لطفا قبل از ثبت سفارش، موجودی و قیمت روز را سوال نمایید: تماس، واتساپ، ایتا، روبیکا: 09130677797 – تاریخ بروزرسانی: 1402/12/15 ⭐ پاسخگویی تلفنی "8 الی 16" - چت آنلاین "8 الی 2 بامداد" (تعطیلات فقط پاسخگویی آنلاین)⭐

چطور یک فرش ماشینی خوب بخریم؟

چطور یک فرش ماشینی خوب بخریم؟ کیفیت فرش قالی کاشان

تنوع محصولات تولید شده فرش ماشینی باعث میشود تشخیص فرش مرغوب از فرش بی کیفیت را دشوار کند. بهتر است روش های شناسایی فرش ماشینی اصل و مرغوب را بدانید. در این مقاله از قالی کاشان به شما خواهیم گفت که چگونه فرش ماشینی خوب و با کیفیت را از بی کیفیت تشخیص دهید.

جنس فرش ماشینی خوب

• بدون پرز هستند و پرز بسیار کمی تولید می‌کنند.
• در برابر گرما و سرما مقاوم‌اند.
• نور خوشید باعث تغییر رنگ و افت کیفیت آنها نمی‌شود.
• نسبت به رطوبت مقاوم‌اند.
• گرد و غبار نمی‌گیرند.
• در برابر حرارت زیادی مثل حرارت زیاد اتو یا کتری و ظرف غذا مقاوم هستند.
• چون پرز تولید نمی‌کنند و در براب گرد و غبار مقاوم‌اند؛ ضدحساسیت هستند.
• کیفیت و شفافیت رنگ در آنها بالا است و طرح فرش زیباتر است.

به کیفیت رنگ فرش ماشینی توجه کنید!

فرش های ماشینی جدید دارای رنگ های روشن، متمایز و زنده هستند. فرش اکریلیک معمولا نرم تر است و رنگ های لایت آن در نور معمولی به راحتی دیده می شود، بنابراین در صورت مشاهده مقدار کمی تیرگی در سطح فرش یا پراکندگی رنگ، پیشنهاد می کنیم فرش ماشینی دیگری را برای خرید انتخاب کنید.

منظور از رنگ های لایت همان نخ هایی است که باعث سایه انداختن در فرش میشود، در یک طرف فرش روشن پیداست و در یک طرف دیگر رنگش واضح هست. در واقع این نوع فرش ها هیچ گونه عیب و ایرادی ندارد فقط بستگی به سلیقه شما دارد که دوست دارید یا خیر، پس در هنگام خرید فرش حتما بپرسید که نخ این فرش سایه می‌اندازد یا نه؟

هیت ست شدن فرش

نخی که در بافت یک فرش با کیفیت استفاده می شود ، باید با یک سری عملیات و با استفاده از بخار و حرارت تثبیت شود. در این تثبیت نخ که همان فرآیند هیت ست است، رنگ فرش ثابت باقی می ماند و خاصیت رنگ پذیری بیشتری به فرش داده می شود. بنابراین پایداری رنگ یک ویژگی مهم دیگر هنگام تشخیص فرش ماشینی خوب است.

مزیت دیگر یک فرش ماشینی هیت ست شده این است که نسبت به فرش دیگری با تراکم و شانه مشابه و حتی طرح و ابعاد یکسان، پرتر نشان داده می شود. علاوه بر این، فرش از لطافت و نرمی بیشتری برخوردار است و جلوه زیباتری دارد.

یک نخ هیت ست شده مقاومت بالایی در برابر دماهای بالا و نور مستقیم خورشید دارد و عمر فرش را طولانی تر می کند.

داشتن شناسنامه پشت فرش

یکی از نکات مهم در خرید فرش ماشینی داشتن شناسنامه در پشت فرش است. حتی کارخانه های کوچک، فرش بدون شناسنامه تولید نمی کنند. فرش ماشینی و همچنین فرش دستبافت از کارت شناسنامه رنگ با برنامه ریزی خاصی تولید می شود بنابراین داشتن شناسنامه برای فرش ماشینی مهم است.

داشتن شناسنامه در پشت فرش باعث اطمینان شما از تولید کننده قابل اعتماد می شود و اطلاعات لازم در مورد فرش مانند نام طرح، رنگ فرش، اندازه فرش، الیاف به کار رفته در بافت فرش، شانه، تراکم و باصطلاح تولیدکنندگان فرش معمولا این گواهی را در پشت فرش و روی آن نصب می کنند.

خرید فرش ماشینی با گارانتی

فرش ماشینی را با حداقل ۶ ماه گارانتی خریداری کنید. گارانتی به این معناست که سازنده فرش موظف به ارائه خدمات در صورت بروز مشکل می باشد. از طرفی نشان می دهد که فرش ماشینی مورد نظر شما قابل اعتماد است.

البته گارانتی بیشتر برای لوازم برقی خانه استفاده میشود و خیلی کم پیش میاد از شرکت های فرش ماشینی کاشان که گارانتی برای محصول خود ارائه دهند ولی خبر خوب این است که شما اگر از شرکت های آران و بیدگل و شرکت های کاشان فرش میخرید اطمینان خاطر داشته باشید که فرش بدون هیچ مشکلی خواهد بود. 

خرید فرش کاشان مستقیم از کارخانه فرش 

برای خرید فرش کاشان با بهترین کیفیت و قیمت ارزان فروشگاه قالی کاشان بهترین گزینه خواهد بود. فرش های ماشینی کاشان در فروشگاه قالی کاشان به صورت مستقیم از کارخانه فرش کاشان قابل خرید است. خرید مستقیم از کارخانه در کنار ارسال رایگان فرش سبب شده قیمت فرش در مجموعه قالی کاشان ارزان تر از سایر فروشگاه ها باشد. از مزایای دیگر خرید اینترنتی فرش کودک کاشان دریاف ضمانت نامه 10 ساله کیفیت فرش است. از این رو خریداران در مورد کیفیت بالای فرش نیز دغدغه ای نخواهند داشت.

مجموعه قالی کاشان جدید ترین و خاص ترین طرح های فرش ماشینی را رنگ بندی های مدرن و امروزی به نمایش گذاشته است. طیف بسیار گسترده طرح های موجود در فروشگاه قالی کاشان هر نوع سیلقه ای را پوشش می دهد. از این رو انتخاب طرح فرش در این فروشگاه بسیار آسان تر است.

محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.
Call Now Button