لطفا قبل از ثبت سفارش، موجودی و قیمت روز را سوال نمایید: تماس، واتساپ، ایتا، روبیکا: 09130677797 – تاریخ بروزرسانی: 1402/12/15 ⭐ پاسخگویی تلفنی "8 الی 16" - چت آنلاین "8 الی 2 بامداد" (تعطیلات فقط پاسخگویی آنلاین)⭐

چگونه بهترین فرش ماشینی 1200 شانه را انتخاب کنیم؟

قیمت خرید فرش قالی کاشان فروش فرش ماشینی بهترین فرش ماشینی 1200 شانه

امروزه یکی از دغدغه های مردمی که قصد خرید فرش دارند ، این است که بهترین فرش ماشینی چیست؟ بهترین فرش 1200 شانه چگونه است؟ فرش چند شانه بخریم؟

ما در این مقاله قصد داریم به این سوالات پاسخ دهیم.

از آنجایی که فرش های 1200 شانه بسیار ریز بافت و زیبا هستند و جنس نخ به کار رفته در این فرش ها بهترین نخ در صنعت فرش است. می توان گفت بهترین فرش ماشینی برای افرادی که از مبلمان استفاده می کنند ، فرش 1200 شانه است. حال سوال اینجا است چگونه بهترین فرش ماشینی 1200 شانه را انتخاب کنیم ؟

در قدم اول باید بدانیم منظور شما از بهترین فرش ماشینی 1200 شانه چیست؟ زمانیکه این سوال ، از خریداران فرش ماشینی پرسیده می شود ، پاسخ اغلب مردم ماندگاری بالا ، ظاهری شیک و زیبا و فرش با کیفیت است. پس با ما همراه باشید تا با بهترین فرش ماشینی آشنا شویم.

عوامل مهم در انتخاب بهترین فرش ماشینی 1200 شانه 

انتخاب بهترین فرش ماشینی 1200 شانه می تواند بستگی به چند عامل داشته باشد. برخی از این عوامل عبارتند از :

جنس الیاف

جنس و الیاف به کار رفته در فرش ماشینی می تواند در کیفیت فرش تاثیر گذار باشد. الیاف مختلفی در بافت فرش ماشینی مثل ، پلی استر ، ورجین ،بی سی اف ، پلی اوژن و اکریلیک یا ترکیبی از اینها به کار می رود ، که هر کدام از این الیاف دارای مزایا و معایبی است که می توانید با مطالعه مقاله جنس نخ فرش ماشینی به این اطلاعات دست پیدا کنید.  بهترین فرش از نظر ما فرشی است که جنس نخ خاب آن نخ اکریلیک بافته شده باشد. اکریلیک یکی از مرغوب ترین و بهترین الیاف در صنعت فرش ماشینی محسوب می شود که بسیار نرم و لطیف است. اغلب فرش های با شانه و تراکم بالا مثل فرش 1000 شانه ،1200 شانه و 1500 شانه از جنس اکریلیک هستند. 

در نظر داشته باشید فرش 700 شانه اکریلیک نیز در سایت قالی کاشان موجود می باشد. اما فرش 700 شانه با جنس های دیگر مثل ورژن یا بی سی اف بافته می شوند. 

رنگ و طرح

بهترین فرش ماشینی 1200 شانه فرشی است که دارای رنگ بندی به روز و شیک باشد. همچنین بهترین فرش ماشینی 1200 شانه فرش هایی هستند که بسیار ظریف بافت اند و شباهت زیادی به فرش های دستباف دارند. بخاطر شباهت زیادی به این فرش ها دستباف گونه می گویند. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره فرش دستباف گونه می توانید از مقاله آموزشی ما استفاده نمایید. اغلب این فرش ها گل برجسته اند که باعث زیبایی هرچه بیشتر این فرش ها شده است. فرش های 1200 شانه دارای بیشترین تنوع طرح در بازار فرش ماشینی می باشد. 

علاوه بر آن اغلب فرش های 1200 شانه گل برجسته هستند که همین مورد باعث زیبایی بیشتر فرش شده و عاملی برای پر فروش شدن این نوع فرش ها است.

ست کردن با دکوراسیون

برخی از مردم یکی از عوامل بهترین فرش ماشینی 1200 شانه را ست شدن با دکوراسیون وهماهنگ شدن با دیگر اجزای خانه می دانند. از آنجایی که فرش های 1200 شانه در طرح و رنگ بسیار متنوع هستند جایی برای نگرانی نیست. این فرش ها در رنگ بندی های مختلف در فروشگاه فرش قالی کاشان به فروش می رسد. همچنین فرش های 1200 شانه دارای طرح های جدید مثل فرش وینتیج ، طرح افشان و… موجود هستند. 

برای دیدن گالری فرش 1200 شانه کلیک کنید.

ماندگاری بالا

 همانگونه که گفته شد ، فرش 1200 شانه از جنس اکریلیک است. این فرش ها علاوه بر زیبایی ، از ماندگاری بالایی برخوردار اند و در طی سالیان طولانی آسیبی به آنها وارد نمی شود. اگر این فرش ها در اثر نور مستقیم خورشید ، به سرعت رنگ خود را از دست نمی دهند. این فرش ها قادر اند در طی سالیان طولانی ظاهر شیک و زیبای خود را حفظ کنند.  فرش 1200 شانه یکی از مقاوم ترین و با دوام ترین فرش ها هستند که طرفداران زیادی دارند.

شانه و تراکم 

 در انتخاب فرش ماشینی باید به شانه و تراکم فرش دقت کنید. برخی بر این باوراند که با بالا رفتن شانه و تراکم فرش ماشینی کیفیت این فرش ها نیز افزایش پیدا می کنند. اما باید به این نکته توجه داشته باشید که با افزایش شانه و تراکم ، فرش ریز بافت تر می شود و شباهت بیشتری به فرش های دستباف دارد. با بالا رفتن شانه و تراکم ارتفاع نخ خاب کمتر می شود و در نتیجه از لطافت آنها کاسته می شود. در هنگام خرید فرش باید حتما به این نکته توجه داشته باشید ، فرشی را که خریداری می کنید دارای شانه و تراکم واقعی باشد. برخی از سودجویان فرش 1000 شانه را به جای فرش 1200 شانه در بازار فرش به فروش می رسانند.چرا که فرش 1000 شانه نیز مانند فرش 1200 شانه بسیار ریبا و ریز بافت است. برای آگاهی از فریب سودجویان سری به مقاله شانه و تراکم قالی کاشان بزنید. در آنجا راه های تشخیص شانه و تراکم فرش ماشینی را بیان کرده ایم.

نتیجه گیری 

بهترین فرش 1200 شانه فرشی است که از جنس اکریلیک باشد و دارای تراکم واقعی 3600 باشد. این فرش ها بسیار مقاوم و با دوام بوده و برای سالیان سال بدون هیچ مشکلی با حفظ ظاهر اولیه نوازشگر پاهای شما خواهند بود. این فرش ها در طول سالیان طولانی ظاهر خود را حفظ کرده اند.  

مزیت خرید فرش از فروشگاه فرش کاشان

با توجه به شرایط اقتصادی ، خریداران فرش ماشینی به دنبال خرید فرش ارزان هستند. همانگونه که برای خرید لباس ارزان به تولیدی مراجعه می کنند، برای خرید فرش نیز باید به تولید مراجعه کنید. اما برای این کار باید به شهر های دیگر سفر کنید که این کار وقت و هزینه زیادی می طلبد. پیشنهاد ما برای شما خریدار محترم ، خرید آنلاین فرش است. فروشگاه فرش کاشان یک فروشگاه اینترنتی معتبر در زمینه خرید فرش ماشینی است. سایت قالی کاشان دارای سه نماد اعتماد الکترونیک از وزارت صنعت معدن و تجارت ، عضو اتحادیه کشوری کسب و کار های مجازی و نشان ملی ثبت است که با کلیک روی هریک از این نماد ها می توانید از معتبربودن سایت اطمینان حاصل کنید.

فروشگاه فرش کاشان فرش را به صورت مستقیم و بدون هیچ واسطه ای فرش را از درب کارخانه برای شما به صورت رایگان ارسال می کند.

 

محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.
Call Now Button