لطفا قبل از ثبت سفارش، موجودی و قیمت روز را سوال نمایید: تماس، واتساپ، ایتا، روبیکا: 09130677797 – تاریخ بروزرسانی: 1402/12/15 ⭐ پاسخگویی تلفنی "8 الی 16" - چت آنلاین "8 الی 2 بامداد" (تعطیلات فقط پاسخگویی آنلاین)⭐

10 مدل از جدیدترین فرش ماشینی طلاکوب زنده + عکس

قیمت خرید فرش قالی کاشان فروش فرش ماشینی طلاکوب زنده

فرش طلاکوب زنده یک نوع فرش ماشینی است که با بالاترین کیفیت بافته ودر طرح آن، احساس درخشندگی می کنید. این فرش ها از نظر طرح، مشابه فرش های طلاکوب هستند که از رنگ های طلایی در زمینه و گل های فرش استفاده می شوند. این فرش ها احساس شادابی و نشاط را کمی تاونند به افراد خانواده شما منتقل کنند و فضایی رمانتیک و جذاب را به وجود بیاورند.

فرش طلاکوب زنده  دارای خاصیت بازتاب نور زیادی هستند که با تغییر زاویه دید، رنگ و درخشش فرش را تغییر می کند. به این ترتیب، فرش طلاکوب زنده از زاویه های مختلف، زنده و پر قدرت به نظر می رسند. این فرش ها با دستگاه های مدرن بافته می شوند و در اندازه های مختلف موجود هستند.حتی می توانید این فرش ها را در سایز مورد نظر سفارش دهید. این فرش ها با طرح طلاکوب خاص و متفاوت خود، زیبایی و شادابی را به فضای خانه شما می بخشند.

فرش طلاکوب

فرش طلاکوب فرش هایی فاخر و زیبا هستند که با نخ طلایی بافته شده اند. این فرش ها دارای زیبایی  زیادی هستند و می توانند مانند قطعه ای جواهر در خانه شما بدرخشند. فرش های طلاکوب می توانند با مبلمان سلطنتی به راحتی ست شوند و فضایی شیک و لوکس را به ارمغان بیاورند. این فرش های ماشینی طلاکوب دارای رنگ بندی بسیار متفاوت و زیبا هستند.

فرش طلاکوب می تواند احساس ثروت و قدرت را به افراد خانواده منتقل کند. قطعا هر فردی با دیدن فرش های طلاکوب شگفت زده می شود. ما در اینجا خلاصه ای درباره فرش های طلاکوب قرار دادیم. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره فرش طلاکوب می توانید به مقاله فرش طلاکوب ما مراجعه نمایید.

برای دیدن گالری فرش طلاکوب کلیک کنید.

فرش زنده

فرش با گل های زنده  یک نوع فرش با طراحی  خاص و بی نظیر است که می توانداحساسیاتی مانند  حس و حال گل های زنده را به افراد خانه منتقل کند. ما در این مقاله فرش هایی با گل های زنده را فرش زنده می نامیم اما برخی بر این باورند که فرش زنده فرشی است با رنگ زمینه شاد مثل قرمز، آبی زرد و… که می تواند فضای شاد و جذاب تری به خانه ببخشد.

فرش هایی با گل های زنده با استفاده از طرح های زیبا و متنوع ، زیبایی و جذابیت  فرش را افزایش می دهد. این فرش ها با انتخاب گل های زیبایی مانند رز، نیلوفر  و … طرح های منحصر به فرد و خلاقانه را در فرش ارائه می دهند. که اصلاحا به آنها فرش گل فرنگ گفته می شود.  اغلب زمینه فرش هایی که دارای این گل های زیبا هستند نقره ای یا کرم است. اما در نظر داشته باشید که فرش های با رنگ های دیگر هم وجود دارند که دارای گل های شاد و زنده باشند.

فرش 1200 شانه هایی که در اتاق پذیرایی پهن می شوند و دارای گل های شاد و زنده هستند ، علاوه بر زیبایی بی حد و مرز بسیار ظریف و ریز بافت هستند که به فرش های دستباف بسیار شباهت دارند و این  فرش ها به  دستباف گونه معروف هستند. اگر می خواهید از ویژگی های فرش دستباف مطلع شوید پیشنهاد می کنیم به مقاله فرش دستباف گونه ما سری بزنید تا به انتخاب شما در خرید فرش مورد نظرتان کمک کرده باشیم. فرش های با این ویژگی و رنگ بندی طلاکوب از زیبا ترین فرش های طلاکوب زنده به شمار می آید.

فرش های زنده نه تنها بسیار زیبا و ظریف هستند بلکه تاثیر زیادی در روحیه افراد خانه دارند. این فرش ها می توانند طراوت و شادابی را به خانه شما هدیه کنند و فضایی زیبا و با طراوت را به شما هدیه کنند. فرش گل رز رنگی با طرح زیبا و طبیعی خود می تواند احساس آرامش  را در افراد خانه به وجود آورد.  فرش با گل های رز  می تواند به ایجاد یک احساس زیبایی و هنر در فضای خانه  کمک کند و سبب کاهش اضطراب و استرس ناشی از مشکلات روز مره شود.

 

برای دیدن گالری فرش زنده کلیک کنید.

در ادامه قصد داریم به ویژگی های فرش طلاکوب زنده پی ببریم.

فرش طلاکوب زنده دارای ویژگی هایی مانند:

درخشندگی و جذابیت

 الیاف به کار رفته در این فرش های ماشینی باعث  بازتاب نورمی شود و درخشندگی و جذابیت فرش را افزایش می دهند. این الیاف با تولید رنگ های مختلف در زمینه و گل های فرش، تنوع و تفاوت را در فرش ایجاد می کنند. این فرش ها با رنگ های طلایی و گل های زنده رنگی ، از زیبایی و شکوه بالایی برخوردار هستند.

کیفیت و مقاومت

الیاف اکریلیک با داشتن خواصی مانند نرمی، لطافت، انعطاف پذیری و مقاومت در برابر سایش، کیفیت و مقاومت فرش را افزایش می دهند.همچنین باعث می شود فرش سالیان سال بدون هیچ مشکلی در خانه شما بدرخشد. اکریلیک بهترین نخ در صنعت فرش ماشینی است که طی فرآیندی به نام هیت ست کلیه پرز های این نخ گرفته می شود و فرش بافته شده با این نخ آنتی با کتریال ، بدون حساسیت و پرزدهی می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره علت پرز فرش ماشینی می توانید به مقاله آموزشی ما مراجعه نمایید.

مزیت خرید فرش از فروشگاه فرش قالی کاشان

اولین و مهمترین نکته برای خرید اینترنتی فرش ماشینی انتخاب سایت معتبر و قابل اعتماد است. با توجه به رشد روزافزون بازار اینترنتی، ممکن است برخی از سایت‌ها با ارائه تخفیف ‌های چشمگیر و تبلیغات گمراه‌ کننده، مشتریان را به خرید فرش‌های بی کیفیت  و غیراستاندارد ترغیب کنند. بنابراین باید فروشگاه فرشی را انتخاب کنیم که معتبر باشد. برای اینکه از این خطر جلوگیری کنید، باید به چند نکته توجه کنید:

  •  سایتی را انتخاب کنید که دارای نماد اعتماد الکترونیکی باشد. این نماد نشان‌دهنده این است که سایت مورد نظر از طرف وزارت صنعت، معدن و تجارت مورد تایید قرار گرفته است و مطابق با قوانین و مقررات کشور فعالیت می‌کند.
  •  سایتی را انتخاب کنید که دارای شماره تماس، آدرس، ایمیل و پشتیبانی آنلاین باشد. این اطلاعات نشان‌دهنده این است که سایت مورد نظر دارای شفافیت و مسئولیت ‌پذیری است و در صورت بروز هرگونه مشکل یا سوال، می‌توانید با آن‌ها ارتباط برقرار کنید.

فروشگاه فرش کاشان دارای ویژگی های گفته شده است که درسایت قابل مشاهده است. با خرید از فروشگاه فرش قالی کاشان خریدی امن و مطمئن را تجربه کنید.

8 مدل از جدید ترین و پر فروش فرش های طلاکوب زنده

تا اینجا در مورد فرش های طلاکوب زنده اطلاعاتی به دست آورده اید حال در ادامه چند نمونه از آنها را با هم مشاهده می کنیم.

 

فرش طلاکوب 1200 شانه طرح پرند صدفی کاشان – گل برجسته

 

 

فرش طلاکوب 1200 شانه طرح پرند زمینه دودی کاشان – گل برجسته

 

 

فرش طلاکوب 1200 شانه طرح قصر گل زمینه نقره ای کاشان

 

 

فرش طلاکوب 1200 شانه طرح شانار زمینه دودی کاشان – گل برجسته

فرش طلاکوب 700 شانه طرح افشان نورا زمینه طوسی

 

فرش طلاکوب 700 شانه خشتی طرح خاطره زمینه دودی کاشان

 

فرش طلاکوب 1500 شانه طرح قمصر زمینه فیلی کاشان – گل برجسته

 

فرش طلاکوب 1200 شانه طرح افشان اسلیمی بهاران زمینه دودی کاشان – گل برجسته

 

 

 

محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.
Call Now Button