لطفا قبل از ثبت سفارش، موجودی و قیمت روز را سوال نمایید: تماس، واتساپ، ایتا، روبیکا: 09130677797 – تاریخ بروزرسانی: 1402/12/15 ⭐ پاسخگویی تلفنی "8 الی 16" - چت آنلاین "8 الی 2 بامداد" (تعطیلات فقط پاسخگویی آنلاین)⭐

فرش مدرن بخریم یا کلاسیک؟

قیمت خرید فرش قالی کاشان فروش فرش ماشینی مدرن الیزه زمینه سرمه ای یا کلاسیک کاشان زمینه قرمز روناسی

یکی از زیباترین و شیرین ترین دغدغه ها در هنگام خرید فرش انتخاب طرح و نقش آن است. زمانی که برای خرید فرش به نمایشگاه ها یا فروشگاه های انلاین فرش ماشینی نراجعه می کنید فرش های مدرن و کلاسیک با طرح و نقش زیبا و منحصر به فرد خود چشم هر بیننده ای را به خود خیره می کنند. اگر شما هم قصد خرید فرش را برای خانه دارید و نمی دانید برای منزل خود فرش مدرن بخرید یا کلاسیک و بین یک دو راهی سخت هستید ، این مطلب را تا انتها بخوانید.

راهنمای استفاده از فرش های مدرن در دکوراسیون

فرش های مدرن در دکوراسیون منزل می توانند به طراحی و زیبایی فضا کمک کنند. در اینجا چند نکته برای چیدمان فرش های مدرن در منزل را به اشتراک می گذاریم:

  1. انتخاب فرش مدرن:

ویژگی های فرش ماشینی مدرن :  فرش های ماشینی مدرن اغلب دارای طرح های متنوع و خلاقانه هستند. از طرح های ساده گرفته (طرح مراکشی) تا طرح های هنری و سه بعدی، می توانید انتخاب کنید.

رنگ ها و الگوها:  انتخاب رنگ های آرام و هماهنگ با دیگر عناصر دکوراسیون مهم است. همچنین، ترکیب الگوها و طرح ها نیز تاثیرگذار است.

  1. چیدمان فرش:

پهنای فرش: فرش های مدرن را می توانید بین مبلمان پهن کنید. پایه های جلویی مبل روی فرش قرار گیرند و پایه های عقب روی کفپوش باشند. این کار باعث زیبایی و هماهنگی در بین فرش و مبلمان می‌شود.

تعداد فرش‌ها:  به جای یک فرش بزرگ ، از چند فرش کوچک تر برای فرش کردن فضا استفاده کنید. پیاده سازی این روش در دکوراسیون مدرن می تواند جذابیت بیشتری داشته باشد .

  1. رنگ‌ها و ابعاد:

در فضاهای کوچک ، از فرش های با رنگ های روشن استفاده کنید تا فضا بزرگتر به نظر برسد. در خانه های بزرگ و با وسعت زیاد ،استفاده از رنگ های تیره سبب می شود تا حس صمیمیت ایجاد شود . با توجه به این نکات ، می توانید فرش های مدرن را با ذوق و سلیقه خود در دکوراسیون منزل چیدمان کنید.

ویژگی های فرش مدرن

فرش های مدرن ، به عنوان یک جزء از دکوراسیون داخلی ، با ویژگی های خاص خود تمایلات طراحی و سلیقه های مختلف را پوشش می دهند. این نوع فرش ها برای سبک های مدرن و معاصر مناسب هستند. بیایید به برخی از ویژگی‌های فرش های مدرن نگاهی بیاندازیم:

  1. طرح های ساده و بی نظم : فرش های مدرن دارای طرح های بی نظم و غیرمنظم هستند. این طرح ها معمولاً بدون الگوی قطعی و با ترکیب رنگ های مختلف طراحی می شوند.
  2. رنگ های شاد و ملایم :  از رنگ های شاد و زنده مانند قرمز، آبی، زرد و نارنجی در فرش های مدرن استفاده می شود. همچنین رنگ های خنثی مانند طوسی و خاکستری نیز محبوبیت دارند.
  3. جنس الیاف:  از الیاف  پلی پروپیلن و پلی استر در تولید فرش های مدرن استفاده می شود ، اما این بدان معنا نیست که تمامی فرش های مدرن از جنس پلی استر هستند. به عبارت دیگر ، فرش های مدرن و فانتزی با شانه و تراکم پایین تر از جنس پلی استر هستند و فرش های مدرن با شانه و تراکم بالاتر مثل فرش مدرن 1200 شانه از جنس اکریلیک است.
  4. اختلاف قیمت: فرش های مدرن با شانه و تراکم پایین تر که از جنس پلی استر هستند دارای قیمت ارزان تری هستند. و از همین رو می توان این فرش ها را در آشپزخانه ، اتاق خواب یا راهرو ها مورد استفاده قرار داد.  اما فرش های مدرن با جنس اکریلیک را باید در اتاق خواب یا پذیرایی های با سبک مدرن استفاده کرد.
  5. سبک وزن: فرش های پلی استر طرح مدرن بسیار سبک وزن هستند و به راحتی شستشو می شوند. حتی می توان این فرش ها را به راحتی و تنهایی شستشو کرد و نیازی نیستتا برای شستشوی آن هزینه ای زیادی برای قالیشویی پرداخت کنید.

با توجه به سلیقه ی خود ، می توانید از انواع فرش های مدرن برای زیباسازی منزل خود استفاده کنید. به همین منظور بد نیست از گالری فرش مدرن ما دیدن نمایید.

راهنمای استفاده از فرش های کلاسیک

دکوراسیون داخلی کلاسیک یک سبک فوق العاده است که اصول معماری رنسانس، یونانی و رومی را با هم ترکیب می کند. این سبک با ویژگی های خاص خود ، فضایی آرام ، منظم ، ساختارمند و قابل پیش بینی را در منزل شما ایجاد می کند. اگر به دکوراسیون داخلی کلاسیک علاقه مندید، این نکات را در نظر بگیرید:

  1. انتخاب فرش های کلاسیک:

از فرش های ابریشمی گران قیمت و دست بافت استفاده کنید. این فرش ها با طرح های اصیل و زیبا، جلوه ای لوکس به فضا می دهند. فرش های دستباف بسیار زیبا و جذاب هستند و قادرند فضایی شیک و به یاد ماندنی را در دکوراسیون خانه شما به وجود آورند.

اگر هزینه کافی برای خرید فرش های دستباف را ندارید ، می توانید از فرش های ماشینی استفاده استفاده کنید. این فرش قیمت ارزان تری نسبت به فرش های دستباف دارند ، علاوه بر آن ریز بافتی و ظرافت ب کار رفته در این فرش ها با فرش های دستباف برابری می کند. بنابراین شما می توانید با خرید یک فرش ماشینی دستباف گونه نمایی شیک و لوکس را در خانه به وجود آورید. فرش های دستباف گونه بسیار ظریف و ریز بافت هستند . برای کسب اطلاعات بیشتر درباره فرش دستباف گونه می توانید به مقاله آموزشی ما سر بزنید.

  1. چیدمان فرش:

مبلمان ثابت و متحرک  : فرش ها را بین مبلمان ثابت و متحرک قرار دهید. پایه های جلویی مبل روی فرش قرار گیرند و پایه های عقب روی کفپوش باشند.

چیدمان منظم و متقارن:  فرش ها را به طور قرینه چیدمان کنید. به طوری که بزرگترین مبل در جلوی بزرگترین دیوار قرار بگیرد.

  1. استفاده از عناصر گران قیمت:

در کنار ای فرش های فاخر و زیبا از متریال های طبیعی و قیمتی مانند صدف، عاج فیل و چوب های گرانبها یا اجسام طلایی استفاده کنید.

استفاده از تابلو فرش های با موضوع نقاشی های دوره کلاسیک نیز می توانند جزء دکوراسیون کلاسیک باشند.

با رعایت این نکات ، می توانید دکوراسیون داخلی کلاسیک را با ذوق و سلیقه خود در منزل خود چیدمان کنید.

برای دیدن تصاویر بیشتر از فرش های کلاسیک می توانید به کلکسیون فرش کلاسیک ما مراجعه کنید.

ویژگی های فرش کلاسیک

فرش های کلاسیک ، با طرح ها و نقش های سنتی و قدیمی تر، جذابیت خاصی دارند. این فرش ها عموماً از رنگ های ملایم و آرامش بخش استفاده می کنند. در طرح و رنگ ، گسترده ای از تنوع وجود دارد. حاشیه ها در این فرش ها معمولاً منظم و از الگوی خاصی پیروی می کنند.

همچنین، بخش هایی شلوغ با ظرافت بالا و ریزه کاری ‌های زیاد در سراسر فرش پخش می شوند. که هر کدام داستان مربوط به خود را دارند.از معروف ترین آنها می توان به طرح لچک و ترنج ، که نماد حوضی پر از شاخ و برگ و گل های زیبا است اشاره کرد.  در اغلب فرش های کلاسیک از طرح های لچک و ترنج استفاده می شود که زیبایی خاصی به فرش می بخشد.

فرش های کلاسیک با الیاف ورژن ،بی سی اف و اکریلیک بافته می شود که با کیفیت ترین آنها فرش های اکریلیک است. این فرش ها بسیار نرم و لطیف هستند و در قابلیت بازگشت پذیری بالایی دارند. اگر پایه های مبل یا صندلی به مدت طولانی روی این فرش ها قرار بگیرد و فرش کوبیده شود ، در صورت پاخو شدن ، فرش می تواند به به حالت اولیه خود بازگردد. همچنین فرش های کلاسیک دارای قیمت گران تری نسبت به فرش های مدرن با جنس پلی استر دارند.

خرید ارزان فرش از فروشگاه فرش کاشان 

پیش از خرید فرش کلاسیک یا مدرن باید توجه داشته باشید فروشگاهی که از آن خرید می کنید معتبر باشد. با توجه به کلاهبرداری های انجام شده در بستر اینترنت حتما باید به این نکته توجه داشته باشید. ضمن اینکه افراد سودجو با قرار دادن تخفیف های ویژه شما را ترغیب به خرید از سایتشان می کنند. بنابراین قبل از خرید حتما چک کنید که فروشگاه فرشی که از آن قصد خرید را دارید ، حتما دارای نماد اعتماد الکترونیک از وزارت صنعت و معدن تجارت باشد. 

این نماد به شما این اطمینان را می دهد که فروشگاهی که از آن خریداری می کنید معتبر است. بنابراین گول ارزان بودن فرش را نخورید. برای خرید ارزانتر فرش چندین راه وجود دارد ، شما می توانید در وب شروع به وب گردی کنید و سایت هایی که فرش را ارزان تر می دهند را بررسی کنید. راه دوم خرید مستقیم از کارخانه فرش است. شاید با خود فکر کنید که برای خرید فرش از کارخانه باید به شهری دیگر سفر کنید که این برای شما سخت است. 

شما می توانید تلفن همراه خود را بردارید و با سر زد به فروشگاه فرش کاشان از جدیدترین طرح فرش ها دیدن نمایید. فروشگاه فرش کاشان فرش را از درب کارخانه و بدون واسطه و با همان قیمت کارخانه آن هم به صورت رایگان برای شما ارسال می کند. دیگه چی از این بهتر؟؟

محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.
Call Now Button