لطفا قبل از ثبت سفارش، موجودی و قیمت روز را سوال نمایید: تماس، واتساپ، ایتا، روبیکا: 09130677797 – تاریخ بروزرسانی: 1402/12/15 ⭐ پاسخگویی تلفنی "8 الی 16" - چت آنلاین "8 الی 2 بامداد" (تعطیلات فقط پاسخگویی آنلاین)⭐

فرش پذیرایی با جدیدترین مدل و طرح 1402

فرش کاشان خرید بهترین فرش برای اتاق پذیرایی - قالی کاشان

اگر این مقاله را می خوانید احتمالا به فکر خرید جدیدترین فرش پذیرایی با طرح و مدل های 1402 هستید. در این متن قصد داریم جدید ترین مدل های فرش پذیرایی را به شما معرفی کنیم. فرش و به خصوص فرش ماشینی کاشان از کلیدی ترین اجزا در هر دکوراسیونی محسوب می شوند. فرقی نمی کند که کف پوش خانه سرامیک، پارکت و … غیره باشد. در هر نوع دکوراسیونی می توان فرش ایرانی را دید. این عادتی که از گذشته در خانواده های ایرانی نهادینه شده است.

انتخاب و خرید فرش مناسب پذیرایی نیازمند داشتن اطلاعات کافی در این مورد است. با خواندن این متن می توانید به راحتی بهترین و مناسب ترین فرش سالن پذیرایی را با جدیدترین طرح و مدل برای خانه خود خرید کنید. در ادامه نکاتی در مورد خرید فرش مناسب پذیرایی، چیدمان صحیح فرش پذیرایی، طرح ها و مدل های جدید سال 1402 برای فرش پذیرایی، بهترین و جدید ترین رنگ فرش پذیرایی و … بیان می کنیم. با ما در قالی کاشان همراه شوید.

فهرست مطالب

در خرید فرش پذیرایی چه نکاتی را باید در نظر گرفت؟

در خرید فرش سالن پذیرایی معمولا موارد زیادی در نظر گرفته می شود. اولین موردی که برای اکثر خریداران فرش مهم است، قیمت فرش بوده است. در سال های اخیر قیمت فرش به خصوص فرش دستباف افزایش زیادی داشته است. از این رو می توان گفت بیشتر خریداران به سمت فرش های ماشینی برای خرید تمایل دارند. در بین فرش های ماشینی نیز مشخصا فرش کاشان همیشه حرف اول را می زند. در صورتی که شما هم در خرید فرش پذیرایی به فرش ماشینی کاشان فکر می کنید باید موارد زیادی را در خرید فرش در نظر بگیرید. از جمله:

  • شانه و تراکم فرش
  • ضخامت فرش
  • رنگ بندی فرش
  • طرح فرش و مدل فرش پذیرایی
  • جنس نخ فرش و …

مواردی که در بالا به آن ها اشاره شد از مهم ترین ویژگی های فرش های ماشینی هستند. در ادامه این نکات مهم در خرید فرش ماشینی برای اتاق پذیرایی را بیشتر بررسی می کنیم.

بهترین شانه و تراکم برای فرش سالن پذیرایی

شانه و تراکم یکی از مواردی که است که اکثر خریداران فرش پذیرایی در انتخاب آن دچار شک می شوند. شانه فرش چیست؟ این سوال را می توان به شکلی ساده پاسخ داد. تعداد گره های یک متر از عرض فرش را شانه فرش می گویند. یعنی در یک متر از فرش 700 شانه 700 گره و در 10 سانتی متر آن 70 گره قرار دارد. تراکم نیز به تعداد گره های یک متر از طول فرش اشاره دارد. با این تفاوت که در طول فرش به ازای هر گره، 3 پود نیز قرار دارد. به این ترتیب تعداد گره های طول فرش در 3 ضرب می شود. رایج ترین شانه و تراکم های فرش ماشینی کاشان عبارتند از:

  • فرش 700 شانه تراکم 2550
  • فرش 1000 شانه تراکم 3000
  • فرش 1200 شانه تراکم 3600
  • فرش 1500 شانه تراکم 4500

شانه فرش دقیقا مانند رجشمار در فرش های دستباف ایرانی است. در فرش دستباف تعداد گره ها در 7 سانتی متر محاسبه می شود. از این نظر فرش 1200 شانه با فرش 85 رج دستباف قابل مقایسه می باشد. هر چه شانه فرش بیشتر باشد، زیبایی ظاهر آن نیز بیشتر است. زیرا تعداد گره های بافت فرش هر چه زیاد تر باشد نقش و نگار های فرش واضح تر و زیبا تر دیده می شود.

امروزه فرش 1200 شانه و فرش 1500 شانه ماشینی کاشان فروش بسیار بالایی به عنوان فرش مناسب سالن پذیرایی دارند. زیبایی خارق العاده این فرش های دستباف گونه و ریزبافت سبب شده از نظر بیشتر خریداران بهترین فرش برای دکوراسیون پذیرایی باشند.

جدیدترین مدل فرش پذیرایی 1500 شانه

ضخامت فرش ماشینی

مورد دیگری که در خرید بهترین و مناسب ترین فرش برای اتاق پذیرایی اهمیت دارد، ضخامت فرش است. نکته ای که در مورد ضخامت فرش وجود دارد، تاثیر شانه و تراکم در خاب فرش است. در فرش ماشینی هر چه بافت فرش ظریف تر شود یا شانه و تراکم آن افزایش یابد از ضخامت بافت فرش کاسته می شود. به همین دلیل است که ضخامت فرش 700 شانه حدودا 2 برابر یک فرش 1500 شانه است.

بسیاری از خانواده های ایرانی به سبک سنتی زندگی می کنند. این خانواده ها به نشستن و خوابیدن روی فرش عادت دارند. در این صورت باید گفت فرش 1500 شانه خرید مناسبی برای این خانواده ها نیست. در مقابل فرش 700 شانه تراکم 2550 با ضخامت بالای 10 میلی متری که دارد می تواند نرمی و لطافت رضایت بخشی را به ارمغان آورد.

بنابراین در در خرید فرش برای اتاق پذیرایی خود باید به شانه و تراکم فرش دقت زیادی داشته باشید. اگر تنها زیبایی و مدرن بودن فرش اتاق پذیرایی برای شما اهیمت دارد می توانید فرش 1500 شانه یا فرش 1200 شانه کاشان را خرید کنید. اما اگر ضخامت و قیمت فرش نیز برای شما حائز اهمیت است پیشنهاد مناسب برای شما فرش 700 شانه یا 1000 شانه است.

جدیدترین مدل فرش پذیرایی 1200 شانه

چیدمان صحیح فرش پذیرایی در دکوراسیون

چیدمان صحیح فرش در دکوراسیون سالن پذیرایی اهمیت بسیار زیادی دارد. زیرا اگر فرش به درستی در فضای دکوراسیون قرار داشته باشد جلوه فوق العاده ای خواهد داشت. در غیر این صورت زیبایی فرش خیلی به چشم نخواهد آمد. در ادامه چندین نکته مهم در مورد چیدمان صحیح فرش در دکوراسیون ذکر شده است.

  • اگر دکوراسیون سنتی دارید بهتر است از فرش های مدل کلاسیک و اگر دکوراسیون مدرن دارید از فرش های مدل فانتزی و مدرن استفاده کنید.
  • لازم نیست تمام فضای دکوراسیون را با فرش بپوشانید. امروزه استفاده از فرش های با سایز کوچک مانند فرش 6 متری یا قالیچه 4 متری مرسوم تر است.
  • اگر در دکوراسیون مبل های شما به صورت گرد چیده شده مطمئنا استفاده از فرش گرد زیبایی بی نظیر به اتاق پذیرایی شما خواهد داد.
  • رنگ بندی فرش با دکوراسیون خصوصا مبل و پرده باید تناسب بالایی داشته باشد. در این مورد در ادامه صحبت می کنیم.

جدیدترین مدل فرش پذیرایی 700 شانه

روانشناسی رنگ ها در فرش - فرش کاشان - قالی کاشان

روانشناسی رنگ فرش پذیرایی در دکوراسیون خانه

یکی از جذاب ترین مواردی که در خرید فرش وجود دارد روانشناسی رنگ ها در فرش و تاثیر آن ها در زیبایی و حس ایجاد شده در دکوراسیون است. همان طور که می دانید رنگ ها ویژگی ها خاص خود را دارند. هر رنگ در بیننده حس متفاوتی نسبت به سایر رنگ ها شکل می دهد. انتخاب و قرار دادن رنگ های صحیح در فضای دکوراسیون تاثیر بسیار زیادی در زیبایی و حس ایجاد شده در فضا دارد. در مورد بهترین رنگ فرش اتاق پذیرایی چندین نکته را باید مد نظر قرار داد.

  • فرش های با رنگ بندی لایت و روشن مانند فرش ترک فانتزی می تواند فضای دکوراسیون را روشن تر و دل باز تر جلوه دهد.
  • فرش با پالت رنگی سنتی و گرم مانند فرش زمینه قرمز یا روناسی فضایی گرم و هیجان انگیز برای شما به وجود خواهد آورد.
  • فرش با پالت رنگی خنثی مانند فرش زمینه نقره ای به راحتی با هر نوع رنگ بندی در دکوراسیون ست می شود.
  • فرش های با پالت رنگی سرد مثل فرش زمینه آبی، فضای دکوراسیون و اتاق پذیرایی را آرامش بخش می کنند.
  • فرش های زمینه روشن مانند فرش کرم چرک تابی کمی نسبت به فرش های تیره داشته و زودتر کثیف می شوند.

در دکوراسیون های مدرن و شیک بهتر است از فرش های فانتزی و مدرن که پالت رنگی جدید دارند استفاده شود. البته رنگ های سرد و خنثی مثل سرمه ای و نقره ای نباید به مقدار زیاد در دکوراسیون پذیرایی استفاده شوند. زیرا در این صورت سالن پذیرایی خسته کننده و بی روح خواهد شد.

فرش پذیرایی فانتزی یا کلاسیک؟

اگر قصد خرید بهترین فرش اتاق پذیرایی را دارید مطمئنا طرح های زیادی را هم مشاهده کرده اید. در ابتدا باید به این نکته اشاره کرد که فرش های ماشینی از نظر طرح و مدل به دو دسته فرش کلاسیک و فرش فانتزی تقسیم می شوند. اما فرش کلاسیک چیست؟

فرش های طرح کلاسیک آن دسته از فرش ها هستند که طرح های سنتی و هنرمندانه ایرانی دارند. در مقابل فرش های شیک و لوکس فانتزی طرح هایی مدرن و به روز دارند. این طرح ها اغلب ساده و برخلاف فرش های کلاسیک، بدون نقش و نگار های پر تعداد است. از این نظر فرش کلاسیک نگاره هایی مثل فرش طرح افشان، خشتی، بته جقه، گلیم، گلیم فرش و … دارد.

در ادامه چندین نمونه از جدیدترین مدل های فرش پذیرایی کاشان قابل مشاهده است.

جدیدترین طرح و مدل فرش پذیرایی کلاسیک

محصولات پرفروش

مشاهده همه

جدیدترین طرح و مدل فرش پذیرایی فانتزی 1402

خرید بهترین فرش ماشینی کاشان برای اتاق پذیرایی از کارخانه

برای خرید بهترین فرش پذیرایی شیک مطمئنا همه خریداران دوست دارند از کارخانه فرش کاشان خرید کنند. در کارخانه فرش کاشان بهترین فرش های پذیرایی با جدید ترین مدل ها و طرح ها بافته شده است. طرح ها و مدل های متنوع که برای فرش پذیرایی طراحی شده است، انواع سلیقه های متنوع را پوشش داده است. اگر قصد خرید فرش ماشینی کاشان برای دکوراسیون پذیرایی خود را دارید سایت قالی کاشان بهترین راه است.

در فروشگاه اینترنتی قالی کاشان انواع فرش های ماشینی با بهترین و جدید ترین طرح ها و مدل ها به نمایش گذاشته شده است. یکی از مهم ترین ویژگی های این فروشگاه فرش کاشان، عرضه فرش به صورت مستقیم و به قیمت درب کارخانه است. این ویژگی مهم سبب شده خریداران رضایت فوق العاده بالایی نسبت به سایت قالی کاشان داشته باشند.

قبل از خرید فرش ماشینی کاشان برای فضای پذیرایی خود می توانید از کارشناسان قالی کاشان نیز به صورت رایگان مشاوره دریافت کنید. با این مشاوره مطمئنا می توانید بهترین و مناسب ترین فرش را برای دکوراسیون خانه خود خرید کنید. قیمت عالی و ارزان تر فرش، ارسال رایگان به سراسر کشور و ارائه ضمانت نامه کتبی کیفیت از مهم ترین مزیت های خرید اینترنتی فرش از سایت قالی کاشان است. امیدواریم با خواندن این مقاله و دیدن جدید ترین طرح ها و مدل های فرش پذیرایی بتوانید فرش مورد علاقه خود را از کارخانه فرش کاشان خرید کنید.

محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.
Call Now Button