لطفا قبل از ثبت سفارش، موجودی و قیمت روز را سوال نمایید: تماس، واتساپ، ایتا، روبیکا: 09130677797 – تاریخ بروزرسانی: 1402/12/15 ⭐ پاسخگویی تلفنی "8 الی 16" - چت آنلاین "8 الی 2 بامداد" (تعطیلات فقط پاسخگویی آنلاین)⭐

فرش طوسی وینتیج نمایی شیک و مدرن به دکوراسیون اتاق پذیرایی شما می بخشد

خرید فرش ماشینی فروش فرش طوسی وینتیج قالی کاشان

فرش طوسی وینتیج امروزه بسیار پر فروش شده اند و در بازار فرش بسیار رایج اند . فرش های وینتیج یا کهنه نما اخیرا به بازار آمده اند و دارای دو دسته کلاسیک و مدرن هستند که طرفداران هر دسته طرفداران مخصوص به خود را دارد. این فرش ها اکثرا در دکوراسیون های مدرن یا کلاسیک مورد استفاده قرار می گیرند. فرش های با رنگ بندی طوسی جزء فرش های جدید و لوکس  و در عین حال زیبا به شمار می آیند. 

فرش های وینیج یا کهنه نما فرش هایی هستند دارای طرح های کهنه و قدیمی هستند. برخی بر این باورند که فرش های وینتیج فرش هایی هستند که نقشه درستی ندارند یا بخشی از نقشه این فرش ها پاک شده است. ما در این مقاله فرش های وینتیج را در دودسته کلاسیک و مدرن قرار می دهیم.

فرش های وینتیج در طرح های مدرن و کلاسیک

فرش وینتیج از پرطرفدار ترین فرش ها در بازار فرش ماشینی کاشان است. این فرش جذاب به دلیل شباهت با فرش های کهنه و عتیقه بسیار مورد توجه خریدارانی قرار می گیرد که می خواهند با صرف هزینه کمتری یک دکوراسیون سنتی در منزل خود داشته باشند.

فرش های وینتیج را می توان از لحاظ طرح به دو دسته تقسیم کرد. فرش های وینتیج مدرن که دارای طرح های ساده تری هستند و برای دکوراسیون های مینیمال بسیار مناسب هستند و فرش های وینتیج سنتی و کلاسیک که دارای ساختار فرش های کلاسیک ایرانی هستند. در ادامه با ویژگی های هر دسته از فرش وینتیج که هر دوی آن ها در رنگ بندی طوسی به وفور بافته می شوند می پردازیم.

فرش های کلاسیک وینتیج

فرش های کلاسیک وینتیج همان فرش های کلاسیکی هستند که به وینتیج تبدیل شده اند. این فرش ها با روش هایی چون استفاده از نخ های هایبالک و گل برجسته ، با ترکیب با طرح های مدرن ، و با تغییر شدت رنگ در قسمت های مختلف فرش نما و ظاهری قدیمی و عتیقه به خود می گیرند.

این فرش ها در رنگبندی مختلفی در فروشگاه فرش کاشان موجود است. اما فرش با رنگ زمینه طوسی ، پر تعداد ترین زنگ زمینه در این دسته از فرش ها است. دلیل آن از طرفی نیاز بازار و علاقمندی خریداران فرش به این رنگ زمینه است و از طرف دیگر ، رنگ طوسی بیشتر حالت کهنه نما به فرش می دهد . جرا که شدت رنگ ها در رنگبندی طوسی نسبت به رنگ بندی های کلاسیک کمتر است.

فرش های کلاسیک در شانه و تراکم های مختلف موجود است. اما فرش 1200 شانه وینتیج به دلیل ریز بافت بودن و ظرافت بالا پرفروش هستند.

امروزه با پیشرفت تکنولوژی فرش های وینتیج کلاسیک در طرح های مختلف بافت می شوند. فرش های وینتیج با انواع فرش های کلاسیک می تواند تلفیق شود . مثل فرش های وینتیج افشان که درسایت قالی کاشان موجود می باشد.

در اینجا می توانید از کلکسیون فرش وینتیج ما با رنگ بندی های متنوع دیدن فرمایید.

فرش های مدرن وینتیج

این دسته از فرش مدرن اغلب طرح خاصی ندارند و ساده به نظر می آیند. اما شیک و به روز هستند. همچنین می توانند به سرعت با دکوراسیون داخلی هر خانه ای سازگار شوند. فرش های مدرن وینتیج با رنگبندی طوسی از جمله جذاب ترین این دسته از فرش ها است که به راحتی با انواع دکوراسیون ها ست می شود و می توان از آن ها در اتاق خواب ، به عنوان فرش آشپزخانه و یا حتی در پذیرایی دکوراسیون های مدرن استفاده کرد.

فرش طوسی وینتیج با چه دکوراسیون هایی ست می شود؟

اکثر فرش های وینتیج زمینه طوسی دارند. فرش های وینتیج طوسی می توانند به هر فضایی شخصیت و زیبایی را اضافه کنند. فرش طوسی وینتیج در پذیرایی با مبلمان سفید ، سرمه ای یا طوسی پر رنگ جذاب و خیره کننده است. 

فرش طوسی وینتیج را می توان در اتاق خواب نیز استفاده کرد. فرش طوسی به راحتی می تواند با رنگ های مختلف مثل نارنجی، بنفش ، قرمز ، زرد ، کرم ، صورتی و .. هماهنگ شود.

روانشناسان  معتقدند که رنگ طوسی می تواند احساس آرامش و اعتماد به نفس را بیننده القا کند. همچین افرادی که از دکوراسیون هایی با رنگ طوسی استفاده می کنند گفته اند که این رنگ فرش باعث می شود دلهره ، اضطراب و استرس از آنها دور باشد.

نکته ای که در فرش های وینتیج وجود دارد این است که رنگ های به کار رفته در فرش وینتیج به گونه ای است که حالت سایه روشن ایجاد می کند که طرفداران فرش را به خود جذب می کند. چرا که جلوه ای خاص دارند و فرش را به فرش های ابریشم دستباف شبیه می کند.

فرش جدید و شیک و لوکس

باید بدانید که فرش طوسی هیچگاه از مد نمی افتد و شما مدت زمان طولانی از آن استفاده کرده درحالیکه هنوز زیبایی و چشم گیری خود را از دست نداده است. علاوه بر این که فرش طوسی وینتیج به راحتی با عناصر شیک و لوکس در دکوراسیون مثل گلدان های قلم زنی و یا شمعدان های با رنگ های نقره ای و طلایی ست می شود. چرا که هم حالتی عتیقه دارد و هم به دلیل رنگ نقره ای یا طوسی هماهنگی خاصی با رنگ های دارای جلای فلزی ایجاد می کند.

اگر به دنبال خرید فرش شیک و لوکس برای خانه خود هستید ، می توانید با توجه به دکوراسیون منزلتان از فروشگاه فرش کاشان دیدن فرمایید و در صورت نیاز از پشتیبان های مجموعه قالی کاشان کمک بگیرید.

کیفیت و قیمت فرش طوسی وینتیج

به دلیل نیاز بازار و پر طرفدار بودن فرش طوسی وینتیج ، این دسته از فرش های زیبا در انواع کیفیت و قیمت به بازار آمده اند. فرش های با تراکم 700 ، 1200 و 1500 به صورت ریزبافت و دستباف نما با قیمت های متوسط رو به بالا و فرش های 500 شانه و گلیم فرش ها با قیمت ارزان و تارکم پایین طیف وسیعی از کیفیت و قیمت را در اختیار خریداران فرش ماشینی قرار می دهند.

بنابراین اگر مجذوب این فرش های زیبا و پر طرفدار شده اید، اصلا نگران نباشید. چرا که تنوع این نوع از فرش های کاشان به حدی زیاد است که امکان ندارد نتوانید فرش مورد نظر خود را از میان آن ها انتخاب نمایید. اگر به دنیاب ریز بافتن ترین فرش های این دسته هستید به سراغ فرش لوکس و شیک در دسته فرش 1500 شانه بروید و اگر به دنبال فرش ارزان هستید سراغی از گلیم فرش های زیبا و دوست داشتنی قالی کاشان بگیرید.

در اینجا می توانید از کلکسیون فرش طوسی ما با رنگ بندی های متنوع دیدن فرمایید.

خرید از فروشگاه فرش کاشان

فروشگاه فرش کاشان امکان خرید آسان و سریع را از طریق اینترنت به شما می دهد. در منزل خود بنشینید و با خیال آسوده فرش های ماشینی کاشان را در فروشگاه قالی کاشان از نظر بگذرانید.

اگر در انتخاب فرش مورد نظر خود دچار تردید و دودلی هستید از طریق شماره فرش با کارشناسان فروش مجموعه تماس بگیرید و از مشاوره رایگان آن ها بهره ببرید. ارسال رایگان به سراسر کشور و ضمانت کیفیت و اصالت از دیگر ویژگی های خرید فرش از قالی کاشان است.

قصد داریم برخی از این فرش ها را در این مقاله ببینیم.

فرش مدرن و فانتزی وینتیج طرح پریشان زمینه طوسی کاشان – گل برجسته

 

فرش طلاکوب وینتیج 700 شانه طرح گلرخ زمینه طوسی کاشان

 

فرش وینتیج (کهنه نما) طرح سنتی زمینه طوسی کاشان – گل برجسته

 

فرش وینتیج 1200 شانه طرح مریم زمینه طوسی کاشان – گل برجسته

فرش وینتیج کهنه نما طرح پیچک طوسی رنگ کاشان – گل برجسته

فرش مدرن و فانتزی وینتیج طرح ایستر زمینه طوسی کاشان – گل برجسته

فرش 700 شانه طرح وینتیج اسلیمی زمینه طوسی کاشان

فرش وینتیج طرح الیز 700 شانه زمینه طوسی کاشان

فرش وینتیج (کهنه نما) 700 شانه طرح افشین زمینه طوسی کاشان

فرش وینتیج 700 شانه طرح پریناز زمینه طوسی کاشان

 

محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.
Call Now Button