لطفا قبل از ثبت سفارش، موجودی و قیمت روز را سوال نمایید: تماس، واتساپ، ایتا، روبیکا: 09130677797 – تاریخ بروزرسانی: 1402/12/15 ⭐ پاسخگویی تلفنی "8 الی 16" - چت آنلاین "8 الی 2 بامداد" (تعطیلات فقط پاسخگویی آنلاین)⭐

بهترین رنگ برای فرش پذیرایی چیست؟

بهترین رنگ فرش پذیرایی- فرش کاشان - قالی کاشان - دکوراسیون فرش پذیرایی

توسعه و گسترس در صنعت فرش ماشینی باعث حضور فرش هایی با طرح ها و رنگ های بسیار متنوع در بازار شده است. انتخاب طرح فرش مناسب با رنگ های زیبا و هماهنگ با دکوراسیون منزل همواره دغدغه عده زیادی از مردم بوده است. از آن جا که فرش یکی از گران قیمت ترین کالا های مورد نیاز منزل است، لذا انتخاب صحیح آن از اهمیت ویژه ای برخوردار است. یکی از مهم ترین سوالاتی که پیش از خرید فرش برای هر خریدار مطرح می شود، این است که بهترین رنگ فرش پذیرایی چیست یا برای سایر بخش های خانه چه رنگی مناسب تر  است؟

دراین مقاله سعی داریم تا به شما کمک کنیم که بتوانید به آسانی بهترین رنگ فرش را متناسب با سلیقه و چیدمان منزلتان انتخاب کنید. مطمئنا با خواندن این مقاله از وبلاگ قالی کاشان به راحتی بهترین رنگ برای فرش برای دکوراسیون اتاق پذیرایی را انتخاب خواهید کرد. در ادامه انواع رنگ فرش کاشان را در دکوراسیون های مختلف بررسی و بهترین روش ست کردن آن ها را پیشنهاد خواهیم داد.

نکات مهم در انتخاب بهترین رنگ فرش پذیرایی

نکات کلیدی در انتخاب بهترین رنگ فرش پذیرایی را برای شما بر می شماریم. البته این نکات کلی است و می تواند برای مکان هایی غیر از پذیرایی نیز کاربرد داشته باشد. اما معمولا فرشی که برای پذیرایی در نظر می گیریم از حساسیت ویژه ای برخوردار است. در انتخاب و خرید فرش مناسب و هماهنگ با سالن پذیرایی نکات زیر را باید مورد اهمیت قرار داد:

  • ابعاد و اندازه اتاق پذیرایی
  • رنگ بندی مبلمان، پرده ها و کف پوش در سالن پذیرایی
  • گردش رنگ در دکوراسیون
  • روانشناسی رنگ فرش و تاثیر رنگ فرش پذیرایی در فضا
    فرش کاشان - خرید فرش 1200 شانه طرح افشان درباری زمینه متالیک گل برجسته - قالی کاشان
    فرش 1200 شانه طرح افشان کاشان

1- بهترین رنگ فرش پذیرایی بر حسب سبک چیدمان

قبل از انتخاب فرش حتما به سبک دکوراسیون منزلتان توجه کنید. برای این کار در ابتدا سبک چیدمان خود را مشخص کنید که مدرن است یا کلاسیک یا سنتی. سپس با توجه به نوع و سبک دکوراسیون، رنگ فرش خود را به راحتی می توانید انتخاب کنید. ناگفته نماند که انتخاب سبک چیدمان ارتباط مستقیمی با سلیقه شخصی دارد.

طرح فرش در دکوراسیون های کلاسیک و مجلل اصیل است. رنگ فرش در این دکوراسیون را می توان با توجه به مبلمان و سایر اجزا دکوراسیون انتخاب کرد. استفاده از فرش کرم رنگ با طرح های اصیل گزینه بسیار مناسبی برای این نوع دکوراسیون است. فرش کرم رنگ زمینه ای خنثی دارد و با اکثر رنگ ها ست می شود. رنگ های خنثی مانند کرم و کرم چرک ظاهری شیک به دکوراسیون می دهد. به طور کلی در دکوراسیون های کلاسیک و سنتی استفاده از فرش زمینه سرمه ای، فرش زمینه لاکی و فرش کرم رنگ شکیل تر است.

در سبک های مدرن از آنجا که از قانون خاصی پیروی نمی شود، از طیف های مختلف فرش هم تیره و هم روشن می توان استفاده کرد. اما معمولا در این سبک از فرش مدرن با رنگ های روشن و خنثی مثل خاکستری و بژ بیشتر استفاده می شود. امروزه فرش مدرن با رنگ های لایت دارای طرفداران زیادی است. فرش زمینه صدفی، فرش زمینه نقره ای و فرش طوسی جدیدترین رنگ فرش سال هستند.

در سبک سنتی فرش ها با رنگهای گرم مثل قرمز و نارنجی بیشترین کاربرد را دارند. این رنگ ها فوق العاده پرانرژی هستند و فضای خانه را گرم و انرژی بخش نشان می دهند. پیشنهاد می کنیم که گالری فرش گرم ما را که طرح فرش های متنوع و فوق العاده ای را در خود دارد، از نظر بگذرانید.

فرش کاشان - خرید فرش 1500 شانه طرح سالاری زمینه دودی گل برجسته قالی کاشان
فرش 1500 شانه طرح سالاری کاشان

2- بهترین رنگ فرش بر حسب ابعاد فضا

یکی دیگر از موارد مهم در انتخاب بهترین رنگ فرش پذیرایی توجه به اندازه فضایی است که می خواهید برای آن فرش خرید کنید. اگر فضای مورد نظر ابعاد کوچکی دارد بهتراست از فرش هایی با رنگ روشن مثل کرم، صدفی، بژ و فرش زمینه سیلور استفاده کنید. این رنگ ها جزو جدید ترین رنگ های فرش در دکوراسیون محسوب می شوند. فرش های زمینه روشن و لایت مانند فرش ترک فانتزی به خوبی فضا را روشن تر و بزرگ تر نشان می دهد.

اگر فضای مورد نظر دارای ابعاد بزرگی است استفاده از فرش های تیره مثل فرش زمینه سرمه ای و  فرش زمینه ذغالی می تواند انتخاب خوب و به جایی باشد. به طور کلی می توان گفت فرش های زمینه روشن برای بزرگ تر نشان دادن فضا و فرش های زمینه تیره برای فضاهای با ابعاد وسیع و سقف های بلند مناسب تر هستند.

3- بهترین رنگ فرش متناسب با کفپوش ها

توجه به رنگ کفپوش در انتخاب رنگ فرش بسیار موثر است. اگر کفپوش ها رنگ تیره دارد و فضای مورد نظر کوچک است بهترین رنگ فرش، فرش های زمینه روشن است. چرا که باعث می شود فضا بزرگتر نشان داده شود. اما چنانچه فضا بزرگ باشد می توان از فرش های زمینه تیره متناسب با رنگ کفپوش استفاده کرد.

چنانچه کفپوش ها دارای رنگ های خنثی و روشن هستند و فضا نور کافی دارد می توان از فرش های با رنگ تیره استفاده کرد. اگر نورگیری کمی دارند بهتر است از فرش زمینه لایت یا فرش ترک (فرش ترکیه ای) و روشن استفاده کنید.

فرش کاشان قالی کاشان خرید فرش 1000 شانه طرح اصفهان زمینه کرم لایت گل برجسته قالی کاشان
فرش لایت 1500 شانه طرح اصفهان

4- بهترین رنگ فرش با توجه به دیوارها

فرش به عنوان دیوار پنجم یک خانه محسوب می شود بنابراین باید سعی کنید که رنگ فرش انتخابی شما متناسب با رنگ دیوارها و یا طیفی از آن باشد. دیوارهایی که دارای رنگ سفید و کرم هستند. معمولا با اکثر رنگ فرش ها ست می شوند. اگر رنگ دیوارها تیره است از فرش های زمینه روشن استفاده کنید.

امروزه در فرش های مدرن با شانه و تراکم بالا از پالت های رنگی به روز و اصطلاحا استفاده زیادی می شود. محصولات با شانه فرش بالا با جدید ترین دستگاه ها بافته می شوند و رنگ های مدرن تری دارند. این فرش ها که بیشتر 1200 و 1500 شانه هستند رنگ های روشن بسیار زیبا و مدرنی دارند. فرش های 1500 شانه زمینه نقره ای و صدفی از جدید ترین محصولات کارخانه فرش کاشان با پالت رنگی لایت می باشند.

5- انتخاب بهترین رنگ فرش متناسب با مبلمان

تاثیر رنگ مبلمان در انتخاب رنگ فرش دارای اهمیت زیادی است. اگر به این موضوع توجه نشود به شدت از زیبایی چیدمان منزل خواهد کاست. معمولا رنگ فرش باید متناسب با رنگ مبلمان انتخاب شود. برای مثال اگر رنگ مبل ها آبی باشد، باید سعی کنید در رنگ بندی فرش انتخابی شما حتما آبی وجود داشته باشد.

فرش هایی با رنگ خنثی مثل کرم و بژ و طوسی معمولا با انواع رنگ مبلمان ست می شود. جدیدترین رنگ فرش در دکوراسیون داخلی فرش های لایت با طیف نقره ای، طوسی، ذغالی و صدفی هستند. این رنگ ها در طیف خنثی بوده و با اکثر رنگ های مبلمان ست می شوند. رنگ بندی لایت و خنثی جزو پرطرفدارترین رنگ های جدید در فرش محسوب می شوند.

فرش کاشان - خرید فرش 700 شانه طرح سیما زمینه فیلی قالی کاشان - خرید فرش جدید کاشان
فرش طرح 700 شانه سیما کاشان

6- رنگ فرش با دقت به پرده ها و اکسسوری ها

رنگ پرده ها و اکسسوری هایی مثل کوسن ها و گلدان ها و غیره در انتخاب بهترین رنگ برای فرش پذیرایی بی تاثیر نیست. باید توجه کنید که پرده ها و اکسسوری ها حتما طیفی از رنگ فرش باشند. اگر از طیف های رنگ فرشتان برای مبلمان استفاده کرده اید. بهتر است از یک رنگ دیگر برای پرده های و اکسسوری ها استفاده کنید. برای این که فضا از یکنواختی خارج شود استفاده از رنگ های متضاد رنگ فرش گزینه مناسبی است.

روانشناسی رنگ ها در فرش

همان طور که می دانید هر یک از طیف های رنگی ویژگی های خاص خود را دارند. به عبارت دیگر رنگ های مختلف تاثیر متفاوتی روی بیینده می گذارند. از این رو رنگ بندی فرش تاثیر بسیار زیادی در حس ایجاد شده در دکوراسیون دارد. یکی از دلایل این موضوع گستردگی و استفاده زیاد فرش در هر دکوراسیون است. از سوی دیگر فرش اندازه نسبتا بزرگی دارد و بخش وسیعی از دکوراسیون را در بر می گیرد.

در انتخاب بهترین رنگ فرش پذیرایی و ست کردن فرش با دکوراسیون از روانشناسی رنگ ها و ویژگی های هر رنگ می توان به خوبی بهره برد. در ادامه مهم ترین ویژگی های هر رنگ در فرش ماشینی یا فرش دستباف را به طور خلاصه بیان می کنیم.

روانشناسی رنگ ها در فرش - فرش کاشان - قالی کاشان

فرش زمینه سرمه ای در دکوراسیون

رنگ سرمه ای از سرد ترین رنگ ها محسوب می شود. این رنگ سرد و تیره در فرش ماشینی به عنوان رنگ سیاه نیز در نظر گرفته می شود. فرش های زمینه سرمه ای مشخصا فضای اطراف را کم نور و کوچک تر نشان می دهند. از این رو برای استفاده در فرش پذیرایی یا اتاق های کم نور و کوچک گزینه خوبی نخواهند بود. برای ست کردن فرش زمینه سرمه ای می توانید از پیشنهاد های زیر استفاده کنید.

  • ست کردن فرش سرمه ای با مبل زرد و لیمویی
  • ست کردن فرش سرمه ای با مبل کرم و سفید
  • ست کردن فرش سرمه ای با مبل سرمه ای و آبی
  • ست کردن فرش سرمه ای با مبل قرمز، زرشکی یا نارنجی
  • ست کردن فرش سرمه ای با مبل قهوه ای
  • ست کردن فرش سرمه ای با مبلمان خاکستری و طوسی
    فرش کاشان - فرش 700 شانه طرح محیا زمینه سرمه ای قالی کاشان
    فرش 700 شانه طرح محیا کاشان

فرش زمینه سبز در دکوراسیون

رنگ سبز نماد حیات و سرسبزی است. این رنگ از طبیعت گرفته شده و فضایی فوق العاده آرامش بخش را به وجود می آورد. این رنگ برای استفاده در اتاق مطالعه ایده آل است و باعث افزایش تمرکز می شود. فرش زمینه سبز برای اتاق خواب یا فرش اتاق کودک نیز استفاده زیادی دارد. فرش زمینه سبز در دکوراسیون های مدرن و امروزی کاربرد بیشتری دارد. البته فرش زمینه سبز انعطاف بالایی دارد و با رنگ های دیگر به خوبی کنار می آید. پیشنهاد های خوب در ست کردن فرش زمینه سبز:

  • ست کردن فرش سبز با مبل کرم، سفید یا صدفی
  • ست کردن فرش سبز با مبل سرمه ای
  • ست کردن فرش سبز با مبل نارنجی
  • ست کردن فرش سبز با مبل طوسی و خاکستری
  • ست کردن فرش سبز با مبل سبز
    فرش کاشان - فرش کودک 700 شانه طرح زمین چمن زمینه سبز - قالی کاشان - فرش فانتزی
    فرش 700 شانه زمین فوتبال کاشان

فرش زمینه قرمز (لاکی) در دکوراسیون

قرمز را باید گرم ترین رنگ دانست. این رنگ به شدت انرژی و هیجان را در افراد افزایش می دهد. به همین دلیل فرش قرمز رنگ برای استفاده در اتاق خواب خیلی مناسب نخواهد بود. در عوض این فرش را می توان در آشپزخانه و سالن پذیرایی به خوبی استفاده کرد. فرش سنتی و اصیل ایرانی مانند گبه و گلیم فرش ها اکثرا دارای رنگ بندی لاکی هستند. رنگ لاکی یکی از پر استفاده ترین رنگ ها در فرش دستباف و کلاسیک ایرانی هستند. اگر دکوراسیون کلاسیک و اصیل دارید فرش زمینه لاکی و قرمز خرید مناسبی برای شما خواهد بود. در ست کردن فرش قرمز رنگ می توانید از پیشنهاد های زیر استفاده کنید.

  • ست کردن فرش قرمز با مبل کرم، صدفی یا شیری
  • ست کردن فرش قرمز با مبل نارنجی
  • ست کردن فرش قرمز با مبل آبی
  • ست کردن فرش قرمز با مبل صورتی و ارغوانی
  • ست کردن فرش قرمز با مبل طوسی، نقره ای و اطلسی
  • ست کردن فرش قرمز با مبل قرمز

فرش زمینه آبی در دکوراسیون

فرش آبی رنگ مثل فرش زمینه سرمه ای دارای رنگ بندی سرد است. رنگ آبی رنگی معنوی است و در مساجد و بناهای اسلامی به خوبی دیده می شود. رنگ آبی فضایی آرامش بخش را شکل می دهد. هم چنین سبب ایجاد حس اعتماد در فضا خواهد شد. فرش آبی رنگ به دلیل آرامش بی نظیری که در دکوراسیون ایجاد می کند به عنوان فرش اتاق خواب استفاده زیادی دارد. برای ست کردن فرش زمینه آبی می توان از رنگ های مشابه و مکمل در دکوراسیون استفاده کرد. پیشنهاد های ست کردن فرش آبی رنگ با مبلمان:

  • ست کردن فرش آبی با مبل آبی، اطلسی و فیروزه ای
  • ست کردن فرش آبی با مبل سرمه ای
  • ست کردن فرش آبی با مبل بنفش، صورتی و ارغوانی
  • ست کردن فرش آبی با مبل کرم و صدفی
  • ست کردن فرش آبی با مبل طوسی، دودی و ذغالی

فرش زمینه کرم در دکوراسیون

فرش کرم رنگ یکی از پرفروش ترین فرش های ماشینی بوده است. رنگ کرم در طیف رنگ های خنثی قرار می گرد. این رنگ به دلیل خنثی بوده به راحتی با هر نوع دکوراسیونی ست می شود. به همین دلیل است که فروش بالایی دارد. با خرید فرش زمینه کرم اگر بعد از مدتی تصمیم به تغییر رنگ مبلمان بگیرید نیازی به تغییر فرش ها نخواهید داشت. فرش زمینه کرم برای استفاده در اتاق پذیرایی کم نور یا کوچک ایده آل است. زیرا فضا را روشن تر و بزرگ تر نشان می دهد. پس می تواند گزینه خوبی در انتخاب بهترین رنگ فرش پذیرایی پیشنهاد های ست کردن فرش کرم با مبلمان:

  • ست کردن فرش کرم با مبل کرم 
  • ست کردن فرش کرم با مبل دودی، ذغالی و قهوه ای
  • ست کردن فرش کرم با مبل بنفش، صورتی و ارغوانی
  • ست کردن فرش کرم با مبل طوسی، نقره ای
  • ست کردن فرش کرم با مبل آبی، اطلسی و فیروزه ای
  • ست کردن فرش کرم با مبل سرمه ای
    فرش کاشان قالی کاشان خرید فرش 700 شانه طرح هالیدی زمینه کرم کاشان
    فرش 700 شانه طرح هالیدی کاشان

فرش زمینه زرد (طلایی) در دکوراسیون

رنگ زرد یکی از رنگ های مورد استفاده در دکوراسیون های مدرن است. این رنگ فوق العاده روشن و شاد بوده و سبب افزایش تمرکز در افراد می شود. البته رنگ زرد را نباید به مقدار زیاد در دکوراسیون استفاده کرد. برای ست کردن فرش طلایی یا زرد رنگ می توان از گزینه های زیر استفاده کرد.

  • ست کردن فرش زرد با مبل کرم
  • ست کردن فرش زرد با مبل طوسی
  • ست کردن فرش زرد با مبل نقره ای
  • ست کردن فرش زرد با مبل سرمه ای
  • ست کردن فرش زرد با مبل فیروزه ای
  • ست کردن فرش زرد با مبل دودی

نکته های طلایی در رابطه با بهترین رنگ فرش پذیرایی

یکی از مهم ترین نکاتی که در چیدمان دکوراسیون و ست کردن فرش با دکوراسیون می توان استفاده کرد قانون 60-30-10 است. این قانون بر تعادل رنگ ها با درصد های خاصی در فضا تاکید دارد. با استفاده از این قانون علاوه بر زیباتر نشان دادن دکوراسیون می توانید از تاثیرات روانشناسی رنگ ها نیز به خوبی استفاده کنید. بر حسب قانون 60-30-10 باید یک رنگ زمینه و اصلی را بر حسب سلیقه خود انتخاب کنید. این رنگ اصلی را می توان در دیوار ها، مبلمان یاکف پوش اتاق پذیرایی و اتاق خواب یا سایر بخش های خانه استفاده کرد.

رنگ دوم نیز سهمی زیادی در دکوراسیون خواهد داشت. این رنگ باید حدود 30 درصد از فضای دکوراسیون را در برگیرد. رنگ دوم باید به شکلی انتخاب شود که به خوبی از رنگ اصلی قابل تشخیص باشد. این رنگ را می توان در زمینه فرش نیز استفاده کرد. رنگ سوم سهم کمتری دارد. این رنگ را می توان در کوسن ها، گلدان ها، تابلو ها و سایر اکسسوری ها به کار برد. تعادل رنگ ها در دکوراسیون پذیرایی یا اتاق خواب زیبایی فضا را فوق العاده بیشتر می کند. هم چنین از خسته کننده بودن رنگ ها نیز به خوبی جلوگیری خواهد کرد.

نکته دیگری که می توان در رنگ بندی دکوراسیون پذیرایی و اتاق ها در نظر گرفت گردش رنگ از روشن به تیره است. بر اساس این قانون می توان در دکوراسیون از پایین به بالا به تدریج از رنگ های روشن به تیره چرخش رنگ داد. به عبارت دیگر رنگ سقف همانند آسمان روشن باشد تا حس خوشایندی در فضا ایجاد شود. در کفپوش ها و سایر بخش های دکوراسیون نیز می توان از طیف های رنگی تیره استفاده کرد تا تضادی هنرمندانه در فضا شکل گیرد. با در نظر گرفتن این نکات به خوبی می توان بهترین رنگ برای فرش پذیرایی را انتخاب نمود و آن را زیبا تر جلوه داد.

بهترین رنگ فرش برای اتاق خواب

گفته می شود هر فرد یک سوم از وقت خود را به استراحت در اتاق خوابش می گذراند. لذا انتخاب بهترین رنگ فرش اتاق خواب از اهمیت ویژه ای بر خوردار است. به طور کلی استفاده از رنگ های ملایم و آرامش بخش برای اتاق خواب بهترین گزینه است. اما می توان از رنگ های سایر اجزای اتاق خواب مثل دیوار و کفپوش و وسایل اتاق نیز الهام گرفت.

طیف رنگ های سرد مانند آبی یا سرمه ای استفاده زیادی در فرش اتاق خواب دارد. البته می توان رنگ فرش را هماهنگ با پرده و روتختی نیز انتخاب کرد. استفاده از فرش های تک رنگ مثل فرش های شگی فلوکاتی نیز می تواند انتخاب جذابی برای اتاق خواب باشد. یکی از پرفروش ترین فرش های کارخانه فرش کاشان مسلما فرش سه بعدی فانتزی است. فرش های فانتزی سه بعدی مدرن کاشان 80 رنگ بوده و جلوه ای بی نظیر دارند. این فرش های پرفروش جدید به راحتی در هر فضایی قابل استفاده هستند.

فرش کاشان - خرید فرش آشپرخانه فانتزی 700 شانه طرح سه بعدی مدرن زمینه متالیک - قالی کاشان
فرش آشپزخانه 700 شانه کاشان

بهترین رنگ مناسب فرش آشپزخانه

اشپزخانه یکی از مکان هایی ست که پاخور زیادی دارد. از طرفی در بسیاری از مواقع مکانی برای صرف غذا نیز می باشد. بنابراین رنگی که برای این فرش ها می توان انتخاب کرد بهتر است رنگ های لایت و روشن نباشد. به این دلیل که فرش های رنگ روشن زودتر کثیف می شوند. استفاده از فرش های با طرح های متناسب با آشپزخانه مثل فرش طرح ادویه جات با رنگ های تیره  بهترین رنگ فرش آشپزخانه می باشد.

برای فرش آشپزخانه می توان از رنگ وسایل موجود در آشپزخانه یا رنگ کابینت ها نیز الهام گرفت. البته می توان یک رنگ خاص غیر از رنگ های موجود در آشپزخانه را انتخاب کرد و پیرامون آن مانور داد. مورد دیگری که در فرش آشپزخانه است استفاده از فرش های با رنگ بندی گرم است. این فرش ها سبب تحریک اشتها می شوند و از این نظر برای آشپرخانه ایده آل هستند. فرش های زمینه روناسی و قرمز یا گبه ها و گلیم های سنتی از پرفروش ترین های این دسته هستند.

بهترین رنگ فرش مناسب برای راهروها

می دانیم که راهروها جزو پررفت و آمدترین مکان ها در منزل محسوب می شوند. استفاده از رنگ های تیره مثل فرش ذغالی، فرش فیلی و سرمه ای برای راهروها مناسب ترین گزینه می باشد. البته در انتخاب رنگ مناسب فرش راهروها می توان رنگ اکسسوری ها و چیدمان را در نظرگرفت.

بهترین فرش برای اتاق کودک

از الیاف طبیعی استفاده نکنید! فرش‌های بافته شده از الیاف طبیعی مانند پشم مزایای زیادی دارند. اما مناسب برای استفاده در اتاق خواب یا بازی کودکان نیستند. الیاف پشم متخلخل هستند، بنابرین مستعد جذب لکه اند. همچنین این الیاف گران‌تر از فرش‌های بافته شده با الیاف مصنوعی هستند. بنابراین فرش‌های بافته شده با الیاف مصنوعی انتخاب بهتری برای اتاق کودکان هستند. البته بایستی توجه کرد که الیاف استفاده شده در ساختار فرش پرزدهی کمی داشته باشند. زیرا پرزهای سطح فرش ممکن است باعث ایجاد آلرژی و حساسیت در کودکان شوند.

می‌توانید از فرش‌های بافته شده با نخ‌های بازیافت شده استفاده کنید. این فرش‌ها معمولا با الیاف پلی استر ساخته می‌شوند. این نوع از فرش مقاومت بالایی دارد و همچنین در هنگام رفت و آمد روی سطح فرش الکتریسیته‌ی ساکن تولید نمی‌کنند. همچنین استفاده از فرش‌های بازیافتی یکی از راه های صرفه جویی در هزینه برای فرش‌هایی است که نیاز به تعویض بیشتری دارند.

خرید مستقیم بهترین فرش کاشان از کارخانه

فروشگاه اینترنتی قالی کاشان فروشگاهی معتبر در زمینه فروش فرش کاشان می باشد. تنوع بسیار زیاد در طرح ها و مدل های فرش های ماشینی کاشان دراین فروشگاه هر سیلقه ای را پوشش می دهد. همچنین به شما این اجازه را می دهد که فرش مناسب دکوراسیون منزل خود را با ابعاد دلخواه و همچنین کیفیت و قیمت مناسب خریداری کنید. یکی از ویژگی های این فروشگاه ارسال رایگان محصولات به سراسر ایران می باشد.

جمع بندی انتخاب بهترین رنگ برای فرش پذیرایی

در این مقاله از قالی کاشان سعی شد مهم ترین مواردی که در انتخاب بهترین رنگ فرش پذیرایی و سایر اتاق های خانه تاثیر گذار است بیان شود. با در نظر گرفتن موارد یاد شده مطمئنا می توانید مناسب ترین رنگ فرش را برای هر بخش از دکوراسیون خود انتخاب کنید. البته قبل از خرید فرش ماشینی کاشان می توانید از مشاوره رایگان کارشناسان قالی کاشان نیز استفاده کنید.

با دریافت مشاوره از کارشناسان قالی کاشان می توانید بهترین رنگ فرش برای دکوراسیون خود را انتخاب کنید. هم چنین در فروشگاه قالی کاشان می توانید جدید ترین فرش های ماشینی کاشان را با پالت های رنگی شیک و مدرن مشاهده فرمایید. انواع فرش 500 شانه، 700 شانه، 1000 شانه، 1200 شانه، فرش 1500 شانه و 1600 شانه در سایت قالی کاشان قابل مشاهده و خرید است.

محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.
Call Now Button