لطفا قبل از ثبت سفارش، موجودی و قیمت روز را سوال نمایید: تماس، واتساپ، ایتا، روبیکا: 09130677797 – تاریخ بروزرسانی: 1402/12/15 ⭐ پاسخگویی تلفنی "8 الی 16" - چت آنلاین "8 الی 2 بامداد" (تعطیلات فقط پاسخگویی آنلاین)⭐

خرید فرش 500 شانه انتخابی درست یا نادرست

خرید فرش 500 شانه انتخابی درست یا نادرست

فرش ماشینی 500 شانه به این دلیل که از نرمی و مقاومت بسیار بالایی برخوردار است، بهترین و مناسب ترین گزینه برای استفاده در مکان های شلوغ و پر رفت و آمد می باشد. فرش ماشینی 500 شانه در ابعاد و سایزهای بزرگ تولید و به بازار ارائه می گردد تا بتوان آن ها را در مکان هایی همچون سالن ها و راهرو های عمومی پهن کرد. در ادامه همراه قالی کاشان باشد تا شما را در داشتن انتخاب بهتر همراهی کنیم.

فرش ماشینی 500 شانه چیست ؟

فرش ۵۰۰ شانه به فرشی می گویند که در یک متر عرضی آن تعداد ۵۰۰ گره وجود داشته باشد و در یک متر طولی تعداد ۱۰۰۰ گره وجود داشته باشد . اگر یک فرش چنین مشخصاتی در تراکم عرضی و طولی داشت فرش ۵۰۰ شانه است. تعداد ۸ رنگ اصلی برای بافت آن استفاده می گردد که قیمت فرش ۵۰۰ شانه بسیار مناسب برای سفارش و خرید است. این محصول به این دلیل که ارتفاع خاب آن بلند می باشد دارای نرمی و لطافت خاصی بوده و هنگام راه رفتن احساس راحتی را به فرد منتقل می کند . پس از تولید این محصول با توجه به سلیقه های متفاوت افراد فرش های ماشینی طرح 700 شانه نیز به خط تولید راه یافت .

مشخصات فرش ماشینی ۵۰۰ شانه کاشان

جنس نخ خاب : فرش ۵۰۰ شانه ممکن است پلی استر هیت ست یا آکریلیک باشد . استفاده از هر دو نوع جنس نخ مرسوم است که هر کدام معایب و مزایایی نسبت به یکدیگر دارند .

نخ پود : نخ پود به نخی می گویند که به صورت افقی در فرش کار می شود . جنس نخ پود از جوت است ، جنس نخ خاب می تواند متفاوت باشد مثلا می‌تواند آکریلیک ، پلی استر و پلی‌پروپیلن یا bcf باشد .

نخ تار : نخ تار به نخی می گویند که حالت عمودی دارد و به عنوان چله فرش عنوان می شود جنس این نخ از پنبه و پلی استر مخلوط است و این ترکیب ممکن است متفاوت باشد .

ویژگی فرش های ماشینی 500 شانه

هر فرش ماشینی که تولید می شود اصولا دارای یک سری ویژگی ها و خصایصی است که در این قسمت به بیان چند مورد از انها می پردازیم . از جمله ویژگی هایی که محصولات موجود در فروشگاه آنلاین کالا فرش دارا می باشند عبارت است از ؛ ضد حساسیت و عدم پرزدهی که در حفظ سلامتی افراد در برابر بیماری های پوستی و تنفسی بسیار موثر می باشد . قابلیت شستشو داشتن ، مقاومت بسیار بالا در برابر عوامل فرسایشی ، کیفیت بسیار بالا ، استفاده از الیاف مصرفی مرغوب از دیگر خصایص این محصولات می باشد .

از جمله عوامل دیگری که موجب شده افراد تمایل داشته باشند تا راهروها و دیگر امکان شلوغ را با فرش ماشینی 500 شانه بپوشانند این است که این گونه فرش ها در برابر شستشو بسیار مقاوم هستند، از جهتی این گونه فرش ها به علت عدم ظرافت بافت به هیچ وجه برای طرح های ریز و پر نگاره و شلوغ مناسب نمی باشند و بیشتر برای تولید بافته فرش های تک رنگ و ساده به کار گرفته می شوند.
یکی از عللی که موجب شده تا فرش های 500 شانه قیمت بسیار پایینی را دارا باشند، نداشتن ظرافت بالا و خلوتی طرح های این گونه فرش ماشینی است. بی شک چنان چه تا کنون به بازار فرش ماشینی نگاهی انداخته باشید، دریافته اید که فرش 500 شانه ماشینی در انواع ابعاد و سایز از جمله فرش 12 متر ، فرش 9 متر و همچنین فرش 6 متر وجود دارند که جزو پرفروش ترین و استانداردترین ابعاد تولید شده به حساب می آیند.

خریدی آسان همراه با قالی کاشان

خرید فرش با کیفیت، دارای قیمت مناسب و نیز به راحت ترین شکل ممکن ، آرزویی است که وجود خرید اینترنتی فرش از بستر های فروشگاهی آنلاین توانسته است بر آن جامه عمل بپوشاند. خرید اینترنتی فرش اگر چه دارای اصول خاصی است، اما شما به راحتی میتوانید از این اصول مطلع شده و یک خرید لذت بخش را تجربه کنید که حکم یک بازی تمام برد را برای شما خواهد داشت. اولین اصلی که باید به آن دقت کنید انتخاب یک فروشگاه معتبر مانند فروشگاه قالی کاشان است با داشتن سابقه ای درخشان در حوزه فروش اینترنتی و نیز نماد اعتماد الکترونیک ، شرایط خرید با آرامش خاطر را برایتان فراهم میکند. اصل بعدی نیز انتخاب طرح و مدل متناسب با بودجه و نیاز و موقعیت استفاده ازفرش است که در این خصوص نیز کارشناسان مجموعه قالی کاشان از لحظه خرید تا تحویل درب منزل در کنار شما خواهند بود.

محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.
Call Now Button