لطفا قبل از ثبت سفارش، موجودی و قیمت روز را سوال نمایید: تماس، واتساپ، ایتا، روبیکا: 09130677797 – تاریخ بروزرسانی: 1402/12/15 ⭐ پاسخگویی تلفنی "8 الی 16" - چت آنلاین "8 الی 2 بامداد" (تعطیلات فقط پاسخگویی آنلاین)⭐

فرش ماشینی طوسی طلایی کاشان فرش شیک و لاکچری

قیمت خرید فرش قالی کاشان فروش فرش ماشینی طوسی طلایی

فرش های طوسی طلایی یکی از زیباترین و بی نظیر ترین فرش ها است. فرش های طوسی طلایی یکی از فرش های ماشینی متفاوت با طرح های جذاب است با توجه به نیاز مشتریان بافته شده  و در بازار فرش ماشینی به فروش می رسند. فرش طوسی طلایی یک انتخاب هوشمندانه برای افراد با سلیقه است. فرش های با این رنگ بندی خنثی هستند و با همه دکوراسیون ها و وسایل به راحتی هماهنگ می شوند و فضایی شیک و لوکس را به ارمغان می آورند.

مزیت های فرش با رنگ طوسی

فرش های ماشینی با تناژ رنگی طوسی ، فیلی و دلفینی  یکی از زیباترین فرش ها به حساب می آید که در سال های اخیر وارد بازار فرش ماشینی شده و طرفداران زیادی پیدا کرده است.

فرش های با این رنگ بندی یک فرش شیک و لوکس به شمار می آید. شما اگر دوست دارید با فرش های شیک و لوکس فروشگاه فرش کاشان آشنا شوید کافی است به مقاله ما مراجعه فرمایید. فرش طوسی با تنوع بالایی در فروشگاه فرش قالی کاشان موجود است. اگر به دنبال فرش های گل برجسته ، ریز بافت و ظریف و در عین حال زیبا هستید پیشنها ما به شما فرش طوسی 1200 شانه یا 1500 شانه است. این فرش ها از ظرافت بالایی برخورداراند و دستباف گونه اند. اگر می خواهید بدانید فرش دستباف گونه چه فرش هایی است و از چه ویژگی هایی برخوردار است می توانید به مقاله فرش دستباف گونه ما مراجعه کنید و این مقاله را مطالعه فرمایید.

فرش های ماشینی با این رنگ بندی بیشتراز فرش های با رنگ روشن دربین ایرانیان محبوب است. چرا که زمینه این فرش ها چرک تاب است و به سرعت کثیف نمی شود. درصورت ریخته شدن چای یا قهوه روی این فرش اگر سریع تمیز شود لکه ای باقی نمی ماند واگر هم بماند نمایان نیست.

برای مشاهده گالری فرش طلاکوب کلیک کنید.

فرش های طوسی طلایی ممکن است فرش با زمینه طوسی و حاشیه یا گل های طلایی یا طلاکوب است که قصد داریم در ادامه مقاله به دسته بندی آنها بپردازیم.

انواع فرش های با رنگ بندی طلاکوب طوسی طلایی

فرش های طوسی طلاکوب را ما در این مقاله در دو دسته اصلی قرار داد :

فرش طوسی طلاکوب وینتیج

از آنجایی که فرش وینتیج جدیدا وارد بازار فرش ماشینی شده اند ، طرفداران زیادی دارد. این فرش های ماشینی در هر طرح و رنگی بافته می شوند و دارای تنوع زیادی هستند. فرش های  با رنگ بندی طوسی طلایی وینتیج بیشتر ، در دکوراسیون های کلاسیک یا مدرن مورد استفاده قرار می گیرد و از زیبایی زیادی برخوردار اند. اگر از دکوراسیون کلاسیک استفاده می کنید می توانید از فرش طلاکوب طوسی وینتیج در چیدمان منزلتان استفاده کنید و آن را با مبلمان سلطنتی با تاج طلایی ست کنید.

فرش های طوسی طلاکوب مدرن

این فرش ها در عین سادگی شیک و زیبا هستند و می توانند فضایی شیک و فانتزی را با کمترین وسایل و اثاثیه رقم بزنند. اغلب این فرش ها ساده و بدون طرح اند یا دارای الگو های تکرار شونده که زیبایی این فرش را بیشتر می کنند. شاید در نگاه اول این فرش ها ساده و بی روح به نظر برسد اما این فرش ها زمانی که در دکوراسیون های مدرن پهن می شوند زیبایی خود را به نمایش می گذارند.

فرش طلاکوب طوسی کلاسیک

فرش های طلاکوب از زیباترین و پرفروش ترین طرح ها است که طرفداران خاص خود را دارد. فرش های با رنگ بندی طلاکوب بسیار زیبا و چشم نواز بوده و اغلب در دکوراسیون های کلاسیک مورد استفاده قرار می گیرد. فرش طلاکوب طوسی بدون طراحی وینتیج بسیار زیبا و منحصر به فرد است. ما در این مقاله برای افرادی که طرح های وینتیج را نمی پسندند ، فرش طلاکوب طوسی را پیشنهاد می کنیم. فرش طوسی با گل های یا حاشیه های طلاکوب بسیار زیبا و منحصر به فرد هستند. که می توانند فضایی شیک و لوکس را به وجود آورند.

مزیت خرید فرش از فروشگاه فرش کاشان

فروشگاه فرش کاشان یکی از معتبر ترین فروشگاه های فرش ماشینی است که در حال حاضر با بیش از سه هزار طرح فرش در حال فعالیت است. کلیه اجناس این فروشگاه دارای ضمانت نامه جنس و کیفیت است. اما دغدغه مردم ما امروزه خرید فرش ارزان است. برای خرید فرش ارزان وباید به تولیدی یا کارخانه فرش مراجعه کرد که این کار برای همه افراد امکان پذیر نیست. فروشگاه فرش قالی کاشان به صورت مستقیم و بدون واسه فرش را از درب کارخانه به دست مشتری می رساند.که همین امر سبب می شود تا دست سودجویان کوتاه بماند و فرش با قیمت ارزان تری به دست مشتری برسد.

10 مدل از جدیدترین و پر فروش ترین فرش طوسی طلایی فروشگاه فرش کاشان

تا اینجا با انواع فرش های طوسی طلاکوب آشنا شدیم . حال قصد داریم چند نمونه از پر فروش ترین آنها را با یکدیگر مشاهده کنیم.

 

فرش طلاکوب 1200 شانه طرح افشان رزیتا زمینه نقره ای کاشان – گل برجسته

 

فرش طلاکوب 700 شانه طرح نایین زمینه نقره ای کاشان

 

فرش طلاکوب 1200 شانه طرح خشتی ترنج زمینه نقره ای کاشان – گل برجسته

 

فرش طلاکوب 1200 شانه طرح افشان ویکتوریا زمینه نقره ای کاشان – گل برجسته

 

فرش طلاکوب 700 شانه طرح هلیا زمینه فیلی – کاشان

 

فرش طلاکوب 700 شانه طرح افشان دایان زمینه فیلی – کاشان

فرش طلاکوب 1200 شانه طرح آبادیس زمینه نقره ای کاشان – گل برجسته

 

فرش طلاکوب 700 شانه طرح افشان گلبرگ زمینه فیلی کاشان

 

فرش طلاکوب 1200 شانه طرح ناردون زمینه دودی کاشان – گل برجسته

 

فرش طلاکوب وینتیج 1200 شانه طرح افشان شاه عباسی سنگ نقره ای کاشان – گل برجسته

 

 

 

 

 

محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.
Call Now Button