لطفا قبل از ثبت سفارش، موجودی و قیمت روز را سوال نمایید: تماس، واتساپ، ایتا، روبیکا: 09130677797 – تاریخ بروزرسانی: 1402/12/15 ⭐ پاسخگویی تلفنی "8 الی 16" - چت آنلاین "8 الی 2 بامداد" (تعطیلات فقط پاسخگویی آنلاین)⭐

گلیم فرش بهتر است یا موکت؟

گلیم فرش بهتر است یا موکت؟

گلیم فرش و موکت هر دو یکی از کف پوش های محبوب می باشند. که ممکن است در هنگام خرید باعث ایجاد شک و تردید شود. ما قصد داریم در این مطلب دو کفپوش را برایتان مقایسه کنیم تا شما با اطلاع کامل از مزایا و معایب آن ها، انتخاب درستی داشته باشید. همراه قالی کاشان بمانید.

بررسی موکت

همان طور که می دانید موکت یک نوع کف پوش ماشینی است که دارای پز های کم و ضخامت بسیار کمی می باشد، در ابتدا زمانی که این کف پوش را می خرید بسیار سفت و محکم می باشد اما با گذر زمان پرز های روی موکت از بین رفته و ضخامت آن کم می شود و حتی مانند اوایل بافت سفتی ندارد.

بررسی گلیم فرش

اما گلیم فرش به دلیل شباهتی که به فرش دارد ضخامت آن بیشتر بوده و دارای پرز های بلندی است. گلیم فرش برخلاف موکت پس از گذشت مدت زمان اندکی و یا شستشو زیاد  از بین نخواهد رفت در نتیجه می توانیم بگویم موکت ها عمر کمتری از گلیم فرش ها دارند، به همین خاطر می توان با خیالی راحت گلیم فرش را در مکان های پر رفت و آمد مانند راه پله و راه رو قرار دهید و نگران خراب شدن آن نباشید.

گلیم فرش بهتره یا موکت؟

موکت ها، کف پوش هایی هستند که ساختار سختی دارند و سطح آن ها زبر است و بدون خاب می باشند؛ اما گلیم فرش ها، دارای بافت نرمی هستند که نسبت به موکت ها نرم تر هستند و پرزدهی ندارند. از گلیم فرش های رولی می توان در راه پله ها و راهروها استفاده کرد. گلیم فرش پله دارای طرح های بسیار زیبایی است که نقش و نگارهای متنوع دارد، در صورتی که موکت ها بیشتر به صورت تک رنگ و بدون طرح هستند و یا طرح های آن بسیار ساده می باشد. طرح های گلیم فرش جدید متنوع است با رنگبندی جدید، به گونه ای که خریدار در هنگام انتخاب، آزادانه می تواند متناسب با دکوراسیون و نوع فضا، طرح و رنگ گلیم فرش را انتخاب کند.

گلیم فرش های کوچک، بزرگ و رولی تولید می شود که شما می توانید متناسب با فضا انتخاب کنید در صورتی که موکت ها، به صورت رولی هستند.
گلیم ها در انواع مختلف گلیم فرش ترک، گلیم فرش فانتزی، گلیم فرش برجسته و گلیم فرش سنتی تولید می شود که انتخاب این طرح ها بستگی به سلیقه خریدار و نوع فضا و دکوراسیون دارد.

درست است که قیمت گلیم فرش متری بیشتر از موکت متری است، اما کیفیت و زیبایی این بافته ها فوق العاده است. موکت ها به مرور زمان به دلیل بافت سختی که دارند، مو و پرز و ذرات ریز را به خود جذب می کنند و بعد از چند سال استفاده، موکت ها ماهیت خود را از دست می دهند، در صورتی که گلیم فرش های ماشینی کاشان، سطحی نرم دارند و به راحتی پرزها و مو و ذرات ریز از روی آن جدا می شود.

گلیم فرش بهتر است یا موکت؟
گلیم فرش بهتر است یا موکت؟

خرید آسان و ارزان قیمت همراه با قالی کاشان

خرید فرش با کیفیت، دارای قیمت مناسب و نیز به راحت ترین شکل ممکن ، آرزویی است که وجود خرید اینترنتی فرش از بستر های فروشگاهی آنلاین توانسته است بر آن جامه عمل بپوشاند. خرید اینترنتی فرش اگر چه دارای اصول خاصی است، اما شما به راحتی میتوانید از این اصول مطلع شده و یک خرید لذت بخش را تجربه کنید که حکم یک بازی تمام برد را برای شما خواهد داشت. اولین اصلی که باید به آن دقت کنید انتخاب یک فروشگاه معتبر مانند فروشگاه قالی کاشان است با داشتن سابقه ای درخشان در حوزه فروش اینترنتی و نیز نماد اعتماد الکترونیک ، شرایط خرید با آرامش خاطر را برایتان فراهم میکند. اصل بعدی نیز انتخاب طرح و مدل متناسب با بودجه و نیاز و موقعیت استفاده ازفرش است که در این خصوص نیز کارشناسان مجموعه قالی کاشان از لحظه خرید تا تحویل درب منزل در کنار شما خواهند بود.

 

محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.
Call Now Button