لطفا قبل از ثبت سفارش، موجودی و قیمت روز را سوال نمایید: تماس، واتساپ، ایتا، روبیکا: 09130677797 – تاریخ بروزرسانی: 1402/12/15 ⭐ پاسخگویی تلفنی "8 الی 16" - چت آنلاین "8 الی 2 بامداد" (تعطیلات فقط پاسخگویی آنلاین)⭐

برای اتاق خواب چه فرشی بخرم؟

برای اتاق خواب چه فرشی بخرم؟ قالی کاشان

هیچ چیز به اندازه‌ی یک فرش نرم و لطیف نمی‌تواند به اتاق خواب گرما دهد. یکی از قسمت‌های مهم هر خانه‌ای اتاق خواب است که باید به دکوراسیون آن دقت کرد.  انتخاب فرش مناسب قطعا می‌تواند زیبایی اتاق‌ خواب را ارتقا دهد ودرعین‌حال حس راحتی، گرما و تجمل را به فرد منتقل کند. . یکی از چالش برانگیزترین قسمت‌ها برای دکوراسیون داخلی انتخاب بهترین فرش برای اتاق خواب است که در این مطلب قصد به معرفی راهکارهایی برای انتخاب هوشمندانه و نوع قرار گیری آن در اتاق داریم. در ادامه همراه قالی کاشان بمانید.

برای اتاق خواب چه فرشی بخرم؟

فرش‌های اتاق خواب جزو آن دسته از فرش‌هایی هستند که تنوع بسیار زیادی دارند؛ به طوری که می‌توانید انواع فرش‌های اتاق کودکان تا بزرگسال را در بازار پیدا کنید. برای این که بتوانید انتخاب فرش اتاق خواب را به‌درستی انجام دهید، باید در مرحله اول مشخص کنید که دوست دارید فرش اتاق خوابتان به چه شکل پهن شود. مثلاً می‌خواهید که فرش تنها بخشی از فضای اتاقتان را بپوشاند یا این که می‌خواهید کل اتاق را بگیرد. مورد بعدی توجه به جنس فرشی است که قصد خرید آن برای اتاق خواب خود را دارید. به عنوان مثال اگر کف اتاق شما از سرامیک است باید فرشی را خریداری کنید که در برابر سُر خوردن مقاومت بالایی داشته باشد و برای ثابت ماندن آن بتوان از ترمزگیر فرش استفاده کرد.

جنس و بافت فرش 

قطعا بهترین انتخاب برای اتاق خواب، فرش ماشینی خواهد بود و حتی فکر خرید فرش دستباف برای اتاق خواب را نکنید. احتمال آسیب دیدن فرش‌های دستباف خیلی زیاد است و پهن کردن آنها در اتاق خواب اصلا فکر مناسبی نیست. بهترین جنس فرش برای اتاق خواب، فرش‌هایی هستند که با نخ اکریلیک بافته شده باشند. این فرش‌ها طول عمر بالایی دارند، لطیف و نرم هستند و وزن کمی دارند. از سوی دیگر اگر تعداد شانه‌های فرش هم برای شما اهمیت دارد خوب است این نکته را بدانید که تعداد شانه‌های فرش ارتباط مستقیمی با نرمی آن دارد. هرچقدر تعداد شانه‌های فرش بیشتر شود، ضخامت آن کاهش پیدا کرده و نرمی آن هم کمتر می‌شود. بنابراین اگر دنبال فرش‌های نرم برای اتاق خواب هستید در میان فرش‌های 500 تا 700 شانه فرش مورد نظر خود را انتخاب کنید. 

راحت ترین فرش‌های موجود در بازار را باید برای فرش اتاق خواب خود انتخاب کنید. البته راحتی فرش به این معنا نیست که حتما از طرح‌های ساده برای اتاق خواب استفاده کنید. در بازار همه‌ی جنس‌های موجود فرش، طرح‌های متنوعی هم دارند. مثلا برای انتخاب فرش اتاق خواب دخترانه، می‌توانید از طرح‌های فانتزی عروسکی هم استفاده کنید.مطمئنا وقتی صبح از خواب بیدار می‌شوید، دوست ندارید پایتان به یک محیط سفت و سرد برخورد داشته باشد. انتخاب فرش اتاق خواب مناسب می‌تواند امکان بروز چنین اتفاقی را از بین ببرد.

رنگ فرش مناسب برای اتاق خواب

 فرش‌های مناسب اتاق خواب در رنگ‌های مختلفی تولید می‌شوند و هرکدام طرفداران خاص خود را دارند. اما قبل از اینکه پرطرفدارترین رنگ فرش برای اتاق خواب را معرفی کنیم، باید این نکته را بگوییم که رنگ فرش مناسب اتاق خواب باید با رنگ اتاق، پرده و سقف هماهنگی داشته باشد.  پرطرفدارترین رنگ فرش‌ها برای اتاق خواب، رنگ سفید، طوسی، قرمز و مشکی برای اکثر سلیقه‌ها و رنگ‌های صورتی و بنفش برای رنگ اتاق خواب دخترانه هستند. 

یک فرش طرح‌دار ظریف که دارای دو یا چند رنگ است نیز می‌تواند اتاق‌ خواب ساده و خنثی را جذاب‌تر کند و به آن رنگ و لعاب دهد؛ اما از انتخاب فرش‌هایی با رنگ‌های جیغ و الگوهای شلوغ برای اتاق‌ خواب دوری کنید؛ زیرا این رنگ‌ها و طرح‌ها برای اتاق‌ خواب بیش‌ از حد محرک هستند و آرام‌بخش نخواهند بود.

فرش ماشینی؛ تنوع بین رنگ‌های تیره و روشن متناسب با دکور اتاق

فرش ماشینی یکی از بهترین گزینه‌ها برای اتاق خواب است؛‌ زیرا به دلیل تنوع بالای آن، امکان ست کردن فرش با سایر اجزای اتاق به‌راحتی وجود دارد. بافت ماشینی از انواع نخ‌ها استفاده می‌شود و هر سبکی در آن قابل اجرا است. حتی امکان طراحی فرش ماشینی با طرح دلخواه شما نیز وجود دارد. پس اگر برای اتاق خواب خود به دنبال یک فرش خاص مانند اجرای یکی از تصاویر خود در پس زمینه فرش هستید، یک فرش ماشینی با تراکم دلخواه را انتخاب کنید.

همراه با قالی کاشان خریدی لذت بخش را تجربه کنید

برای خرید فرش کاشان با بهترین کیفیت و قیمت ارزان فروشگاه قالی کاشان بهترین گزینه خواهد بود. فرش های ماشینی کاشان در فروشگاه قالی کاشان به صورت مستقیم از کارخانه فرش کاشان قابل خرید است. خرید مستقیم از کارخانه در کنار ارسال رایگان فرش سبب شده قیمت فرش در مجموعه قالی کاشان ارزان تر از سایر فروشگاه ها باشد. از مزایای دیگر خرید اینترنتی فرش کودک کاشان دریاف ضمانت نامه 10 ساله کیفیت فرش است. از این رو خریداران در مورد کیفیت بالای فرش نیز دغدغه ای نخواهند داشت.

مجموعه قالی کاشان جدید ترین و خاص ترین طرح های فرش ماشینی را رنگ بندی های مدرن و امروزی به نمایش گذاشته است. طیف بسیار گسترده طرح های موجود در فروشگاه قالی کاشان هر نوع سیلقه ای را پوشش می دهد. از این رو انتخاب طرح فرش در این فروشگاه بسیار آسان تر است.

محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.
Call Now Button