لطفا قبل از ثبت سفارش، موجودی و قیمت روز را سوال نمایید: تماس، واتساپ، ایتا، روبیکا: 09130677797 – تاریخ بروزرسانی: 1402/12/15 ⭐ پاسخگویی تلفنی "8 الی 16" - چت آنلاین "8 الی 2 بامداد" (تعطیلات فقط پاسخگویی آنلاین)⭐

تابلو فرش طبیعت، تجربه حس آرامش در یک نگاه

تابلوفرش طبیعت و یا فرش های تابلویی طبیعت از آن دسته از فرش هایی هستند که جنبه تزیینی داشته و جزو فرش های ریز بافت اند. از آنجایی که ایرانیان از قدیم تا به امروز به آراسته کردن منزلشان با فرش و تابلو فرش عادت دارند در این مقاله سعی داریم به طور کلی به ارایه توضیحاتی در خصوص تابلو فرش و به طور جزیی تخصصی به معرفی تابلوفرش طبیعت بپردازیم. در ادامه با ما همراه باشید.

تابلو فرش چیست؟

لازم است بدانید که به فرشی گفته میشود که در ابعاد بسیار کوچک تر از فرش که از 30*20 سانتیمتر تا 2*3 متر بافته می‌شود. و به عنوان زیر انداز هرگز استفاده نمیشود و بیشتر جنبه هنری و تزئینی دارد و به عنوان یک کالای لوکس بافته میشود که بسیار ارزش قیمتی دارد و یک کالای مناسب برای سرمایه گذاری است.

معرفی کلی تابلو فرش و انواع آن

تابلو فرش ها، در واقع فرش های تزئینی کوچکی در ابعاد زیر یک متر اند که از آن ها بر روی نصب بر روی دیوار و زیبایی بخشی بیشتر دکوراسیون منزل استفاده میشود و علاوه بر آن از نفیس ترین هدایا به عزیزان نیز به شمار میرود. در واقع تابلو فرش ها تلفیقی از هنر طراحی و و نقاشی با هنر اصیل و قدیم ایرانیان که هنر قالیبافی است می باشد و تصاویر مختلفی مانند منظره یا طبیعت، چهره ، حیوانات و … را نشان می دهد. تابلو فرش ها به سه نوع دستباف، ماشینی و چاپی تقسیم می شود. تابلو فرش دستباف دارای اصالت شرقی بوده و به لحاظ ارزشمندی و قیمت در جایگاه بسیار بالاتری نسبت به نوع ماشینی و چاپی است و بعد از تابلو فرش ماشینی و در آخر تابلو فرش چاپی است. (در خصوص مزایا و معایب هر کدام به طور مفصل در مقاله جامع تبدبل عکس به تابلو فرش توضیج داده شده است).

تابلو فرش ها دارای طرح های مختلفی نیز هستند که یکی از انواع آن تابلوفرش طبیعت است.

یک تیر و دو نشان با تابلو فرش طبیعت

تابلوفرش طبیعت از آن دسته از تابلو فرش های بسیار محبوب و پرطرفدار است که هم توجه هنرمندان حرفه ای و صاحب نظران را به خود جلب میکند و هم توجه افراد معمولی و غیر حرفه ای را. این نوع از تابلو فرش ها را میتوان به سبب بافت ظریف و رنگ آمیزی جذاب و چشم نواز، اثری لوکس و ارزشمند دانست. این تابلو فرش تصویرگر عناصر طبیعی موجود در طبیعت مانند گل ها، درختان، دشت و سبزه ها، چشمه ها، دریا و حیوانات است که همه این ها در کنار یکدیگر منظره ی اعجاب انگیزی را ایجاد میکند که آرامش را به هنر دوستان القا میکند پس اگر هم به دنبال کسب لذت و آرامش و هم جلب توجه افراد مختلف هستید، تابلوفرش طبیعت می تواند بهترین انتخاب برای شما باشد.

مدل های مختلف تابلو فرش طبیعت

تابلو های منظره طبیعی معمولا شامل مناطق سر سبز و جنگلی می شود. یکی از رایج ترین مدل های منظره طبیعی در تابلو فرش ها، رودی شفاف و زلال به همراه بوته ها و درختان سبز اطراف آن که در کنار یک کلبه چوبی و کوچک روشن است می باشد که در نگاه اول به مخاطب، گرما و صمیمیت را القا میکند.

از جدید ترین طرح های این نوع از تابلو فرش، بارش برف در منطقه ای کوهستانی و نیز دشت های روشن آفتابگردان است. قطعا معیار و زیبایی یک تابلو فرش طبیعت در افراد مختلف، متفاوت است اما به طور کلی از نظرهر بیننده ای چه فرد عادی و چه هنرمند وهنردوست، شادابی و رنگبندی جذاب طبیعت و نیز المان های طبیعی در آن باعث جلب توجه می شود.

نکات نگهداری تابلو فرش طبیعت

  • لازم است بدانید که برای گردگیری کردن هرگز از دستمال خیس و زبر استفاده نکنید و بهترین روش استفاده از برس های بسیار نرم جارو برقی است.
  • بهتر است قابی را انتخاب کنید که از تا خوردن و چروک شدن جلوگیری کند.
  • برای شستن تابلو فرش خود بهتر است که از موادی مناسب استفاده کنید.
  • در زمان نصب تابلو فرش روی دیوار بسیار مراقب باشد تا آسیبی از طریق میخ یا چکش به آن وارد نشود.
  • بهتر است که تابلو فرش خود را به شکل مستقیم در معرض رطوبت یا گردوغبار و آلودگی قرار ندهید.

تغییر شگفت انگیز دکوراسیون خانه حتی با بودجه کم

به طور کلی تابلوفرش های طبیعت دستباف و ماشینی به دلیل محدودیت در تنوع رنگ ها، جذابیت پایین تری نسبت به نوع چاپی دارند و در تابلو فرش های طبیعت چاپی وضوح تصویر و رنگبندی بسیار جذابی مشاهده میشود و به سبب هزینه و زمان آماده شدن نیز بسیار پایین تر از دو نوع دیگراست پس اگر بودجه شما برای خرید تابلو فرش زیاد نیست، تابلوفرش طبیعت چاپی گزینه مناسبی برای شما خواهد بود. قیمت انواع تابلو فرش ماشینی و دستباف نیز با توجه به نوع شانه، رنگ ، نخ و مواد اولیه تعیین میشود.

معرفی این طرح از تابلو فرش، دو مزیت مهم آن یعنی کسب آرامش و جلب توجه، مدل های مختلف و ارزانترین نوع آن از جمله موضوعاتی بودند که در این مقاله به آنها پرداخته شد. اکنون که شما این مقاله را تا انتها خوانده اید مشخص است که به دنبال خرید تابلو فرش طبیعت بوده اید. از اینجا به بعد را شما میتوانید با خیالی آسوده به فروشگاه اینترنتی قالی کاشان بسپارید تا پس از کسب مشاوره رایگان و و پاسخ دهی کامل و صبورانه به سوالاتتان توسط کارشناسان این مجموعه، اقدام به خرید تابلوفرش طبیعت کنید. طبیعتا این فروشگاه آنلاین، با داشتن نماد اعتماد الکترونیک، جواز کسب اینترنتی و ضمانت 10 ساله محصولات خود، همان جایی است که شما میتوانید به راحتی به آن اعتماد کنید.

محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.
Call Now Button