لطفا قبل از ثبت سفارش، موجودی و قیمت روز را سوال نمایید: تماس، واتساپ، ایتا، روبیکا: 09130677797 – تاریخ بروزرسانی: 1402/12/15 ⭐ پاسخگویی تلفنی "8 الی 16" - چت آنلاین "8 الی 2 بامداد" (تعطیلات فقط پاسخگویی آنلاین)⭐

فرش اکریلیک یا پلی پروپیلن!

جنس فرش اکریلیک یا پلی پروپیلن فروشگاه فرش قالی کاشان
مهم نیست که چه نوع فرشی را انتخاب می کنید، مواد و یا الیاف مورد استفاده در فرش ها تعیین می کند که فرش جدید شما تا چه حد در برابر آسیب، نرمی و هزینه نهایی مقاوم است. امروزه بیشتر فرش های تولید شده فرش های مصنوعی هستند و همه ویژگی‌های خاص خود را دارند. در این میان نخ اکریلیک یکی از مهمترین الیاف مصرفی در فرش ماشینی می باشد. فرش اکریلیک یا پلی پروپیلن؟  قالی کاشان در ادامه همراه شما خواهد بود تا به سوالات شما پاسخ بدهد.

آیا فرش های اکریلیک انتخاب خوبی هستند؟

اگر به دنبال فرشی هستید که بتواند رنگ‌ها و طرح‌های براق را در کنار حسی ملایم به شما ارائه دهد، فرش‌های اکریلیک می‌توانند گزینه بسیار خوبی باشند. یکی دیگر از ویژگی های مهم فرش اکریلیک این است که در برابر چندین عنصر مانند مواد شیمیایی، تخریب نور خورشید و حتی ریزش روغن مقاوم است. بنابراین، اگر به دنبال گزینه ای بادوام هستید، فرش های اکریلیک انتخابی عالی هستند.

الیاف اکریلیک علاوه بر آن که خاصیت بازگشت پذیری بسیار خوبی دارد، عایق حرارتی خوبی نیز هست. از این رو، جایگزین بسیار خوبی برای پشم در خاب فرش می باشد. این دو ویژگی اکریلیک، بین تمامی الیاف منحصر به فرد است و تقریباً هیچ لیف طبیعی یا مصنوعی دیگری این دو ویژگی را به صورت همزمان ندارد.

آیا فرش های پلی پروپیلن انتخاب خوبی هستند؟

پلی پروپیلن ماده خوبی برای فرش است. فرش های پلی پروپیلن معمولاً قادر به تحمل عناصری مانند خط و خش، شرایط آب و هوایی شدید و بسیاری از آشفتگی های دیگر هستند. فرش های پلی پروپیلن به دلیل ویژگی دوام خود، انتخاب خوبی برای فضاهای داخلی و خارجی هستند. فرش های پلی پروپیلن همچنین برای مکان هایی مانند خارج از خانه در باغ، ایوان، بالکن انتخاب خوبی هستند

فرش بافته شده با نخ خاب ریسیده شده پلی پروپیلن، ظاهری کاملاً شبیه فرش اکریلیک داشت. این سبب شد تا همان اوایل، مصرف کنندگان متوجه تفاوت های فرش پلی پروپیلن و اکریلیک نشوند. اما با توجه به اینکه فرش پلی پروپیلن دارای بازگشت پذیری بسیار ضعیف است در اثر پاخوردن سفت و سخت می شود.

آیا فرش های پلی پروپیلن بو می دهند؟

فرش‌های پلی‌پروپیلن از محصولات جانبی مصنوعی ساخته شده‌اند و طبیعتاً سمی هستند. فرش ممکن است گازهایی منتشر کند که ترکیبات آلی فرار هستند و ممکن است بیش از 40 ماده شیمیایی مختلف داشته باشند. این انتشار تنها به این دلیل است که می توانید بویی دریافت کنید که اغلب آن را بوی فرش جدید می نامید. این بوی خاص در هنگام نو بودن فرش بیشتر به چشم می خورد و با گذشت زمان از بین می رود.

آیا فرش های پلی پروپیلن برای حیوانات خانگی بی خطر هستند؟

اگرچه فرش های پلی پروپیلن گازهای فراری را منتشر می کنند که به نام بوی فرش جدید شناخته می شود، اما این فرش ها در صورت پهن کردن در فضای باز برای استفاده بی خطر هستند. اگر این فرش ها باید در داخل خانه پهن شوند، باید مطمئن شوید که پنجره ای در خانه یا در اتاق برای خروج گازهای فرار وجود دارد. اگر این اقدام احتیاطی انجام شود، فرش های پلی پروپیلن برای حیوانات خانگی که ممکن است عاشق بازی و استراحت روی فرش باشند کاملاً بی خطر هستند.

پلی استر :

الیاف پلی استر نسبتاً محکم محسوب می شود. ازدیاد طول تا حد پارگی این لیف بین ۱۰% تا ۲۵% است که در نوع استیپل آنگاه به ۴۰% نیز می رسد. جذب رطوبت آن به ۱% نمی رسد و تقریباً می توان صفر در نظر گرفت. این لیف عایق حرارتی چندان مناسبی نیست. بازگشتپذیری این لیف مخصوصا بازگشت پذیری فشاری ناشی از اعمال بار، ضیف می باشد.

ویسکوز :

ویسکوز نقش بسیار کمرنگ تری نسبت به الیافی چون پلی پروپیلن، اکریلیک و پلی استر در صنعت فرش ماشینی جهان دارد.این لیف در مقایسه با سایر الیاف، از استحکام کمتری برخوردار است و نقطه ذوب ندارد. در حالت فیلامنت دارای درخشندگی و براقیتی خاص و بیش از سایر الیاف متعارف می باشد.

قالی کاشان همراه شما خواهد بود

فرش های ماشینی کاشان در فروشگاه قالی کاشان به صورت مستقیم از کارخانه فرش کاشان قابل خرید است. خرید مستقیم از کارخانه در کنار ارسال رایگان فرش سبب شده قیمت فرش در مجموعه قالی کاشان ارزان تر از سایر فروشگاه ها باشد. از مزایای دیگر خرید اینترنتی فرش کودک کاشان دریاف ضمانت نامه 10 ساله کیفیت فرش است. از این رو خریداران در مورد کیفیت بالای فرش نیز دغدغه ای نخواهند داشت.

مجموعه قالی کاشان جدید ترین و خاص ترین طرح های فرش ماشینی را رنگ بندی های مدرن و امروزی به نمایش گذاشته است. طیف بسیار گسترده طرح های موجود در فروشگاه قالی کاشان هر نوع سیلقه ای را پوشش می دهد. از این رو انتخاب طرح فرش در این فروشگاه بسیار آسان تر است.

محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.
Call Now Button