لطفا قبل از ثبت سفارش، موجودی و قیمت روز را سوال نمایید: تماس، واتساپ، ایتا، روبیکا: 09130677797 – تاریخ بروزرسانی: 1402/12/15 ⭐ پاسخگویی تلفنی "8 الی 16" - چت آنلاین "8 الی 2 بامداد" (تعطیلات فقط پاسخگویی آنلاین)⭐

همه چیز در مورد فرش طلاکوب!

همه چیز در مورد فرش طلاکوب!

فرش طلا یکی از جدیدترین فرش های ماشینی است که تا به امروز تولید شده است. رنگ طلایی باعث میشود تا اولین واکنش ناخوداگاه  ذهن به سمت جواهرات طلا برود و تصور شود که فرش با طلا بافته شده است و نام طلاکوب استفاده شده است. در کنار قالی کاشان باشید تا شما را راهنمایی کنیم.

فرش طلاکوب ماشینی چیست؟

فرش طلاکوب؛ به فرش هایی گفته می‌شود که دارای گل‌های طلایی رنگ و بیشتر در رنگ زمینه‌های نقره‌ای، دودی، ذغالی، نسکافه‌ای و کرم هستند. این نوع فرش ها که جدیداً خیلی طرفدار پیدا کردند به دلیل زیبایی فوق‌العاده و ظاهر بسیار لوکسی که دارند، از محبوبیت زیادی در بین خریداران فرش ماشینی برخوردار هستند.

همان‌طور که بیان شد، فرش طرح طلاکوب گونه‌ای جدید از فرش ماشینی است که رنگ غالب آن طلایی بوده و از رنگ زمینه‌های خنثی مانند نقره‌ای و فیلی در بافت آن استفاده می‌شود. ترکیب رنگ طلایی با رنگ خنثی سبب شده است ظاهر این فرش های طلاکوب بسیار خاص و شیک باشد.

انواع مدل های فرش طلاکوب

فرش طلاکوب در طرح ها و نقش های متنوعی بافته می شود که از جمله فرش های طلاکوب می توان به فرش افشان طلاکوب اشاره کرد. فرش های افشان به دلیل نداشتن لچک و حاشیه بسیار ساده و زیبا هستند و نسبت به طرح های دیگر محبوبیت بیشتری دارند. فرش های طلا به طور کلی در دو نوع ساده و برجسته بافته می شوند و فرش طلای برجسته به دلیل برجستگی گل های طلایی هنگام پهن شدن روی زمین زیباتر است.

فرش طلاکوب به صورت شانه و تراکم های مختلف تولید و بافته می شود.  فرش طلاکوب  700 شانه،  فرش طلاکوب  1000 شانه،  فرش طلاکوب  1200 شانه و  فرش طلاکوب  1500 شانه از جمله فرش هایی هستند که تولید می شوند و شما می توانید با توجه به نیاز خود یکی از آنها را انتخاب و خریداری کنید. در این میان فرش 1200 شانه نسبت به سایر فرش های طلایی فروش بیشتری دارد.

بررسی فرش ماشینی طلاکوب از نظر کیفیت

در این راستا می توان گفت که تفاوتی بین این بافته ها با سایر فرش های ماشینی وجود ندارد.
فرش های روکش طلا دقیقاً مانند فرش های معمولی بافته می شوند و تنها استفاده از رنگ طلایی در این بافت ها است که برای این محصولات تفاوت ایجاد می کند و تأثیری در کیفیت فرش ندارد، بنابراین با این تعبیر می توان گفتکه از نظر کیفیت خوب است. نوع نخ به کار رفته در فرش این محصول همانند سایر فرش های ماشینی خواهد بود.

فقط باید به این نکته توجه کنید که در برخی از کارخانه های فرش طلاکوب از رنگ طلایی با الیاف ویسکوز استفاده می کنند که نوعی الیاف براق و زیبا است که از نظر کیفیت ماندگاری کمی دارد پس توجه داشته باشید که فرش های طلاکوب کاملا از نوع الیاف اکریلیک هیت ست با کیفیت تولید می شود.

خریدی لذت بخش را با قالی کاشان تجربه کنید

فرش های ماشینی کاشان در فروشگاه قالی کاشان به صورت مستقیم از کارخانه فرش کاشان قابل خرید است. خرید مستقیم از کارخانه در کنار ارسال رایگان فرش سبب شده قیمت فرش در مجموعه قالی کاشان ارزان تر از سایر فروشگاه ها باشد. از مزایای دیگر خرید اینترنتی فرش کودک کاشان دریاف ضمانت نامه 10 ساله کیفیت فرش است. از این رو خریداران در مورد کیفیت بالای فرش نیز دغدغه ای نخواهند داشت.

مجموعه قالی کاشان جدید ترین و خاص ترین طرح های فرش ماشینی را رنگ بندی های مدرن و امروزی به نمایش گذاشته است. طیف بسیار گسترده طرح های موجود در فروشگاه قالی کاشان هر نوع سیلقه ای را پوشش می دهد. از این رو انتخاب طرح فرش در این فروشگاه بسیار آسان تر است.

محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.
Call Now Button