لطفا قبل از ثبت سفارش، موجودی و قیمت روز را سوال نمایید: تماس، واتساپ، ایتا، روبیکا: 09130677797 – تاریخ بروزرسانی: 1402/12/15 ⭐ پاسخگویی تلفنی "8 الی 16" - چت آنلاین "8 الی 2 بامداد" (تعطیلات فقط پاسخگویی آنلاین)⭐

تفاوت فرش ماشینی کلاسیک و چاپی یا کلاریس

قیمت خرید فرش قالی کاشان فروش فرش ماشینی کلاسیک و چاپی یا کلاریس

فرش چاپی یا کلاریس یکی از انواع فرش ماشینی است که دارای تنوع زیادی از طرح و رنگ می باشد . این فرش ها از ظرافت و کیفیت بالایی برخوردارند و دارای طیف رنگی گستره ای هستند. این فرش ها را می توان با توجه به سفارش مشتریان تولید کرد. فرش چاپی را می توان به عنوان کفپوش در دکوراسیون های مدرن یا کلاسیک مورد استفاده قرار داد. این فرش ها با شانه و تراکم های مختلف بافته و در بازار به فروش می رسند. در ادامه قصد داریم تفاوت فرش ماشینی کلاسیک و چاپی را با یکدیگر مورد بررسی قرار دهیم.

فرش چاپی یا کلاریس چیست؟

فرش چاپی یا کلاریس ، فرشی است با تکنولوژی جدید که در بازار به فروش می رسد. این فرش ها ابتدا با نخ های تمام رنگ سفید بافته می شوند، سپس طی فرآیندی وارد دستگاهی می شوند و رنگ روی این فرش های خام و سفید پاشیده می شود. نکته ای که وجود دارد این است زمانی که رنگ روی الیاف سفید پاشیده می شود در همان لایه اول باقی می ماند و به دل فرش نفوذ نمی کند. پس از خروج این فرش ها از داخل دستگاه خواهید یافت نقش مورد نظر روی فرش ایجاد شده.

فرش ماشینی کلاسیک

فرش های ماشینی کلاسیک فرش هایی هستند زیبا و جذاب با رنگ بندی زیبا و جذاب که اغلب در پذیرایی یا سالن های بزرگ مورد استفاده قرار می گیرند. این فرش ها دارای شانه و تراکم های مختلف می باشند و از ماندگاری بالایی برخوردار هستند. همچنین این فرش ها بسیار نرم و لطیف است و از ظرافت بافت بالایی برخوردار اند.

تفاوت فرش ماشینی کلاسیک و چاپی

فرش های کلاسیک و چاپی را در اینجا قصد داریم از لحاظ های مختلف مورد بررسی قرار دهیم.

 الیاف به کار رفته در فرش 

فرش های کلاسیک اغلب از جنس اکریلیک اند که از ماندگاری بالایی برخوردار هستند. این فرش ها به زودی خراب نمی شود و در طی سالیان طولانی آسیبی نمی بینند. اما فرش های چاپی از جنس پلی استر یا پلی اوژن هستند. این فرش ها ، آنتی باکتریال ، بدون حساسیت و پرزدهی می باشند و برای اتاق کودک نیز مناسب هستند. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره پرز فرش ماشینی می توانید مقاله آموزشی ما مراجعه نمایید. همچنین فرش های کودک چاپی فرش هایی هستند که با استاندارد های اتاق کودک سازگاری دارند.

برای دیدن گالری فرش کودک کلیک کنید.

تعداد رنگ به کار رفته در فرش 

حتما تا به حال اسم فرش 8 رنگ و 6 رنگ را شنیده اید. این به این معنا است که در یک ردیف طول فرش 8 رنگ به کار رفته است .فرش های کلاسیک ماشینی دارای تعداد رنگ محدود اند و نمی توان تعداد رنگ زیادی در این فرش ها به کار ، برد. اما فرش های کلاریس چون با دستگاه رنگ می شوند، دارای تعداد رنگ بالا هستند و محدودیت رنگی در این فرش ها بی معنی است.

متنوع

فرش کلاریس می تواند هر طرح و رنگی را که ممکن است در ذهن مشتری باشد را به واقعیت تبدیل کند. از طرح های وینتیج ، مدرن و آبرنگی گرفته تا طرح های سنتی و اصیل. از رنگ های قرمز و زرد تا فرش های بنفش و آبی و…. که دارای طیف گستره ای هستند. همه این طرح ها و رنگ ها را می توان در فرش های چاپی دید.

طرح های به کار رفته در فرش های چاپی یا کلاریس بسیار متنوع و زیبا هستند و در هر طرحی که مد نظر شما باشد تهیه و تولید می شود. یکی از بارز ترین مزیت این فرش ها این است که در هر طرح و رنگی قابل سفارش است. اما فرش های کلاسیک دارای طرح های خاصی هستند و نمی توان این فرش ها را در هر طرح و نقشه ای بافت. اگر چه این فرش ها نیز متنوع هستند اما هرچقدر هم که فرش های کلاسیک منوع باشند باز هم فرش های کلاریس دارای تنوع بیشتری هستند. 

فرش های کلاریس را می توان در طرح های جدیدی مثل طرح آشپزخانه ، ادویه ، یا طرح های کودک یا حتی طرح های کلاسیک به تولید رساند. نکته ای که باید در هنگام خرید آنلاین فرش به آن توجه داشته باشید این است که برخی از سودجویان ممکن است فرش کلاسیک چاپی را با قیمت فرش اکریلیک کلاسیک به مشتری بدهند. 🙁  در هنگام خرید حتما از معتبر بودن سایت مطمئن شوید.

قیمت مناسب و مقرون به صرفه 

فرش چاپی به دلیل استفاده از فناوری ماشینی و کاهش هزینه های دستمزد و مواد اولیه ، قیمت ارزان تری  نسبت به فرش های دستباف گونه ماشینی دارد. همین امر باعث شده تا این فرش ها برای اقشار مختلف جامعه قابل دسترس و خرید باشد. این فرش های کلاریس بسیار ارزان هستند ، زیرا این فرش ها از جنس پلی اوژن یا پلی استر هستند و نسبت به فرش های کلاسیک با جنس اکریلیک بسیار ارزان قیمت تر هستند. فرش های  کلاسیک با الیاف اکریلیک کمی گران تر از فرش های کلاریس می باشد.

برای دیدن گالری فرش کلاریس یا چاپی کلیک نمایید.

خرید فرش چاپی یا کلاریس 

برای خرید فرش های چاپی یا کلاریس فقط کافی است با شماره فرش تماس بگیرید و طرح مورد نظری را که قصد دارید روی فرش چاپ شود را برای ما ارسال کنید تا ما در اولین فرصت فرش مورد نظر شما را به دستتان برسانیم. همچنین شما می توانید با سر زدن به فروشگاه فرش قالی کاشان از فرش های کلاریس دیدن فرمایید.

مزیت خرید فرش کلاریس یا چاپی از فروشگاه فرش قالی کاشان 

برای خرید فرش های چاپی یا کلاریس باید فروشگاهی را انتخاب کنید که مطمئن و معتبر باشد. فروشگاه فرش قالی کاشان دارای سه نماد اعتماد الکترونیک از وزارت صنعت معدن و تجارت، عضو اتحادیه کشوری کسب و کار های مجازی و نشان ملی ثبت است که با کلیک روی هر کدام از آنها در داخل سایت می توانید از معتبر بودن سایت اطمینان حاصل کنید. 

اولین دغدغه مردم در هنگام خرید فرش ارزان است. برای اینکه فرش را با قیمت ارزان تری بخرید باید آن فرش را از تولید تهیه کنید. فروشگاه فرش قالی کاشان فرش را به صورت مستقیم از درب کارخانه برای مشتری ارسال می کند. همین امر باعث می شود تا دست سودجویان و دلالان بازار فرش از این خرید کوتاه شود. به همین دلیل فرش با قیمت ارزان تری به دست مشتری می رسد.

محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.
Call Now Button