لطفا قبل از ثبت سفارش، موجودی و قیمت روز را سوال نمایید: تماس، واتساپ، ایتا، روبیکا: 09130677797 – تاریخ بروزرسانی: 1402/12/15 ⭐ پاسخگویی تلفنی "8 الی 16" - چت آنلاین "8 الی 2 بامداد" (تعطیلات فقط پاسخگویی آنلاین)⭐

چگونه برای اتاق فرزندم فرش اتاق کودک انتخاب کنم؟

چگونه برای اتاق فرزندم فرش اتاق کودک انتخاب کنم؟

اگر فرزند دارید به احتمال زیاد این سوال که چطور باید فرش عروسکی یا فرش اتاق کودک بخرم؟ به هنگام خرید فرش برای اتاق کودکتان ممکن است اولین سوالی باشد که برای شما ایجاد میشود ما در این مقاله با توجه به نیاز شما سعی کردیم در خصوص انواع فرش اتاق کودک اطلاعات کافی را در اختیارتان بگذاریم تا دیگر به هنگام خرید فرش عروسکی یا فرش اتاق کودک دغدغه ای نداشته باشید. با قالی کاشان همراه باشید تا بهترین هارا برای کودک دلبندتان انتخاب کنید.

معرفی فرش عروسکی یا فرش اتاق کودک

اولین فرش های عروسکی که تولید و روانه بازار شدند دارای 320 شانه و تراکم 1200 بود که همچنان هم طرفداران خودش را دارد و جزو پرفروش ترینهاست. بعد از آن هم فرشهای اتاق کودک با طرح های آبرنگی و فانتزی به بازار آمدند. سپس در سال 2017، با رشد تکنولوژی مدرن، فرشهایی با شانه های 700 و 1000 شانه نیز روانه بازار شدند.
به دلیل استقبالی که متقاضیان از فرش های عروسکی با طرح شخصیت های انیمیشنی داشتند طراحان فرش کودک به این نتیجه رسیدند که استفاده از این طرح ها بازخورد خوبی داشته و مورد توجه واقع می شود .به همین علت در طراحی اولین فرش های عروسکی از شخصیت های انیمیشنی شرکت والت دیزنی استفاده شد.
فرش های عروسکی اتاق کودکان در شانه ها و تراکم متنوعی تولید میشود که رایج ترین آنها شانه های 320، 400، 500 و 700 است. به دلیل افزایش قیمت فرش در شانه های بالاتر، معمولا فرش های عروسکی در شانه های ذکر شده بالا تولید می شوند تا قیمت و کیفیت مناسبی داشته باشند.

انواع فرش عروسکی

فرش اتاق کودک

از آنجایی که فرش های عروسکی مصرف کننده ای جز کودکان ندارند در نتیجه فرش های عروسکی تولیدی، دارای رنگ ها و نگاره های متنوعی هستند تا سلیقه تمام کودکان را پوشش دهند. نکته مهمی که در انتخاب فرش کودک حایز اهمیت است این است که کودکان برخلاف بزرگسالان در سنین در هر بازه سنی، روحیه متفاوت و مخصوص به خود را دارند به همین علت نمیتوان یک طرح خاص را برای تمام سنین پیشنهاد کرد مثلا فرش اتاق یک کودک نوزاد با کودکی 8 ساله کاملا متفاوت است زیرا کودک 8 ساله تا حدی دارای توانایی انتخاب بوده چون با دنیای اطرافش آشنا شده و با آن به راحتی ارتباط برقرار می کند وهمنچنین علاقه مندی های خود را نیز مشخص کرده است. و یا طرح های مناسب برای کودک یک الی دوسال ، شامل طرح های ساده و منحنی میشوند تا کودک راحت تر با آنها ارتباط برقرار کند.

فرش سیسمونی

یکی از چالش برانگیز ترین خرید ها شاید خرید فرش برای سیسمونی باشد چون هنوز با روحیات و علایق فرزند خود آشناییت نداشته و ممکن است دچارسردرگمی شویم. درنتیجه پیشنهاد قالی کاشان به شما فرش هایی با طرح های ساده و کودکانه و دارای رنگبندی زیبا و جذاب خواهد بود. فرش های اتاق کودک چون به لحاظ رنگبندی دارای تنوع زیادی است به راحتی نیزقابلیت ست کردن با رنگ چیدمان سیسمونی و وسایل اختصاصی موجود در اتاق کودک شما را دارا می باشد.

فرش نوجوان

این فرش نیز به دلیل فاصله سنی کم نوجوان با کودک، توسط همان واحد های تولیدی بافته و طراحی میشود منتهی با طرح هایی متناسب با اسن گروه سنی. از بهترین طرح ها برای این گروه سنی میتوان از طرح های سه بعدی و آبرنگی و یا شخصیت های انیمیشنی پرطرفدار در این بازه سنی نام برد.

فرش های عروسکی بر اساس طرح و رنگ نیز انواع مختلفی دارند مانند: طرح عروسکی فانتزی، فرش کودک طرح ماشین، فرش کودک طرح شخصیت های کارتونی، فرش کودک طرح حیوانات، فرش کودک طرح ترافیک.

فرش‌های نرم برای اتاق کودک

خرید و انتخاب فرش برای اتاق کودکانمان نیازمند در نظر گرفتن مواردی است باید به آنها دقت بسیاری کنیم تا اطلاعات کافی و انتخاب مناسبی داسته باشیم. در زمان خرید و انتخاب به مواردی مثل پارامتر: راحت تمیز شدن و خواص ضد حساسیت بسیار توجه کنید. بهتری خرید در این مدل فرش ها فرشی با پرز های بسیار نرم اما نه خیلی زخیم بخرید که تا حد امکان کثیفی و قطعه های کوچک اسباب بازی در آن فرش پنهان نشود. پیشنهاد ما به شما این است که فرشی با پایه رنگ روشن به شکل هندسی برای کودکان خود تهیه کنید تا توجه آنها را بسیار جلب کند. فراموش نکنید که رنگ فرش اتاق کودک شما در روحیه آن بسیار تاثیر میگذارد.

گرم و کاربردی

معمولا بچه ها همیشه درحال بازی کردن و وقت گذراندن در اتاق خود هستند. و گاها چیزی که روی زمین می افتد را برمیدارند پس لازم است فرشی را انتخاب کنید که بسیار با کیفیت بالا ساخته شده باشد که به راحتی تمیز بشود و بویی نگیرد و همچنین لازم است که ماندگاری بسیار طولانی داشته باشد و ظاهر زیبای خود را از دست ندهد.

کلام آخر

در این مقاله سعی شده است تا به طور خلاصه فرش عروسکی یا فرش اتاق کودک معرفی شده و انواع آن نیزمورد بررسی قرار گیرد اما ممکن است شما بخواهید اطلاعات کامل و جامع تری درباره فرش های ماشینی کسب کنید که در این صورت میتوانید به مقاله راهنمای خرید فرش ماشینی در همین سایت مراجعه نمایید. همچنین لازم است بدانید که برای خرید فرش اتاق کودک، معمولا پیشنهاد میشود به دلیل نیاز به شستشوی بیشتر و زودتر فرسوده شدن فرش، فرش اتاق کودک ارزان خریداری نموده تا بتوانید به راحتی و سریعتر و همچنین متناسب با تغییر سنی کودکتان آن را تغییر دهید. اکنون با توجه به نکات گفته شده اگر قصد خرید فرش عروسکی یا فرش اتاق کودک را دارید باید بگوییم که مجموعه قالی کاشان با داشتن تنوعی از طرح و نگاره های فرش عروسکی یا فرش اتاق کودک از معتبر ترین فروشگاه هایی است که توانسته پاسخگوی هر سیقه ای باشد و شما به آسانی میتوانید تنها با یک کلیک انواع فرش های عروسکی یا فرش اتاق کودک را در همین سایت مشاهده نمایید. این مجموعه همچنان دارای نماد اعتماد الکرونیکی و نشان ثبت ملی نیز هست که همین عامل موجب اطمینان خاطر و رضایت مشتریان قدیمی نیز گردیده است. حذف واسطه ها و امکان خرید به قیمت کارخانه و بسیار مناسب تر از دیگر فروشگاه ها از دیگر مزایای این مجموعه محسوب میشود.

محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.
Call Now Button