لطفا قبل از ثبت سفارش، موجودی و قیمت روز را سوال نمایید: تماس، واتساپ، ایتا، روبیکا: 09130677797 – تاریخ بروزرسانی: 1402/12/15 ⭐ پاسخگویی تلفنی "8 الی 16" - چت آنلاین "8 الی 2 بامداد" (تعطیلات فقط پاسخگویی آنلاین)⭐

فرش ماشینی طوسی ، رنگی خنثی و زیبا برای دکوراسیون منزل

قیمت خرید فرش قالی کاشان فروش فرش ماشینی رنگ طوسی برای دکوراسیون منزل

فرش طوسی یکی از رنگ های خنثی و سرد است که با سایر رنگ ها هماهنگی خوبی دارد. فرش های ماشینی با رنگ طوسی امروزه بسیار پر طرفدار بوده و بسیار زیبا هستند. استفاده از فرش  طوسی می تواند احساس آرامش و اعتماد را به افراد خانه منتقل کند. همچنین فرش طوسی در انواع مختلفی مانند فرش مدرن ،فرش کلاسیک ، فرش افشان و وینتیج وجود دارد که هریک زیبایی مخصوص به خود را دارد.

تاثیر فرش ماشینی طوسی در روحیه افراد خانه

فرش ماشینی با رنگ طوسی نشانگر آرامش ، اعتماد به نفس و سازگاری است. و می تواند در کاهش استرس و انتقال انرژی مثبت به افراد موثر می باشد. برای مثال استفاده از فرش طوسی در دکوراسیون منزل می تواند باعث ایجاد تعادل و جذابیت در محیط شود. استفاده از با تناژ طوسی با شدت کمتر مثل فرش نقره ای در پذیرایی با ابعاد کوچک می تواند فضا را دلباز تر و بزرگتر جلوه دهد. همچنین استفاده اکسسوری های با رنگ بندی سفید یا مشکی در کنار فرش طوسی باعث زیبایی خیره کننده خواهد شد.

فرش ماشینی با رنگ طوسی با چه رنگ هایی هماهنگ می شود؟

در این بخش قصد داریم درباره چند نمونه از رنگ هایی که با طوسی بیشترین همخوانی را دارند صحبت کنیم. برخی از بهترین ترکیب های رنگ طوسی عبارتند از :

ترکیب با رنگ های شاد 

فرش ماشینی با رنگ طوسی را می توان با رنگ های شاد و هیجان انگیز مثل قرمز ، یا زرد ترکیب کرد و فضایی شیک را به وجود آورد. رنگ قرمز نشانه عشق و اشتیاق که با رنگ طوسی ترکیب کلاسیک و جذابی ایجاد می کند. ترکیب فرش های با طوسی با اکسسوری های قرمز در خانه باعث می شود تا هیچگاه اجسام از نظر شما تکراری نشوند. و اما رنگ زرد، ترکیب فرش طوسی با مبلمان زرد یا کوسن های زرد بسیار زیبا و شیک است که جلوه لوکس را به خانه شما می آورد.

ترکیب با رنگ های خنثی

فرش های طوسی را می توان با مبلمان طوسی ، دودی مشکی یا سفید ست کنید. اغلب دکوراسیون هایی که از رنگ سفید استفاده می کنند ، دارای فرش های مدرن و فانتزی با رنگ طوسی هستند و سبک دکوراسیون اینگونه خانه ها مدرن است. در دکوراسیون های کلاسیک نیز می توانید از فرش طلاکوب طوسی استفاده کنید و فضایی شیک را به وجود بیاورید. اگر از فرش طلاکوب طوسی استفاده می کنید می توانید این فرش را با مبلمان سلطنتی سفید یا استخوانی ست کنید که نمایی بی نظیر دارد.

برای دیدن گالری فرش طوسی کلیک کنید.

طرح و نقش های به کار رفته در فرش طوسی

فرش های با رنگ بندی طوسی یکی از متنوع ترین ترین فرش ها در فروشگاه فرش قالی کاشان می باشد. که در ادامه قصد داریم به طرح های فرش طوسی بپردازیم.

فرش طرح افشان

فرش طرح افشان طوسی یکی از پر طرفدار ترین فرش های طوسی است که در بازار فرش ماشینی بسیار محبوب است. این فرش ها از جذابیت بالایی برخوردارند و از شلوغی بیش از اندازه خانه جلوگیری می کنند. این فرش ها در رو رنگ طوسی پر رنگ و کم رنگ بافته می شوند. این رنگ ها در صنعت فرش به نام های متالیک و سیلور معروف هستند. برای دیدن طرح های بیشتر می توانید به مقاله طرح فرش افشان طوسی مراجعه کنید.

برای دیدن برخی از نمونه های زیبا و جدید از ترکیب رنگ های مختلف با فرش طرح افشان می توانید به گالری فرش افشان مراجعه نمایید.

فرش وینتیج

فرش وینتیج طوسی یکی از محبوب ترین رنگ های فرش وینتیج است. فرش وینتیج طوسی با الهام از از فرش های کهنه و ترکی بافته می شود و جلوه ای زیبا ، شیک و مدرن به فضا می دهد. فرش های وینتیج بسیار متفاوت هستند و برای هر نوع سلیقه ای بافته و در بازار فرش ماشینی به فروش می رسند.

برای دیدن جدید ترین فرش های وینتیج می توانید به کلکسیون فرش وینتیج قالی کاشان مراجعه نمایید.

فرش مدرن

برخی از فرش های طوسی در سایت قالی کاشان موجود هستند که بسیار ساده و جذاب هستند و مناسب برای دکوراسیون های مدرن و مینیمالیستی اند. فرش های مدرن با این رنگ بندی ، مقرون به صرفه بوده و برای اتاق خواب مناسب هستند. فرش های مدرن و فانتزی با کمترین وسایل هماهنگ می شوند و فضایی شیک و اروپایی پسند را به وجود می آورند.

در صورت تمایل می توانید از گالری فرش های مدرن و فانتزی دیدن فرمایید.

مزیت خرید از فروشگاه فرش قالی کاشان 

از آنجایی که سودجویی و کلاهبرداری در خرید های اینترنتی بسیار زیاد شده است ، باید در هنگام خرید فرش دقت کنید چرا که فرش یک کالای اساسی و بسیار مهم است. یکی از نکات مهم در هنگام خرید آنلاین فرش این است که از سایت فروشگاه معتبر خرید کنیم . یکی از مهم ترین نماد هایی که نشان از معتبر بودن سایت دارد ، نماد اعتماد الکترونیک از وزارت صنعت معدن و تجارت است که سایت قالی کاشان این نماد را دارا می باشد. همچنین فروشگاه فرش کاشان  یکی از متنوع ترین فروشگاه های فرش است که بالغ بر سه هزار طرح دارد. 

با خرید از فروشگاه فرش قالی کاشان خریدی امن و آسان را تجربه کنید.!!

 

محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.
Call Now Button