لطفا قبل از ثبت سفارش، موجودی و قیمت روز را سوال نمایید: تماس، واتساپ، ایتا، روبیکا: 09130677797 – تاریخ بروزرسانی: 1402/12/15 ⭐ پاسخگویی تلفنی "8 الی 16" - چت آنلاین "8 الی 2 بامداد" (تعطیلات فقط پاسخگویی آنلاین)⭐

تابلو فرش هدیه، تنها راه نجات از چالش خرید هدیه برای عزیزان

تا به حال برایتان این موقعیت پیش آمده است که برای خرید و انتخاب یک هدیه برای عزیزانتان سردرگم باشید و به دنبال هدیه ای بگردید که هم ماندگار، جذاب و زیبا باشد و هم قیمت آن بر اساس بودجه شما باشد؟ طبیعتا پاسخ شما به این سوال مثبت است با این مقاله تا انتها همراه باشید تا به شما یک محصول به نام تابلو فرش هدیه که تمام ویژگی های گفته شده را داراست معرفی کنیم. با خرید تابلو فرش هدیه شما میتوانید با یک تیر دو نشان بزنید، هم در هزینه هایتان صرفه جویی کنید و هم هدیه ای خاص به عزیزانتان بدهید. تابلو فرش های هدیه یکی از جذاب ترین و متفاوت ترین هدایایی هستند که ما در این مقاله سعی داریم به معرفی مناسب ترین آن برای هدیه به عزیزانتان بپردازیم.

انواع تابلو فرش هدیه

تابلو فرش ها انواع مختلفی دارند که شامل تابلو فرش دستباف، ماشینی بافتی یا غیر چاپی و ماشینی چاپی میشوند که شما میتوانید در مناسبت های مختلف مانند سالگرد ازدواج، تولد ها، روز پدر، مادر، ولنتاین و… با توجه به بودجه و سلیقه خود، یکی از آنهارا انتخاب کنید. تابلو فرش ها از جمله هدایایی هستند که بدون توجه به جنسیت میتواند برای هرکسی استفاده شود وشما میتوانید یا تابلو فرش های دارای طرح های عمومی مثل منظره، نقاشی های فرانسوی، آیات، گل و گلدان و… را به عنوان هدیه خریداری کنید و یا حتی می توانید با تبدیل عکس شخصی به تابلو فرش عزیزانتان را با یک هدیه ماندگار و شکیل قافلگیر کنید. تابلو فرش هدیه برای شما فرصتی را فراهم میکند تا به آسانی، چالش انتخاب هدیه برای عزیزان را حل کنید.

 

هدیه ای ارزان اما زیبا یا هدیه ای گران قیمت اما با اصالت و ارزشمند؟

از آنجایی که عامل قیمت در انتخاب یک هدیه برای اکثر افراد، بسیار مهم است در نتیجه اینکه چه نوع تابلو فرشی را انتخاب کنید کاملا بستگی به بودجه شما دارد.

تابلو فرش ماشینی چاپی

امروزه با رشد و پیشرفت تکنولوژی و روی کار آمدن نوع دیگری از تابلو فرش ماشینی یعنی نوع چاپی، توجه به این نوع از تابلو فرش به عنوان هدیه ای جذاب و البته دارای قیمتی مناسب جلب شد. اگر شما جزو آن دسته از افرادی هستید که محدودیت بودجه داشته و قیمت یک هدیه برایتان مهم است پیشنهاد ما به شما، خرید تابلو فرش هدیه ماشینی چاپی است. این نوع از تابلو فرش ها توسط دستگاه هایی به نام سابلیمیشن و کلاریس تولید میشود. و به این صورت است که شما ابتدا عکس مورد نظرتان را برای کارخانه ارسال نموده و سپس آن عکس بر روی کاغذ های روغنی چاپ میشود. در مرحله بعد به وسیله یکی از این دو دستگاه، جوهر تصویر بر روی فرش انتقال داده می شود. این نوع از تابلو فرش برای کسانی مناسب است که زمان بسیار کوتاهی برای سفارش داشته و میخواهند تصویر تابلو فرش عینا با تصویر اولیه مو نزند. همچنین اگر بخواهید تابلو فرش سفارشی شما برای هدیه، باز هم ارزان‌تر شود، می‌توانید آن را در سایزهای کوچک‌تر، مثل 35*25 و 30*20 هم سفارش دهید. اما تابلو فرش 50*35، هم مقرون به صرفه است، هم خیلی کوچک نیست و انتخاب مناسب تری خواهد بود.

 

تابلو فرش ماشینی غیر چاپی یا بافتی

برای تولید این نوع از تابلو فرش هدیه، از دستگاه های پیشرفته دارای به روزترین تکنولوژی بافت استفاده می شود. در این روش عکس ارسالی، به نقشه فرش تبدیل شده و سپس توسط دستگاه، به صورت ریشه به ریشه از روی نقشه بافته می شود. این مدل تابلو فرش از لحاظ قیمتی نسبت به نوع ماشینی چاپی گران ترو نسبت به تابلو فرش دستباف ارزان تر اما از نظر کیفیتی شاید کمی پایین تر باشند. بافت تابلو فرش ماشینی غیر چاپی در سایز های مختلف و به دلیل محدودیت در پالت رنگی تنها با 8 الی 14 رنگ امکانپذیراست در نتیجه ممکن است تصویر تابلو فرش، کاملا مشابه با عکس اولیه نباشد. این تابلو فرش برای کسانی مناسب است که به دنبال خرید هدیه ای خاص و هنری اند و زمانی بین یک هفته تا ده روز، فرصت دارند.

 

تابلو فرش دستباف

این نوع از تابلو فرش حاصل دستان هنرمند ایرانی بوده و بسیار اصیل است. از آنجایی که مواد اولیه این نوع تابلو فرش و نیز پروسه تولید آن بسیار هزینه بر و زمان بر است موجب شده تا هزینه آن نیز زیاد باشد. اگر شما جزو کسانی هستید که هیچگونه محدودیت بودجه ای نداشته و به دنبال یک هدیه با اصالت، ارزشمند و ماندگارید پیشنهاد ما به شما خرید تابلو فرش دستباف سفارشی از عکس عزیزانتان است. این نوع تابلو فرش ها به زمانی حدود 6 تا 8 ماه برای تولید شدن نیاز دارند و بسیار با کیفیت بوده و در اثر گذر زمان نه تنها ارزش خود را از دست نمی دهند بلکه روز به روز بر ارزش آن افزوده میشود.

نکات مهم برای سفارش تبدیل عکس به تابلو فرش

اولین و مهم ترین نکته ای که برای سفارش تبدیل عکس به تابلو فرش حتما باید به آن توجه داشته باشید که باید عکسی که دارای بهترین کیفیت و حجم باشد را ارسال کنید نه عکسی با کیفیت پایین.
برای سفارش تابلو فرش هدیه چهره بهتر است که عکس هایی را ارسال کنید که در آتلیه و یا با دوربین های عکاسی حرفه ای گرفته شده اند چون هر چقدر عکس ارسالی با کیفیت تر باشد، تابلو فرش سفارشی شما باکیفیت تر خواهد بود.
عکس سفارشی را به صورت فایلی و یا پیکسلی برای شرکت بفرستید تا کیفیت خود را از دست ندهد.
سایز تابلو فرش را متناسب با عکس سفارشی، انتخاب کنید مثلا اگر دو چهره درعکس وجود دارد سایز های بزرگتر از 50 در70 را انتخاب نموده تا وضوح عکس، خوب باشد.

چاپ عکس روی تابلو فرش های چاپی از دو قسمت بافت و چاپ تشکیل میشوند

در ابتدا فرش سفید بافته میشود سپس پشت و روی تابلو فرش ، تصویر مورد نظر شما چاپ میشود و بعد از ریشه و دور دوزی ، تابلو فرش کامل میشود. تابلو فرش های چاپی با توجه به نوع فرش سفیدی که درآن استفاده شده قیمت گذاری و رده بندی میشوند. در بهترین تابلو فرش های چاپی ریحان از فرش ها ی 1400 شانه کنار بافت فرش های 9 متری استفاده میشود که بهترین کیفیت چاپ را خواهد داد استفاده از فرش های 700 شانه یا 500 شانه بافت دستگهاهای قدیمی قیمت خیلی کمتر و دوام و کیفیت کمتری را به همراه خواهد داشت.

تابلو فرش ماشینی 1200 شانه ، 1000 شانه و 700 شانه

تابلو فرش ماشینی در این 3 مدل و البته مدل های پایین تر در حقیقت پرکننده ضایعات فرش های 9 متری (5/2*25/3) هستند.دستگاه های بافندگی در عرض 3 و 4 متر تولید محصول دارند و قسمت های خالی به بافت تابلو فرش اختصاص داده میشود. در تابلو فرش 1200 شانه به ازای هر متر مربع 1440000 گره استفاده میشود در تابلو فرش 1000 شانه یک میلیون گره بنابراین تابلو فرش ماشینی تولید شده در 1200 شانه تقریبا یک و نیم برابر گره دارد ، اما در تابلو فرش های 1000 شانه 2 رنگ بیشتر از تابلو فرش 1200 شانه استفاده می شودمسلما رنگ های استفاده شده در بافت ماشینی به واسطه حجم تولید انبوه فرش ماشینی زیر پایی ، برای تبدیل عکس به تابلو فرش مناسب نیست به زبان ساده رنگ بندی فرش به صورت نمیخورد.

 کلام آخر

ازآنجایی که خرید هدیه یا کادو برای عزیزانمان، همیشه جزو مسایلی بوده که ذهن مارابه خود مشغول کرده، ما در این مقاله تلاش کردیم تا با پیشنهاد هدیه ای خاص و متفاوت که موجب حک شدنتان در ذهن مخاطب میشود به شما برای انجام بهترین انتخاب کمک کنیم. در این مقاله همانطور که خواندید به بررسی انواع تابلوفرش، ارزش قیمتی هرکدام و همچنین نکات مهم برای سفارش تبدیل عکس به تابلوفرش پرداختیم. امیدواریم که این مقاله برای شما مفید بوده باشد. در پایان برخود لازم می دانیم تا همچنان شما را برای خرید تابلو فرش این هدیه نفیس نیز راهنمایی کنیم. همانطور که میدانید مجموعهقالی کاشان با دارا بودن پکیج کاملی از مزایای رقابتی همچون حذف واسطه ها و فروش به قیمت کارخانه، مشاوره کارشناسان مجرب، نماد اعتماد الکترونیک، ارسال رایگان، امکان مرجوعی در صورت وجود عیب، ضمانت 10 ساله محصولات خود، همچنان در عرصه فروش اینترنتی، پیشتاز بوده و توانسته در جلب نظر مشتریان بسیار موفق عمل کند. پس شما هم این فرصت را از دست ندهید و در هرلحظه و در هر کجا که هستید در سریعترین زمان ممکن سفارش خود را ثبت کنید.

محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.
Call Now Button