لطفا قبل از ثبت سفارش، موجودی و قیمت روز را سوال نمایید: تماس، واتساپ، ایتا، روبیکا: 09130677797 – تاریخ بروزرسانی: 1402/12/15 ⭐ پاسخگویی تلفنی "8 الی 16" - چت آنلاین "8 الی 2 بامداد" (تعطیلات فقط پاسخگویی آنلاین)⭐

انواع فرش های طلاکوب گل برجسته و ویژگی های آنها

قیمت خرید فرش قالی کاشان فروش فرش طلاکوب ماشینی گل برجسته

فرش طلاکوب گل برجسته یک هنر بسیار زیبا است. این فرش ها با الگو ها و طرح گل های بسیار زیبا و برجسته در دو طرح کلاسیک و مدرن بافته می شوند.طرح ها و الگو های بافته شده در فرش طلاکوب گل برجسته بسیار متنوع و زیبا هستند. فرش طلاکوب گل برجسته نه تنها یک مورد تزئینی و صادراتی است . فرش های های طلاکوب یکی از زیباترین و پر فروش ترین فرش های در طی سال های اخیر است که طرفداران زیادی پیدا کرد.

فرش های گل برجسته فرش هایی هستند که گل های برجسته فرش از ارتفاع نخ خاب بیشتری بهره مند هستند و همین امر سبب می شود تا گل ها برجسته به نظر آیند. فرش های گل برجسته یکی از زیباترین فرش ها است که بیشتر در شانه و تراکم های بالای فرش مثل فرش 1200 شانه  و 1500 شانه یافت می شود.

انواع فرش های طلاکوب گل برجسته

به طور کلی می توان فرش های طلاکوب گل برجسته را در دو دسته اصلی قرار داد:

فرش کلاسیک

فرش های کلاسیک طلاکوب گل برجسته یکی از ظریف ترین و زیباترین غفرش ها به شمار می آید . این فرش ها بسیار ریز بافت هستند ، به طوری که به آنها فرش های دستباف گونه نیز می گویند. اگر به فشر های دستباف گونه علاقمند هستید می توانید به کالکشن فرش 1500 شانه و 1200 شانه فروشگاه کاشان سری بزنید و شاهد تنوع بی نظیر طرح و رنگ در این فرش ها باشید. اگر مایل هستید درباره فرش های دستباف گونه اطلاعات بیشتری کسب کنید می توانید به به مقاله فرش دستباف گونه ما مراجعه نمایید.

فرش های کلاسیک اغلب در دکوراسیون های کلاسیک استفاده می شوند و دارای طرح های پر نقش و نگار کلاسیک هستند. فرش های ماشینی طلاکوب گل برجسته کلاسیک همچون جواهری درخشان هستند که دارای رنگ های کرم ، فیلی ، دودی و… است که در فروشگاه قالی کاشان موجود می باشد. در نظر داشته باشید فرش های با ویژگی های بالا دارای قیمت بالاتری نسبت به فرش 700 شانه دارند.

فرش مدرن

فرش های مدرن گل برجسته یکی از ساده ترین و شیک ترین طرح ها است. این فرش ها ساده و بدون طرح به نظر می آیند و مناسب برای دکوراسیون های با سبک مدرن هستند. این فرش ها ظریف و ریز بافت نیستند زیرا دارای طرح های فانتزی و ساده اند. همچنین فرش های فانتزی گل برجسته دارای ارتفاع خواب بیشتر نسبت به فرش های با شانه و تراکم بالا تر هستند بنابراین برای خانواده هایی که لطافت و نرمی فرش برایشان اهمیت دارد، مناسب است. فرش های مدرن و فانتزی اغلب دارای طرح های فانتزی ، ساده و به روز و کودکانه هستند. این فرش های ماشینی گل برجسته بدون حساسیت و پرزدهی اند و سازگار با استاندارد های اتاق های کودک اند. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره پرز فرش می توانید به مقاله ما مراجعه نمایید.

تفاوت فرش های طلاکوب مدرن و کلاسیک گل برجسته

فرش های مدرن و کلاسیک از نظر طرح و رنگ بسیار تفاوت دارند.طبق مواردی که در بالا گفته شد فرش های کلاسیک داری طرح های  ظریف تر و ریز بافت تری هستند اما در مقابل فرش های مدرن دارای طرح های ساده و بدون طرح هستند.

تفاوت بعدی فرش های طلاکوب گل برجسته کلاسیک و مدرن در قیمت آنها است. فرش های مدرن دارای قیمت ارزان تری نسبت به فرش های طلاکوب کلاسیک گل برجسته دارند. که همین امر سبب شده تا مردم برای آشپزخانه و اتاق خواب از فرش های مدرن و فانتزی استفاده کنند چرا که این فرش ها مقرون به صرفه و در عین حال شیک و زیبا هستند.

فرش های طلاکوب مدرن گل برجسته با رنگ ها و طرح های متنوع بسیار سبک وزن تر از فرش های کلاسیک است. به همین دلیل به راحتی جابجا می شوند و شستشوی می شوند که این مورد نیز دغدغه خیلی از خانواده های امروزی برای شستشو را حل کرده است.

از اصلی ترین تفاوت این فرش های طلاکوب گل برجسته جنس نخ به کار رفته در این فرش ها است. فرش های مدرن و فانتزی از جنس پلی استر هستند. اما برخلاف آن فرش های طلاکوب کلاسیک گل برجسته از جنس اکریلیک هستند که بهترین و با کیفیت ترین نخ در صنعت فرش است. به این نکته نیز باید توجه داشته باشید که در فرش های گل برجسته از نخ دیگری به نام هایبالک استفاده می شود که باعث می شود زمینه فرش کف بخوابد تا بخش های برجسته فرش نمایان شوند.

و نکته آخر که باید در هنگام خرید به آن توجه کنید این است که فرش های مدرن چون از جنس پلی استر هستند از دوام خوبی برخورداراند اما طول عمر کوتاه تری نسبت به فرش های کلاسیک با نخ اکریلیک دارند.

مزیت خرید فرش از فروشگاه فرش کاشان

فروشگاه فرش کاشان دارای تنوع بی نظیری از فرش های گل برجسته است. در فروشگاه فرش کاشان بالغ بر سه هزار طرح فرش وجود دارد که می توانید با سر زدن به فروشگاه فرش قالی کاشان شاهد تنوع بی نظیر طرح و رنگ باشید. ممکن است در هنگام مشاهده فروشگاه دچار گیجی یا سردرگمی شوید انتخاب طرح مناسب با دکوراسیون منزلتان برای شما سخت باشد. در همین جهت کارشناسان ما همه روزه در حال مشاوره دادن به مشتری های عزیز هستند تا شما با خیال راحت خرید خود را انجام دهید. علاوه بر  این فروشگاه قالی کاشان به صورت مستقیم و از درب کارخانه فرش را به صورت رایگان برای شما ارسال می کند ، همین امر موجب می شود تا دست سودجویان از خرید شما کوتاه شود و فرش با قیمت ارزان تری به دست مشتری برسد.

10 مدل از جدیدترین فرش های طلاکوب گل برجسته

تا اینجا با انواع فرش های طلاکوب گل برجسته آشنا شدیم. در ادامه قصد داریم 10 نمونه از آنها را مشاهده کنیم.

 

 

فرش 1200 شانه طرح خشتی ترنج زمینه متالیک کاشان

 

فرش 1200 شانه طرح گلوریا زمینه متالیک کاشان 

 

فرش 1200 شانه طرح ونوس زمینه صدفی کاشان – گل برجسته

 

فرش 1200 شانه خشتی طرح فرحناز زمینه صدفی کاشان – گل برجسته

 

فرش 1200 شانه طرح هالیوود زمینه آبی کاربنی کاشان – گل برجسته

 

فرش مدرن وفانتزی طرح تهمورث زمینه طوسی کاشان 

 

فرش 1200 شانه طرح لیندا ونوس زمینه نقره ای کاشان 

 

فرش مدرن و فانتزی وینتیج طرح ایستر طلایی کاشان – گل برجسته

 

فرش 1200 شانه طرح افشان ترمه زمینه نقره ای نسکافه ای کاشان

 

فرش 1200 شانه طرح رستاک زمینه صدفی کاشان 

 

 

 

 

 

 

محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.
Call Now Button