لطفا قبل از ثبت سفارش، موجودی و قیمت روز را سوال نمایید: تماس، واتساپ، ایتا، روبیکا: 09130677797 – تاریخ بروزرسانی: 1402/12/15 ⭐ پاسخگویی تلفنی "8 الی 16" - چت آنلاین "8 الی 2 بامداد" (تعطیلات فقط پاسخگویی آنلاین)⭐

ایجاد تنوع و جذابیت در دکوراسیون با استفاده از طرح های فرش خاص و متفاوت مدرن و فانتزی

قیمت خرید فرش قالی کاشان فروش فرش ماشینی و ایجاد تنوع با فرش های مدرن و فانتزی

فرش های مدرن و فانتزی با طرح ها و المان های ساده و طرح های خلاقانه می توانند به جذابیت خانه شما کمک کنند.  این فرش ها می توانند فضای خانه شما را زیبا و جذاب کنند.  و با یبک دکوراسیون های مدرن هماهنگ باشند. در ادامه قصد داریم با فرش های مدرن و فانتزی و نوع کاربر آنها در هر دکوراسیون صحبت کنیم.

انواع فرش های مدرن و فانتزی 

فرش های مدرن و فانتزی داراع انواع مختلفی هستند که اغلب این طرح ها دارای نقوش ساده ای هستند که باعث جذابیت بیشتر فرش می شوند. در نظر داشته باشید اگر از وسایل گران قیمت و عتیقه در خانه استفاده می کنید و قصد دارید آن وسایل به چشم بیایند باید از فرش های مدرن و فانتزی ساده استفاده کنید.در ادامه به برررسی آنها می پردازیم.

پرز بلند یا شگی 

فرش شگی یا پرز بلند فرش هایی هستند با ارتفاع نخ خاب 48 میلیمتر است. این فرش ها بسیار نرم و لطیف هستند و برای اتاق خواب های مدرن مورد استفاده قرار می گیرند. این فرش ها به فرش های پشمالو معروف هستند و اغلب تک رنگ هستند. همچنین فرش های پرز بلند می توانند فضای خانه را گرم و راحت سازند. فرش های پرز بلند یا شگی دارای انواع متفاوتی مثل فلوکاتی ، سه بعدی ، میکرو هستند. این فرش ها برای استراحت یا دراز کشید مناسب هستند.  فرش شگی رنگ های ساده و طرح های متنوع به زیبایی وجذابیت خانه کمک زیادی می کنند.

طرح های ساده و هندسی 

برخی از فرش های ساده ، داری رنگ ها یا طرح های پراکنده ای هستند که بسیار زیبا به نظر می رسند ، حتی ممکن است برخی از این فرش ها با طراحی وینتیج ترکیب شوند و فرشی زیبا وجدید را به وجود بیاورند. فرش های مدرن فانتزی با طرح های ساده و هندسی از جمله پر فروش ترین فرش های مدرن و فانتزی قالی کاشان است. این فرش ها دارای طرح های در هم پیچیده تا ترکیبی از چند نقوش هندسی هستند. این فرش ها ساده با نقوش هندسی می توانند با انواع مبلمان های مختلف هماهنگ شوند. همچنین فرش های با طرح های هندسی به راحتی می توانند با دکوراسیون های ساده ، مدرن و مینیمال ست شوند و فضایی شیک و مدرن را ایجاد کنند. فرش های ساده با نقوش هندسی اغلب به رنگ خاکستری هستند ، این فرش ها جلب توجه نمی کنند و باعث می شوند تا فضای خانه نورانی تر به نظر برسد بنابراین می توان گفت فرش های مدرن فانتزی با طرح ساده و هندسی  برای اتاق های کوچک و تاریک بسیار مناسب می باشد.

برای دیدن گالری فرش ساده کلیک کنید.

فرش مراکشی 

فرش های مراکشی از جمله فرش های ساده و جذاب است که در دسته فرش مدرن و فانتزی قرار می گیرد. این فرش ها اغلب به رنگ کرم، یا سفید هستند که طرح هایی ساده و بی نظیر با رنگ مشکی در این فرش ها نقش بسته و به زیبایی هرچه بیشتر این فرش ها کمک زیادی کرده است. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به مقاله فرش مراکشی قالی کاشان مراجعه نمایید.

برای دیدن کلکسیون فرش مراکشی کلیک کنید.

رنگ های به کار رفته در این فرش ها

این فرش ها به گونه ای طراحی و رنگ بندی شده اند که بیشترین هماهنگی را با هر دکوراسیونی می توانند ایجاد کنند. این فرش ها اغلب با رنگ بندی های خنثی در فروشگاه فرش قالی کاشان موجود هستند که موجب می شود با رنگ های قالب ساختمان بیشترین هماهنگی را داشته باشند. فرش های طوسی ، نسکافه ای یا مشکی رنگ هایی هستند که بیشترین همخوانی را با دکوراسیون های مدرن و ساده دارند. اگر به دنبال رنگبندی فرش های مدرن با دکوراسیون داخلی هستید می توانید به مقاله ما مراجعه نمایید. 

برای دیدن گالری فرش طوسی کلیک کنید.

کیفیت فرش های مدرن فانتزی

فرش های مدرن و فانتزی از جمله فرش های با کیفیت و ارزانی هستند که به وفور در بازار فرش ماشینی یافت می شوند. این فرش ها از جنس پلی استر هستند که آنتی با کتریال ، بدون حساسیت و پرزدهی می باشند. از آنجایی که فرش های مدرن فانتزی ارزان قیمت هستند ، هدیه ای مناسب برای افرادی هستند که به پرز فرش حساسیت دارند. این فرش ها به هیچ عنوان التهاب یا خارش برای افرادی که حساسیت پوستی دارند ایجاد نمی کنند. جهت کسب اطلاعات فرش درباره پرز فرش ماشینی می توانید به مقاله ما مراجعه کنید.

کاربرد فرش های مدرن و فانتزی

فرش های مدرن و فانتزی را می توان در هر کجای منزل پهن کرد و از آن استفاده کرد. فرش های مدرن و فانتزی از آنجایی که دارای خاب بیشتر نسبت به فرش 1000 شانه دارند بسیار نرم تر و لطیف ترند.  با پای گذاشتن روی فرش های مدرن و فانتزی احساسی شبیه به پای گذاشتن روی ابراها را خواهید داشت. این فرش های زیبا را می توان در آشپزخانه ، اتاق خواب یا پذیرایی دکوراسیون های با سبک مدرن مورد استفاده قرار داد. از آنجایی که فرش های مدرن و فانتزی بدون حساسیت و پرزدهی هستند، می توان این فرش ها را در اتاق کودک نیز استفاده کرد. زیرا این فرش ها مطایق با استاندارد های اتاق کودک می باشند.

امروزه یکی از مشکلات خانم ها در زمان هایی مانند نزدیک عید شستشوی فرش های اتاق خواب و آشپزخانه است. از آنجایی که این فرش ها سبک وزن هستند، به راحتی شستشو و جابجا می شوند. پس اگر این فرش ها را در آشپزخانه استفاده می کنید و نگران شستشوی آن هستید ، باید به شما بگوییم نگران نباشید زیرا به راحتی می توانید فرش ها را در خانه شستشو کنید.

 

بنابراین می توان گفت فرش مدرن و فانتزی برای اتاق خواب یا هر آشپزخانه هر خانه ای ضروری است. چرا که این فرش ها علاوه بر نرم و لطیف بودن و دارای قیمت ارزان و به صرفه ای هستند.

خرید فرش از فروشگاه فرش قالی کاشان

با توجه به پیشرفت روز افزون علم و تکنولوژی تمامی کسب و کار ها به صورت آنلاین در حال فعالیت هستند. بنابراین خرید آنلاین فرش نیز غیر عادی نیست و می توان فرش را نیز به صورت آنلاین خریداری کرد. البته باید در نظر داشته باشید که از فروشگاه فرش معتبر فرش مورد نظر خود را خریداری کنید. فروشگاه فرش قالی کاشان دارای نماد اعتماد اکترونیک از وزارت صنعت ، عضو اتحادیه کشوری کسب و کار های مجازی و نشان ملی ثبت می باشد که اینها نشان معتبر بودن سایت است وسایتی دارای این 3 نماد باشد سات معتبری است.  

از دیگر مزایای خرید از سایت قالی کاشان خرید ارزان فرش است. از آنجایی که فروشگاه فرش قالی کاشان ، فرش را به طور مستقیم و بدون واسطه از درب کارخانه برای شما ارسال می کند. همین امر موجب می شود تا دست دلالان و سودجویان از خرید شما کوتاه شود و در نتیجه فرش با قیمت ارزان تری به دست مشتری برسد.

محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.
Call Now Button