لطفا قبل از ثبت سفارش، موجودی و قیمت روز را سوال نمایید: تماس، واتساپ، ایتا، روبیکا: 09130677797 – تاریخ بروزرسانی: 1402/12/15 ⭐ پاسخگویی تلفنی "8 الی 16" - چت آنلاین "8 الی 2 بامداد" (تعطیلات فقط پاسخگویی آنلاین)⭐

راه تشخیص فرش 700 شانه واقعی!

راه تشخیص فرش 700 شانه واقعی!

 فرش ماشینی دارای شانه و تراکم مختلفی است که باتوجه به نیاز و سلیقه افراد انتخاب می شوند. فرش ۷۰۰ شانه بیشترین طرفدار را داشته و علت آن ضخامت بالای الیاف است که موجب شده نسبت به نمونه های دیگر بیشتر مورد استقبال و توجه قرار بگیرد. ذر ادامه همراه قالی کاشان باشید.

تشخیص شانه فرش 700 شانه واقعی

تعداد شانه قالی ماشینی مربو ط به ریشه های موجود در یک متر عرضی فرش می شود. برای پی بردن به مقدار شانه هر فرش باید ده سانتی متر از گره های پشت فرش را شمرد. فرش های 700 شانه از فرش های ماشینی زیبا و با کیفیت هستند که هر چند با تعداد کمتری گره در شانه فرش بافته می شوند ولی کیفیت و دوام زیادی دارند. درده سانتی متر فرش ماشینی 700 شانه اصل 70 گره وجود دارد. مضرب این تعداد گره در ده مساوی است با تعداد گره های یک مترعرضی فرش. . این نوع فرش ماشینی دارای بافت محکم و دوام بالایی است، پاخور آن نرم است و به مرور زمان کوبیدگی در الیاف آن ایجاد نمی شود. بهترین و مرغوب ترین الیافی که برای بافت این فرش استفاده می شود نخ اکریلیک هیت ست است.

خصوصیات فرش 700 شانه واقعی کاشان

  1. زیبایی، ظرافت و طراحی هنرمندانه این بافته همانند قالی دستباف است. از آنجایی که در پشت هر طرح و نقش ایرانی، راز مهمی پنهان است برای ایرانیان ارزشمند است و ایرانیان به صورت ذاتی به ان علاقه مند هستند.
  2. فرش 700 شانه واقعی کاشان دارای طرح و نقوش بسیار متنوعی است و قابلیت تطبیق با هر نو دکوراسیونی را داراست.
  3. فرش ماشینی اکریلیک هفتصد شانه واقعی درجه یک کاشان دارای رنگ های بسیار شاد و زنده می باشد و مقاومت بسیار زیادی در برابر پاخور شدن دارد.
  4.  الیافی که در بافت این فرش ها استفاده شده بسیار زنده و شاد هستند و در نگاه اول می توان آن را به خوبی احساس کرد. مقاومتی که این الیاف در برابر پاخوردن دارند می تواند نشان دهنده کیفیت بالای آن ها باشد.

انواع فرش ۷۰۰ شانه

فرش ۷۰۰ شانه به سه دسته واقعی، تبدیلی و طرح ۷۰۰ دسته بندی می شود. مهمترین وجه تمایز فرش ۷۰۰ شانه واقعی با نمونه های طرح ۷۰۰ توجه به شانه و تراکم آن ها است. الیافی که در بافت این قالی های ماشینی به کار رفته به همراه دستگاه بافنده از دیگر تفاوت های این دو قالی شناخته می شود. دستگاهی که برای بافت قالی ۷۰۰ شانه اصلی به کار می رود به روز و پیشرفته است اما برای بافت نمونه های طرح ۷۰۰ از دستگاه های مختلفی استفاده می شود. قالی های طرح ۷۰۰ در واقع همان فرش های ۵۰۰ شانه هستند که با دستگاه های تبدیلی بافته شده اند و دارای ضخامت بالایی هستند اما تراکم گره ها کمتر است. ضخامت بالای قالی های ماشینی ۷۰۰ شانه اصل موجب شده برای افرادی که علاقه ای به استفاده از مبلمان ندارند مناسبتر باشد.

بررسی کیفیت فرش 700 شانه واقعی 

سنجیدن نوع الیاف خاب فرش

یکی از اشتباهات رایج در میان خریداران با شنیدن نام فرش 700 شانه واقعی، کیفیت بالای آن است. در صورتی که باید اذعان داشت کیفیت فرش بسته به جنس نخ خاب تعیین می شود. 70 درصد معین وزن فرش از جنس نخ خاب است که خریدار باید به این نکته توجه داشته باشد. بهترین فرش 700 شانه واقعی بافته شده از نخ آکریلیک هیت ست شده است که نرمی لمس نمودن بافت فرش زیر دستان به خوبی احساس می شود.

تراکم بالای فرش نشانی از کیفیت بهتر

تراکم طولی فرش در فرش 700 شانه واقعی میزان انسجام و ظرافت آن را تعیین می کند. هرچه تراکم فرش بیشتر باشد کیفیت، زیبایی و ظرافت فرش بیشتر است و شباهت آن به فرش دستباف نزدیک تر خواهد بود.

کلام اخر

خرید فرش با کیفیت، دارای قیمت مناسب و نیز به راحت ترین شکل ممکن ، آرزویی است که وجود خرید اینترنتی فرش از بستر های فروشگاهی آنلاین توانسته است بر آن جامه عمل بپوشاند. خرید اینترنتی فرش اگر چه دارای اصول خاصی است، اما شما به راحتی میتوانید از این اصول مطلع شده و یک خرید لذت بخش را تجربه کنید که حکم یک بازی تمام برد را برای شما خواهد داشت. اولین اصلی که باید به آن دقت کنید انتخاب یک فروشگاه معتبر مانند فروشگاه قالی کاشان است با داشتن سابقه ای درخشان در حوزه فروش اینترنتی و نیز نماد اعتماد الکترونیک ، شرایط خرید با آرامش خاطر را برایتان فراهم میکند. اصل بعدی نیز انتخاب طرح و مدل متناسب با بودجه و نیاز و موقعیت استفاده ازفرش است که در این خصوص نیز کارشناسان مجموعه قالی کاشان از لحظه خرید تا تحویل درب منزل در کنار شما خواهند بود.

محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.
Call Now Button