لطفا قبل از ثبت سفارش، موجودی و قیمت روز را سوال نمایید: تماس، واتساپ، ایتا، روبیکا: 09130677797 – تاریخ بروزرسانی: 1402/12/15 ⭐ پاسخگویی تلفنی "8 الی 16" - چت آنلاین "8 الی 2 بامداد" (تعطیلات فقط پاسخگویی آنلاین)⭐

خرید جدید ترین فرش ماشینی، یک راه آسان برای متفاوت بودن

خرید جدید ترین فرش ماشینی، یک راه آسان برای متفاوت بودن

در این مقاله تمام تلاشمان را کرده ایم که جدید ترین فرش ماشینی را از نظر ویژگی های مختلف به شما معرفی کنیم. هر ساله با توجه به رقابت موجود در این صنعت و همچنین نیاز انسان به همراهی با مدرنیته، تولید کنندگان فرش تمام تلاش خود را میکنند تا در به روزرسانی و جدید کردن ویژگی های فرش تولیدی خود پیشگام باشند. از آنجاییکه، فرش هر خانه جزء اصلی دکوراسیون آن محسوب میشود بسیاری از افراد به دنبال هر تغییر دکوراسیون، خرید جدید ترین فرش ماشینی موجود در بازار را نیز بر خود واجب می دانند چون ما انسان ها همواره به دنبال جلب توجه و منحصر به فرد بودنیم. لازم به ذکر است که منظور از جدیدترین فرش ماشینی، فرش هایی با طرح های خاص و به روز است. سوالی که ممکن است در اینجا پیش بیاید این است که جدید ترین فرش ماشینی چیست؟ برای پاسخ به این سوال شما را به همراهی در خوانش این مقاله تا پایان دعوت می کنیم.

جدید ترین فرش های موجود در بازار

جدیدترین فرش ماشینی از نظر طرح:

از گذشته تا به امروز، فرش های ماشینی نیز بر اساس نقشه های فرش های سنتی بافته می شود. جدید ترین طرح های به کار رفته در فرش های ماشینی، طرح لچک و ترنج، افشان، گلبرجسته طرح خشتی، فرش برجسته طرح اصفهان و … است. یکی از جدیدترین طرح های فرش ماشینی که جزو پروفروشترین ها نیزهست فرش وینتج یا کهنه نماست که دارای حالت پتینه و قدیمی بوده و برای کسانی مناسب است که به سبک مدرن و سنتی علاقه مندند. این فرش در دو شانه 700 و 1200 تولید می شود.

جدیدترین شانه و تراکم فرش های ماشینی:

به طور کلی خیلی از افراد ممکن است با این دو مفهوم آشنایی نداشته باشند که در این صورت پیشنهاد میشود حتما با مراجعه به سایت قالی کاشان، اطلاعات خود در این زمینه را کامل کرده تا در هنگام خرید در دام سودجویان نیوفتید. در حال حاضر جدید ترین فرش ماشینی از نظر تراکم و شانه، فرش 1500 شانه با تراکم 4500 است که توسط به روزترین دستگاه های بافندگی بافته می شود و جزء گران قیمت ترین فرش ها است.

 جنس نخ:

جدید ترین جنس نخ موجود در بازار، جنس اکریلیک و پلی استر است. که البته الزاما در جدیدترین فرش ها به کار نمیرند اما در باکیفیت ترینشان قطعا از این الیاف جدید استفاده می شود.

جدیدترین فرش ماشینی از نظر ظرافت نخ:

ظرافت نخ فرش را با نمره نخ فرش مشخص میکنند. و هرچه قدر این عدد بالاتر برود فرش دارای شانه و تراکم بالاتر و نیز ظرافت بیشتر خواهد بود. که در حال حاضر بالاترین نمره نخ، نمره 50 تا 60 است و در فرشی با شانه 1500 قابل استفاده است.

جدیدترین رنگ پس زمینه فرش ماشینی:

جدیدترین فرش های امروزی معمولا دارای پس زمینه ای با رنگ موشی، گلبهی، نخودی، یاسی، الماسی، بژ و … است.

 از نظر تعداد رنگ:

جدید ترین فرش های ماشینی دارای 8، 10، 12 و یا 14 رنگ می باشند.

 

جدیدترین دستگاه های بافندگی فرش ماشینی:

دستگاه HCIx2، جدید ترین دستگاه موجود در بازار است که قادر یه بافت فرش 1200 و 1500 در هشت رنگ می باشد.

خرید جدید ترین فرش ماشینی، یک راه آسان برای متفاوت بودن
خرید جدید ترین فرش ماشینی، یک راه آسان برای متفاوت بودن

جدیدترین فرش از نظر بافت

هر چند سالی یکبار، جدیدترین فرش های ماشینی با تکنولوژی جدید بافت به بازار می آیند. وقتی برای اولین بار فرش های دستباف گونه به بازار آمدند، انقلابی عظیم در تولید فرش های ماشینی شکل گرفت. بیشتر مردم برای خرید فرش های دستباف گونه راغب بودند، چرا که اگر می خواستند فرش دستباف بخرند، باید هزینه زیادی می کردند اما فرش های دستباف گونه نیاز آنها را برطرف می کرد چرا که هم از نظر بافت و هم از نظر طرح و رنگ به شدت شبیه فرش های دستباف بود.

در سال ۱۳۹۶ جدید ترین نوع فرش ماشینی از نظر تعداد شانه و تراکم به بازار وارد شد. این فرش، فرش ماشینی ۱۵۰۰ شانه نام دارد که با استفاده از جدیدترین دستگاه بافنده تولید بلژیک بافته می شود. فرش ۱۵۰۰ شانه دارای تراکم ۴۵۰۰ است و برای تولید این فرش های ماشینی از ۸ رنگ واقعی در حال حاضر استفاده می شود.به خاطر تراکم و تعداد شانه بالا در این فرش های ماشینی، ظرافت طرح و رنگ بالا رفته است و مشابه فرش های دستباف ابریشم تبریز می باشد.

 

در این مقاله سعی کردیم تا شما را با انواع جدیدترین فرش های ماشینی موجود در بازار از جنبه های مختلف آشنا کنیم. برای دانستنی‌های بیشتر در مورد یک فرش ماشینی خوب و اطلاع از جدید ترین فرش های ماشینی کاشان، پیشنهاد می‌کنیم که سری به سایت قالی کاشان بزنید و علاوه بر جستجو در طرح‌های جدید و متنوع، از راهنمایی‌های مؤثر این فروشگاه اینترنتی معتبر برای انتخاب و خرید استفاده کنید. سایت قالی کاشان با حذف واسطه ها توانسته است تا حد بسیار زیادی به مشتریان برای کاهش هزینه های خرید کمک کند. همچنین این فروشگاه اینترنتی، به دلیل جلب اطمینان خاطر شما مشتریان عزیز، جدیدترین فرش های ماشینی خود را با ضمانت 10 ساله و امکان مرجوعی عرضه می کند. این فروشگاه به لحاظ اعتبار نیز دارای نماد اعتماد الکترونیک و جواز کسب اینترنتی بوده و با یک بررسی ساده می توان فهمید که نهایت تلاش خود را برای رقم زدن بهترین تجربه خرید برای شما مشتریان گرامی به کار گرفته است.

محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.
Call Now Button