لطفا قبل از ثبت سفارش، موجودی و قیمت روز را سوال نمایید: تماس، واتساپ، ایتا، روبیکا: 09130677797 – تاریخ بروزرسانی: 1402/12/15 ⭐ پاسخگویی تلفنی "8 الی 16" - چت آنلاین "8 الی 2 بامداد" (تعطیلات فقط پاسخگویی آنلاین)⭐

فرش طوسی طلایی جدید خرید فرش ایده آل برای دکوراسیون های لاکچری

خرید فرش قالی کاشان فروش فرش ماشینی طوسی طلایی

فرش طوسی طلایی می تواند به‌ عنوان یک رنگ زیبای سرد و خنثی به ‌راحتی با اجزای دکوراسیون خانه شما هماهنگ شود و فضایی شیک و لوکس را به وجود آورد. امروزه با توجه به علاقه مردم به سبک اروپایی فرش های مدرن با رنگبندی طوسی در بازار فرش ترند شده اند. برای دیدن فرش طوسی طلایی می توانید به فروشگاه فرش کاشان مراجعه کنید و شاهد تنوع بی نظیر آنها باشید. در این مقاله قصد داریم با انواع فرش طوسی طلایی جدید و نحوه چیدمان آنها در دکوراسیون آشنا شویم.

ما در اینجا فرش های طوسی طلایی را در دو دسته قرار می دهیم. اما ممکن است افراد دیگر به گونه ای دیگر این دسته بندی را انجام دهند که کاملا اختیاری است. 

  • فرش  مدرن
  • فرش کلاسیک

برای دیدن گالری فرش طلایی کلیک کنید.

فرش های طوسی طلایی مدرن

برخی براین باورند که رنگ طلایی با زیبایی بی نظیرش می تواند به خوبی با رنگ سرد طوسی هماهنگ شود و فضایی شیک و لوکس را رقم بزند. فرش های طوسی طلایی مدرن اغلب دارای طرح وینتیج هستند و در دکوراسیون های مدرن جلوه ای زیبا را به خانه شما می بخشد. فرش های مدرن با رنگبندی طوسی به راحتی با دیگر دکوراسیون ها سازگار است. فرش‌های ماشینی مدرن  د رواقع یا بدون طرح اند  یا دارای الگو های تکرار شونده هستند که از طرفی دارای ترکیب رنگی کم‌تری می باشند. معمولا در خانه های آپارتمانی سعی بر این است که  تمام خانه فرش نشود بنابراین از فرش های فانتزی و مدرن استفاده شود چون این نوع فرش ها با کمترین وسایل در خانه هماهنگ می شوند.

فرش های طوسی طلایی کلاسیک

فرش های کلاسیک با رنگبندی طوسی فرش های پر نقش و نگار هستند که با زیبایی خود می توانند فضایی گرم صمیمی و در دکوراسیون خانه شما رقم بزند. البته در نظر داشته باشید اگر به دنبال فرش کلاسیک وینتیج طوسی طلایی هستید، این نوع فرش در فروشگاه فرش قالی کاشان وجود دارد. فرش های طوسی با گل های طلایی یا حاشیه طلایی از جمله فرش های پر طرفداری است که در خانه ها مورد استفاده قرار می گیرد. برای آشنا شدن با انواع طرح های فرش می توانید مقاله انواع فرش را مطالعه فرمایید.

فرش های کلاسیک طوسی طلایی با شانه و تراکم های مختلف بافت می شوند و در فروشگاه فرش موجود هستند. اگر به دنبال فرش ظریف و ریز بافت هستید با این رنگ بندی هستید پیشنها ما به شما فرش 1200 شانه است که چرا که از تنوع بالایی برخوردار اند.

برای دیدن گالری فرش طوسی کلیک کنید.

نحوه چیدمان در دکوراسیون

استفاده از فرش با رنگ بندی طوسی دست شما را در انتخاب وسایل دیگر با رنگ های متنوع و شاد باز می گذارد. درصورت خرید فرش طوسی طلایی شما می توانید از وسایلی با رنگ بندی سبز، سفید، قرمز وآبی استفاده کنید و فضایی پر انرژی و دلنشین را خلق کنید. فرش طوسی می تواند فضای خانه را روشن و دلباز نشان دهد. این نکته را در نظر داشته باشید که فرش با رنگ طوسی می تواند با گیاهان ارتباط درستی برقرار می کند و روح و نشاط بیشتری را در محیط داخلی خانه ایجاد می کنند. یکی از دلایلی که فرش فرش های با رنگبندی طوسی پر فروش تر هستند این است که این فرش ها به نسسبت فرش های کرم چرک تاب تر هستند.

همانگونه که گفته شد فرش های با رنگ بندی طوسی در دو دسته کلاسیک و مدرن قرار می گیرند که فرش های کلاسیک با این رنگبندی را می توان در دکوراسیون های کلاسیک با مبلمان طوسی، سرمه ای ، سفید سلطنتی و تاج طلایی ست کرد. همچنین فرش هایی با طرح طلایی می تواند فضایی صمیمی و به یاد ماندنی را به وجود آورد.

فرش طوسی جدید مدرن را می توان در پذیرایی، اتاق خواب یا حتی آشپزخانه استفاده کرد. این فرش ها آنتی باکتری است و از لطافت بالایی برخوردار اند. همچنین این فرش ها بدون پرزدهی یا حساسیت هستند و برای افرادی که به پرز فرش آلرژی دارند مناسب است.

مزیت خرید فرش از فروشگاه فرش کاشان

قطعا با شرایط اقتصادی امروزه همه به دنبال فرش با کیفیت و ارزان هستند. قالی کاشان فروش فرش را به طور مستقیم ازدرب کارخانه  دارد و همین امر سبب شده دست واسطه از این چرخه حذف شود و فرش با قیمت کمتری به دست مشتری برسد. فروشگاه فرش قالی کاشان از آنجایی که داری 3 نماد اعتماد الکترونیک ، عضو اتحایه کشوری کسب و کارهای مجازی و نشان ملی ثبت (رسانه های دیجیتال) است با کلیک روی هر کدام می توانید اعتماد حاصل کنید. همچنین کلیه فرش های در این فروشگاه دارای ضمانت نامه جنس و کیفیت اند و همه فرش های این مجموعه دارای ضمانت نامه 10 ساله اند.

10 مدل از جدیدترین فرش طوسی طلایی جدید

حال که با فرش طوسی مدرن آشنا شدیم قصد داریم چند مدل از این فرش ها را مشاهده کنید.

فرش وینتیج 1200 شانه طرح افشان شاه عباسی ابروباد کاشان – گل برجسته

فرش وینتیج 1200 شانه طرح چلچراغ طلایی کاشان – گل برجسته

فرش وینتیج 1200 شانه طرح افشان شاه عباسی نقره ای حاشیه طلایی کاشان – گل برجسته

فرش وینتیج 1200 شانه طرح نایین لچک طلایی کاشان – گل برجسته

فرش طلاکوب وینتیج 1200 شانه طرح افشان گل مرغ ابروباد طلایی کاشان – گل برجسته

فرش وینتیج (کهنه نما) 700 شانه خشتی طرح ارگ زمینه خاکستری کاشان

فرش مدرن و فانتزی طرح اشکان زمینه طوسی کاشان – گل برجسته

فرش مدرن و فانتزی وینتیج طرح ایستر طلایی کاشان – گل برجسته

 

فرش 1200 شانه طرح ورساچه زمینه طلایی کاشان

فرش 1200 شانه طرح ترنج دار سپهر زمینه طلایی کاشان – گل برجسته

 

 

 

 

 

 

محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.
Call Now Button