لطفا قبل از ثبت سفارش، موجودی و قیمت روز را سوال نمایید: تماس، واتساپ، ایتا، روبیکا: 09130677797 – تاریخ بروزرسانی: 1402/12/15 ⭐ پاسخگویی تلفنی "8 الی 16" - چت آنلاین "8 الی 2 بامداد" (تعطیلات فقط پاسخگویی آنلاین)⭐

فرش ماشینی طوسی روشن کاشان : فرش شیک و چرکتاب و پرنور

خرید فرش قالی کاشان فروش فرش ماشینی طوسی روشن

فرش طوسی روشن یکی از زیباترین و با ارزش ترین انواع  فرش های در بازار فرش است. فرش طوسی از نظر هنری همواره جایگاه ویژه ای داشته اند و در دکوراسیون ها داخلی  اتاق ها محیطی شیک و مجلل را رقم می زند. رنگ طوسی روشن ، یکی از رنگ های پر طرفدار در دنیای فرش است و با ترکیب طرح های مختلف می توان فضاهایی زیبا و دلپذیر ایجاد کرد.

روانشناسی رنگ طوسی روشن

رنگ طوسی روشن یک خنثی و زیبا است که به راحتی می تواند با رنگ های دیگر هماهنگ شود. این رنگ نماد اعتماد و اطمینان است. امروزه این رنگ در صنعت معماری داخلی ، مبلمان و فرش زیاد مورد استفاده قرار می گیرد.

برای دیدن کالکشن فرش طوسی کلیک کنید.

انواع فرش طوسی روشن در دکوراسیون

فرش های طوسی روشن را می توان در دسته های مختلفی قرار داد اما ملاک دسته بندی ما اینجا در دسته بندی با توجه به چیدمان خانه و نوع دکوراسیون است.

  • اگر از چیدمان دکوراسیون منزلتان مدرن و اروپایی است و قصد ندارید کل خانه را با فرش پوشش دهید می توانید از فرش شگی با رنگ طوسی استفاده کنید که جلوه ای ساده و شیک را برای شما رقم می زند.

 

  • فرش مدرن و فانتزی با رنگ بندی طوسی روشن نیز می توانند برای اتاق خواب یا آشپزخانه مناسب باشند زیرا داری طرح های به ساده ، به روز و خلاقانه هستند که می توانند جلوه ای جذاب و زیبا را به ارمغان بیاورند. با پهن کردن این فرش در اتاق خواب می‌توانید فضایی ساده و مینیمالیستی  را ایجاد کنید.

 

  • اما اگر از دکوراسیون کلاسیک با مبلمان طوسی سلطنتی با تاج سفید یا طلایی استفاده می کنید و قصد دارید فضایی شیک و لوکس را رقم بزنید ما فرش های با رنگ طوسی طلاکوب یا ساده را برای شما پیشنهاد می کنیم که نماد ثروت و قدرت اند. فرش های ظریف و ریزبافت مثل فرش 1200 شانه طلاکوب بهترین گزینه برای این سبک از دکوراسیون ها می باشد.

 

  • اگر جزء آن دسته از افرادی هستید که به فرش های طلاکوب علاقه ندارند و از دکوراسیون با سبک مدرن استفاده می کنند. تا اخر این مقاله با ما همراه باشید تا چند نمونه از این طرح ها را مشاهده کنیم. این دسته از مردم فرش های طلاکوب را فرش هایی چشم نواز می دانند اما علاقه ای به استفاده از آن ندارند چرا که به فرش های ساده علاقه دارند و معتقدند فرش های ساده می توانند زیبایی محیط را حفظ کنند تا دیگر اجسام در خانه به چشم بیایند. ما به این افراد فرش وینتیج را پیشنهاد می کنیم که امروزه طرفداران زیادی دارد. فرش طوسی روشن با طراحی وینتیج یک فرش خاص و شیک اما در عین حال ساده و زیبا به شمار می آید که می توان آن را در اتاق نشیمن یا اتاق خواب استفاده کرد.

 

خرید آنلاین فرش از فروشگاه فرش کاشان

با توجه به پیشرفت روز افزون علم ، امروزه تمامی فعالیت کسب و کار ها  به صورت آنلاین انجام می شود. اما باید دقت داشته باشید که از فروشگاه فرش مطمئن و معتبر خرید کنید تا در صوت مشکل در فرش بتوانید آن را مرجوع کنید.

سایت قالی کاشان داری سه نماد : اعتماد الکترونیک ، عضو اتحادیه کسب و کار های مجازی و نشاملی ثبت (رسانه های دیجیتال) است که با کلیک روی هرکدام می توانید از اعتبار قالی کاشان اطمینان کسب کنید.

فروشگاه فرش کاشان دارای بیش از 3 هزار طرح فرش است که با دیدن این تعداد طرح ممکن است دچار سردرگمی شوید که پیشنهاد ما تماس با کارشناسان ماست. شما می توانید با تلفن فرش در صفحه تماس با ما ، با کارشناسان ما تماس بگیرید و از مشاوه رایگان بهره مند شوید.

10 مدل از جدید ترین و پر فروش ترین فرش های طوسی روشن

تا اینجا فهمیدیم که چه نوعی از فرش طوسی روشن را با چه دکوراسیونی ست کنیم که جلوه ای دلنشین تر و زیبا تر را در خانه رقم بزنیم. در ادامه قصد داریم 10 مدل از جدید ترین و پر فروش ترین فرش های با این رنگ بندی را مشاهده کنیم.

 

 

فرش شگی فلوکاتی پرزبلند زمینه طوسی کاشان

فرش مدرن و فانتزی وینتیج قاب چهارتایی زمینه طوسی کاشان – گل برجسته

فرش طلاکوب 1500 شانه طرح شمس زمینه طوسی کاشان – گل برجسته

 

فرش وینتیج طرح رومی 700 شانه زمینه طوسی کاشان

فرش وینتیج 1000 شانه طرح اصفهان زمینه طوسی کاشان – گل برجسته

 

فرش فانتزی مدرن طرح سامی زمینه طوسی کاشان – گل برجسته

 

فرش 1200 شانه طرح اصفهان زمینه طوسی کاشان – گل برجسته

 

فرش وینتیج کهنه نما طرح پیچک طوسی رنگ کاشان – گل برجسته

فرش فانتزی طرح مراکشی زمینه طوسی کاشان – گل برجسته

فرش فانتزی مدرن طرح قاب گره سفیر زمینه طوسی کاشان – گل برجسته

 

 

 

 

محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.
Call Now Button