آن ۵۰ تا ۶۰ ثانیه است. در زمان چاپ روی فرش موردی را که بسیار باید مد نظر قرار دهیم این است که ابعد و اندازه ی طرح ما درست چاپ شود در غیر اینصورت نتیجه کار به این صورت می باشد که یا کار شما اینقدر بزرگ می شود که مقداری از طرح روی ریشه ها قرار می گیرد و یا اینقدر کوچک که سفیدی زمینه ی فرش مشخص می شود که این موضوع از زیبایی کار شما می کاهد.

انواع تابلو فرش:

  • تابلو فرش ماشینی
  • تابلو فرش دستباف
  • تابلو فرش سابلیمیشن

مقایسه تابلو فرش سابلیمیشن با تابلو فرش بافت

1- اولین مزیت تابلو فرش چاپی ، قیمت آن در برابر تابلو فرش های بافتی است که تقریبا قیمت آن در مقایسه با بافت بسیار پایین

تر است .

2- مزیت دوم تابلو فرش چاپی ، زود آماده شدن آن است که در مقایسه با بافت بسیار زمان کوتاهتری برای آماده شدن آن لازم است.

3-دیگر مزیت تابلو فرش چاپی تنوع رنگ آن در مقایسه با بافت است. در تابلو فرش بافت نهایت استفاده از رنگ شاید به سیزده رنگ برسد ، اما در تابلو فرش سابلیمیشن ، محدودیت رنگ نداریم و هر رنگی که در عکس وجود دارد در تابلو فرش هم وجود خواهد داشت.

 محصولات پرفروش چاپ سابلیمیشن:

  1. چاپ روی پازل
  2. چاپ روی تیشرت
  3. چاپ روی پیکسل
  4. چاپ روی کوسن
  5. چاپ روی فرش و …

یکی از دلایل پرفروش بودن این محصولات زیبایی آنها است و دلیل دیگر آن تفاوت قیمت این تابلوفرش ها با تابلوفرش های دستباف یا ماشینی است. که جالب است بدانید با هزینه ای بسیار بسیار پایین تر میتوانید تهیه کنید.

کاربرد فرش سابلیمیشن

تابلو فرش سابلیمیشن را به عنوان یک نماد تزئینی میشناسند, بعضی از خریداران طرح دلخواه خود را چاپ میکنند و آن را به دیوار وصل میکنند و افرادی هم آن را روی میز کار خود قرار میدهند. شما میتوانید از تابلو فرش های سابلیمیشن به عنوان یادبود یا وسیله ای برای تزئین اتاق کودک خود استفاده کنید.

محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.
Call Now Button