لطفا قبل از ثبت سفارش، موجودی و قیمت روز را سوال نمایید: تماس، واتساپ، ایتا، روبیکا: 09130677797 – تاریخ بروزرسانی: 1402/12/15 ⭐ پاسخگویی تلفنی "8 الی 16" - چت آنلاین "8 الی 2 بامداد" (تعطیلات فقط پاسخگویی آنلاین)⭐

مشخصات فرش ماشینی خوب برای خرید خوب

مشخصات فرش ماشینی خوب برای خرید خوب فرش با کیفیت قالی کاشان

فرش ماشینی از مهم ترین اجزای دکوراسیون به حساب می آید, فرش ماشینی خوب ویژگی های بسیار زیادی دارد که همه قبل از خرید باید به آن توجه نمایند. برای نمونه بعضی افراد ملاک اصلی‌شان زیبایی فرش است و قیمت فرش از نظر اهمیت در درجه بعدی قرار دارد. و برخی دیگر خواهان خرید فرش ارزان قیمت هستند. در ادامه همراه قالی کاشان بمانید تا شما را در داشتن انتخابی بهتر راهنمایی کنیم.

مشخصات فرش ماشینی خوب برای خرید خوب

فرش ماشینی یک ماشین بافته از الیاف مصنوعی است که با تعداد شانه ها و طرح های مختلف در بازار دیده می شود. شما می توانید انواع و اقسام فرش های ماشینی را در بازار مشاهده کنید و به خاطر تنوع بالا، دست شما برای انتخاب آنها باز خواهد بود. اما همانطور که گفتیم تنوع فرش های ماشینی زیاد است و این موضوع حتی کیفیت را هم شامل میشود. یعنی فرش های ماشینی با کیفیت های متفاوتی در بازار موجود هستند.

1. جنس و نوع فرش:
– فرش‌ها معمولاً از جنس‌های مختلفی مانند پنبه، پشم، نایلون و پلی‌پروپیلن ساخته می‌شوند. هر کدام از این جنس‌ها ویژگی‌ها و مزایای خود را دارند. برای مثال، فرش‌های پشمی داغ و نرم هستند، در حالی که فرش‌های پلی‌پروپیلن ضدآب و مقاوم به لکه‌ها هستند.

2. تار و پود فرش:
– تعداد تارها و پودها در هر اینچ مربع معمولاً به عنوان تراکم فرش شناخته می‌شود. تراکم بالا معمولاً به معنی یک فرش با کیفیت بالا است.

3. طراحی و الگو:
– طراحی و الگوی فرش نقش مهمی در ظاهر و استایل اتاق دارد. بر اساس سلیقه شخصی خود، می‌توانید یک فرش با طراحی مدرن یا کلاسیک انتخاب کنید.

4. ابعاد:
– قبل از خرید، اندازه مورد نیاز فرش را در اتاقتان اندازه‌گیری کنید تا مطمئن شوید که اندازه فرش با ابعاد اتاقتان مطابقت دارد.

5. کیفیت ساخت:
– برای اطمینان از کیفیت ساخت فرش، به دقت به انتخاب تولیدکننده و برند معتبر توجه کنید. نقدها و نظرات مشتریان نیز می‌توانند به شما در این زمینه کمک کنند.

6. قیمت و بودجه:
– برنامه‌ریزی برای بودجه‌ای مناسب بسیار مهم است. فرش‌ها در بازار با قیمت‌های متفاوتی موجود هستند. قبل از خرید، مقایسه قیمت‌ها و انتخاب یک گزینه مناسب بر اساس بودجه خود را در نظر داشته باشید.

7. نگهداری و مراقبت:
– بررسی نیازهای نگهداری و تمیزی فرش ماشینی قبل و بعد از خرید ضروری است. بعضی فرش‌ها نیاز به شستشوی متخصص دارند، در حالی که برخی دیگر قابل شستشو در ماشین لباسشویی هستند.

8. گارانتی و خدمات پس از فروش:
– اطمینان حاصل کنید که فرشی که خریداری می‌کنید دارای گارانتی و خدمات پس از فروش معتبری است تا در صورت نیاز به تعمیرات یا مشکلات دیگر به شما کمک کنند.

با توجه به مشخصات فوق و سلیقه شخصی‌تان، می‌توانید یک فرش ماشینی خوب برای خرید انتخاب کنید. همچنین، بهتر است از مغازه‌ها و فروشگاه‌های معتبر خرید کنید تا از کیفیت و اصالت محصول اطمینان حاصل کنید.

فرش ماشینی چه مارکی خوبه

از جمله شهر هایی که مرکز تولیدات بهترین فرش های ماشینی با کیفیت بالا می باشد، شهر کاشان است. بیشتر کارخانجات و تولید کنندگان بهترین مارک های فرش ماشینی در شهر کاشان قرار دارند. و قطب مهمی در بازار فرش ایران و جهان دارد، بسیاری از فرش های ماشینی خوب و با کیفیت بالای صادراتی ایرانی در شهر کاشان بافته می شود. بنابراین شهری که کارخانجات معتبر زیادی در خود داشته باشد، جزو تولید کنندگان فرش ماشینی مارک خوب می باشد. کارخانه فرش کاشان، یکی از معتبر ترین تولید کنندگان فرش های باکیفیت است. و تجربه زیادی در بافت انواع فرش ماشینی در ابعاد استاندارد و سفارشی دارد. بنابراین با خرید از این مجموعه می توانید خرید بهترین فرش ماشینی را برای خود به ارمغان آورید.

فرش چند شانه بهتر است؟

در زمان خرید فرش، اولین سوالی که در ذهن افراد ایجاد می شود، این است که فرش چند شانه خوبه؟ اگر به دنبال خرید فرش های زیبا و ظریف هستید، پیشنهاد ما انتخاب فرش ماشینی با شانه و تراکم بالاتر می باشد. این نوع فرش ها بسیار شبیه فرش های دستباف هستند. اما اگر دوست داید بر روی فرش بنشینید و یا فرش را برای مکان های پر رفت و آمد خریداری می کنید که پاخور زیادی دارد، توصیه ما فرش های ۵۰۰ و ۷۰۰ شانه است.

خریدی آسان را با قالی کاشان تجربه کنید

فرش های ماشینی کاشان در فروشگاه قالی کاشان به صورت مستقیم از کارخانه فرش کاشان قابل خرید است. خرید مستقیم از کارخانه در کنار ارسال رایگان فرش سبب شده قیمت فرش در مجموعه قالی کاشان ارزان تر از سایر فروشگاه ها باشد. از مزایای دیگر خرید اینترنتی فرش کودک کاشان دریاف ضمانت نامه 10 ساله کیفیت فرش است. از این رو خریداران در مورد کیفیت بالای فرش نیز دغدغه ای نخواهند داشت.

مجموعه قالی کاشان جدید ترین و خاص ترین طرح های فرش ماشینی را رنگ بندی های مدرن و امروزی به نمایش گذاشته است. طیف بسیار گسترده طرح های موجود در فروشگاه قالی کاشان هر نوع سیلقه ای را پوشش می دهد. از این رو انتخاب طرح فرش در این فروشگاه بسیار آسان تر است.

محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.
Call Now Button