لطفا قبل از ثبت سفارش، موجودی و قیمت روز را سوال نمایید: تماس، واتساپ، ایتا، روبیکا: 09130677797 – تاریخ بروزرسانی: 1402/12/15 ⭐ پاسخگویی تلفنی "8 الی 16" - چت آنلاین "8 الی 2 بامداد" (تعطیلات فقط پاسخگویی آنلاین)⭐

فرش طوسی مدرن بهترین خرید فرش ماشینی برای دکوراسیون های امروزی

فروش فرش ماشینی فرش مدرن و فانتزی فرش طوسی مدرن فرش طوسی شگی قالی کاشان

فرش های طوسی از آنجایی که دارای رنگی هستند که هماهنگی بیشتری با دکوراسیون های مدرن دارند و آرامش و اعتماد را به شما هدیه می کند، ضمن اینکه طرح های آنها نیز بسیار متنوع و زیبا است. یکی از پر طرفدار ترین فرش ها در بازار فرش امروزه فرش طوسی مدرن است. از آنجایی که فرش ها به عنوان یک عضو مهم دکوراسیون می توانند تأثیر اساسی بر دکوراسیون داشته باشند ، اگر صحیح انتخاب شوند جلوه ای زیبا و خاص به خانه هدیه می کنند و اگر صحیح انتخاب نشوند با ایجاد ناموزونی در فضای دکوراسیون احساس خوبی را به بیننده و افراد خانه منتقل نخواهند کرد.

ما در این مقاله فرش های مدرن را به سه دسته تقسیم کرده ایم که در ادامه با طرح و نوع استفاده آنها آشنا خواهیم شد:

انواع فرش های مدرن

فرش شگی طوسی

فرش مدرن و فانتزی طوسی

فرش وینتیج  کلاسیک

فرش وینتیج  کلاسیک

یکی از پرطرفدارترین فرش ها که اخیر در بازار فرش بسیار باب شده و طرفداران زیادی دارد فرش های وینتیج است. فرش وینتیج یا کهنه نما اگر چه فرش هایی با نقشه های پاک شده ای هستند اما بسیار زیبا و منحصر به فرد اند. این فرش ها اغب در دو مدل بافت می شوند که بسیار پر فروش اند.

برخی برا این باور اند که فرش های کلاسیک وینتیج جز فرش های مدرن اند و همان  نقشه های ایرانی اند که  طرح وینتیج روی این فرش ها اعمال شده است و باعث شده این دسته از فرش ها نیز در دکوراسیون های مدرن چیدمان شوند. اما این گونه نیست فرش های کلاسیک وینتیج فرش های مدرن نیستند بلکه فرش های کلاسیکی اند که طرح وینتیج روی آنها اعمال شده و می توان در دکوراسیون های مدرن چیدمان کرد ولی فرش مدرن نیستند. در فرش های طوسی کلاسیک وینتیج ظرافت و ریز بافتی در زیبایی این فرش ها حرف اول را می زند.

اگر به دنبال فرشی ظریف و ریز بافت  و در عین حال زیبا و منحصر به فرد برای دکوراسیون کلاسیک خانه خود هستید به گالری به فرش 1200 شانه وینتیج ما سری بزنید ، شاید طرح فرش مورد نظر خود را آنجا یافتید.

فرش های وینتیج کلاسیک با زمینه طوسی اگر در دکوراسیون هایی با سبک مدرن پهن شوند ، نمایی شیک و لوکس را از خود به جای می گذارند. فرش مدرن طوسی با نقشه کلاسیک اگر با مبلمان سفید ، طوسی ، شیری یا مشکی ست شود جلوه ای شیک به منزل شما می دهد.

فرش مدرن و فانتزی

فرش های مدرن و فانتزی اغلب ساده و بدون طرح هستند که در دکوراسیون های مدرن مورد استفاده قرار می گیرند. برخی فرش های مدرن و فانتزی دارای طرح وینتیج هستند و این طرح زیبایی فرش های ساده را دوچندان می کند. فرش های طوسی  مدرن وفانتزی  با طرح وینتیج با قدرتی وصف نشدنی وارد بازار شده اند و نیاز امروزه دکوراسیون های مدرن را بر طرف کرده اند.

فرش طوسی مدرن را می توان با وسایل و اثاثیه های ساده چیدمان کنید. برای مثال می توانید فرش های بدون طرح و ساده طوسی را با یک آینه قدی بلند ، یک پاف با رنگ سفید و یک کنسول مشکی  در اتاق خواب ست کنید ، قطعا شما با این ترکیب برنده اید!!

فرش های مدرن و فانتزی قالی کاشان با آخرین تکنولوژی بافته شده اند و اغلب ارزان و مقرون به صرفه هستند و به سادگی در اختیار مردم قرار می گیرند. ، این فرش ها بدون پرزدهی و حساسیت اند و از لطافت بالایی برخوردار اند.

فرش شگی طوسی

فرش های شگی از جمله فرش های پرز بلند اند که شما با قدم گذاشتن روی این فرش ها احساس خواهید کرد در آسمانها و روی ابر ها هستید. این فرش ها بسیار نرم و لطیف اند و اغلب برای دکوراسیون هایی که تماما فرش نمی شوند مناسب است.

فرش های شگی طوسی بسیار زیبا هستند. فرض کنید اتاق کوچکی دارید  با کمد های سفید یا مشکی و کفپوش های زیبا که دوست ندارید با فرش آن را پنهان کنید ، در این اتاق فرش شگی طوسی دایره ای می تواند این اتاق را رویایی جلوه دهد.

فرش های شگی طوسی اگر چه بسیار زیبا و دوست داشتنی هستند و در دکوراسیون های مدرن بسیار جلوه زیبایی دارند اما این فرش ها بعد از مدتی که پاخور شوند پرزهای بلند آن به یکدیگر چسبیده می شوند و دیگر قابل استفاده نیستند. می توان گفت عمر مفید فرش های شگی 1 الی 2 سال است. اما باید در نظر بگیرید این فرش ها از جمله فرش های ارزان قیمت و به صرفه اند.بنابراین می توان فرش شگی طوسی را در دسته فرش طوسی مدرن قرار داد.

نتیجه

فرش های مدرن در دنیای امروزه با تنوع های فراوان در بازار فرش یافت می شوند. فرش های طوسی مدرن انواع مختلفی دارند که برای دیدن آنها می توانید به فروشگاه فرش قالی کاشان مراجعه و از طرح ها دیدن فرمایید.

از آنجایی مجموعه قالی کاشان به صورت مستقیم و بدون واسطه فرش را از درب کارخانه برای شما مشتری گرامی رایگان ارسال می کند ، دارای قیمت پایین تری نسبت به سایر رقبا می باشد. همچنین مشاورهای ما همه روزه به جز روز های تعطیل درحال پاسخ گویی به سوالات شما در خصوص فرش و ست کردن آن با دکوراسیون منزلتان هستند. شما می توانید با شماره تلفن فرش در صفحه تماس با ما با کارشناسان ما به صورت رایگان ارتباط برقرار کرده و فرش مورد نظر خود را خریداری کنید.

همچنین کلیه فرش های مجموعه قالی کاشان  دارای ضمانت نامه 10 ساله هستند. در قالی کاشان همه چی تضمنیه!!

 

فرش مدرن و فانتزی وینتیج طرح پریشان زمینه طوسی کاشان – گل برجسته

فرش مدرن و فانتزی وینتیج طرح کاتالونیا زمینه طوسی کاشان – گل برجسته

فرش مدرن و فانتزی طرح رویا زمینه طوسی کاشان – گل برجسته

فرش مدرن و فانتزی طرح چهل تکه گلشید زمینه طوسی کاشان – گل برجسته

فرش فانتزی طرح رامینا زمینه طوسی کاشان – گل برجسته

فرش فانتزی طرح سنگ زمینه طوسی کاشان – گل برجسته

 

فرش فانتزی طرح قاب رویا زمینه طوسی کاشان – گل برجسته

فرش طرح قاب ساده ماربل فانتزی مدرن زمینه طوسی 700 شانه کاشان

فرش وینتیج طرح پردیس 700 شانه زمینه طوسی کاشان

فرش فانتزی مدرن 700 شانه طرح کهربا زمینه طوسی کاشان – گل برجسته

 

 

 

محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.
Call Now Button