لطفا قبل از ثبت سفارش، موجودی و قیمت روز را سوال نمایید: تماس، واتساپ، ایتا، روبیکا: 09130677797 – تاریخ بروزرسانی: 1402/12/15 ⭐ پاسخگویی تلفنی "8 الی 16" - چت آنلاین "8 الی 2 بامداد" (تعطیلات فقط پاسخگویی آنلاین)⭐

فرش کرم طلایی جدید برای اتاق پذیرایی امروزی و مدرن

خرید فرش کلاسیک قالی کاشان فروش فرش کرم طلایی جدید

فرش کرم طلایی در طرح های مختلف بافته و در بازار فرش ماشینی به فروش می رسند. فرش کرم طرفداران زیادی دارد و از قدیم تا به حال مورد توجه علاقه مندان به فرش بوده است. از آنجایی که فرش های کرم قادر اند به راحتی با هر دکوراسیون سازگار شوند و از همین رو  بسیار محبوب هستند. این فرش ها بسیار زیبا هستند فضا را دلنشین تر و زیبا جلوه می دهند.

فرش کرم طلایی چیست؟

فرش کرم یک فرش زیبا و منحصر به فرد با رنگ زمینه روشن است. ترکیب رنگ کرم و طلایی یک ترکیب شگفت انگیز و زیبا است که در خانه تازه عروسان دیده می شود. فرش های با رنگ کرم با حاشیه ، لچک ، ترنج یا گل های طلایی می تواند به شکوه و عظمت فرش اضافه کند و فضایی شیک و لاکچری را به ارمغان بیاورد.

برای دیدن کالکشن فرش طلایی اینجا کلیک کنید.

فرش کرم طلایی در دکوراسیون

فرش های با رنگ بندی کرم از آن دسته از فرش هایی هستند که انعکاس نور زیادی دارند و می توانند جلوه ای شیک و لوکس را به خانه بدهند. فرش های با این رنگ می توانند همانند تکه ای جواهر در اتاق نشیمن یا اتاق خواب های شما بدرخشند.

فرش های با این رنگبندی دارای تنوع زیادی از لحاظ طرح ، شانه و تراکم است که طرفداران خاص خود را دارد. این فرش های می توانند فضایی دلنشین و بی نظیر را رقم بزنند. می توان گفت اغلب فرش های با رنگ بندی بیشتر در دکوراسیون های با سبک کلاسیک و پرده های شیری یا کرم با مبلمان سلطنتی با تاج طلایی ست می شوند.

فرش های با این رنگ از آنجایی که دارای رنگ زمینه روشن است بیشتر تازه عروس ها برای جهیزیه از این فرش استفاده می کنند. زیرا زیبایی این فرش وصف نشدنی است. فرش ماشینی با این رنگ بندی با ویژگی های بالا را می توان در آپارتمان های کوچک و کم نور مورد استفاده قرار داد.

اگر در آپارتمان کوچک زندگی می کنید و واز سایل زیادی در چیدمان خانه استفاده کرده اید ، ما فرش افشان کرم طلایی با طرح های جدید را به شما پیشنهاد می کنیم چرا که فرش های کرم طلایی افشان خانه را بزرگتر ، دلبازتر و روشن تر نشان می دهند. در این صورت شلوغی وسایل به چشم نمی آید.

فرش کرم می تواند خانه را روشن تر نشان دهد و زیبایی خارق العاده ای را به وجود آورد. فرش هایی که در لچک ، ترنج یا حاشیه آنها طلایی کار شده است از جمله فرش های جدید و پر فروش هستند که مورد توجه فرش دوستان قرار گرفته است. در برخی از این موارد ممکن است طلایی های این فرش ها طلاکوب باشد که نماد ثروت و قدرت است. با خرید فرش های با این رنگ بندی می توانید احساس اعتماد به نفس را در افراد خانه زنده کنید.

مزیت فرش کرم طلایی

توانایی ست کردن با هرنوع دکوراسیون داخلی

فرش های با رنگ کرم طلایی قابلیت این را دارند که با همه وسایل خانه به راحتی ست شوند و فضایی دلنشین و زیبا را خلق کنند. فرش های با این رنگبندی از شکوه و عظمت بالایی برخوردارند. فرش کرم طلایی در مقایسه با فرش های با رنگ تیره بسیار جذاب تر هستند.

فرش باکیفیت و زیبا

فرش های کرم طلایی یکی از با کیفیت ترین فرش ها هستند که با اخرین تکنولوژی بافته و در بازار به فروش می رسند. فرش 1200 شانه گل برجسته کرم طلایی با بافتی ظریف و زیبا می تواند خانه شما را دلنشین سازد. فرش های کرم 1200 شانه بسیار ریز بافت و دستباف گونه هستند و با نخ صد درصد اکریلیک بافته می شود که بدون حساسیت و پرزدهی می باشد. برای کسب اطلاعات درمورد علت پرز فرش ماشینی می توانید به مقاله ما مراجعه کنید.

برای مشاهده گالری فرش کرم اینجا کلیک کنید.

خرید آنلاین فرش از فروشگاه فرش کاشان

از آنجایی که خرید های اینترنتی در سال های اخیر بسیار زیاد شده است. بیشتر مردم تمایل به خرید آنلاین وسایل دارند. فروشگاه فرش کاشان با بیش از سه هزار طرح یکی از سایت های معتبر در زمینه فرش ماشینی است. فروشگاه فرش قالی کاشان دارای سه نماد اعتماد الکترونیک ، عضو اتحادیه کشوری کسب و کار های مجازی و نشان ملی ثبت می باشد که با کلیک روی هرکدام از آنها می توانید از معتبر بودن این سایت فروشگاهی اطمینان حاصل کنید.

کلیه محصولات سایت قالی کاشان از درب کارخانه به فروش می رسد که همین امر سبب می شود تا دست واسطه ها از خرید فرش کوتاه شود و فرش با قیمت کمتری به دست مشتری برسد. همچنین فروشگاه فرش قالی کاشان به منظور رفاه حال مشتریان گرامی ارسال رایگان به سراسر کشور از طریق باربری را دارد.

10 مدل از جدیدترین و پر فروش ترین طرح های فرش کرم طلایی

تا اینجا با ویژگی ها و خصوصیات فرش کرم طلایی آشنا شدید. در اداکه قصد داریم چند نمونه از این فرش ها را با یکدیگر از نظر بگذرانیم.

 

فرش طلاکوب 1200 شانه طرح صدرا زمینه کرم صدفی کاشان – گل برجسته

 

فرش طلاکوب 1200 شانه طرح افشان ناهید زمینه کرم صدفی کاشان – گل برجسته

 

فرش طلاکوب 700 شانه طرح هلیا زمینه کرم – کاشان

 

فرش طلاکوب 1200 شانه طرح افشان بهشت زمینه کرم صدفی کاشان – گل برجسته

 

فرش طلاکوب 1200 شانه طرح کتیبه زمینه کرم کاشان

 

فرش طلاکوب طرح 700 شانه طرح افتخار زمینه نقره ای کاشان

 

فرش طلاکوب طرح 700 شانه طرح افشان آسنا زمینه نقره ای کاشان

 

فرش 1000 شانه طرح سابات زمینه موکا کاشان – گل برجسته

 

فرش 1000 شانه طرح سلین زمینه قهوه ای موکا کاشان

 

فرش طلاکوب 1200 شانه طرح افشان دایانا زمینه صدفی کاشان – گل برجسته

 

 

 

محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.
Call Now Button