لطفا قبل از ثبت سفارش، موجودی و قیمت روز را سوال نمایید: تماس، واتساپ، ایتا، روبیکا: 09130677797 – تاریخ بروزرسانی: 1402/12/15 ⭐ پاسخگویی تلفنی "8 الی 16" - چت آنلاین "8 الی 2 بامداد" (تعطیلات فقط پاسخگویی آنلاین)⭐

تابلو فرش گل، حس لمس طراوت گل های تازه در خانه شما

در این مقاله میخواهیم شمارا با تابلو فرش گل و گلدان آشنا کنیم. تابلو فرش گل و گلدان به دلیل القای حس لطافت گل ها و زیبایی روح طبیعت؛ از زیباترین و پر طرفدار ترین طرح های تابلو فرش است و همواره توانسته در همه جای زندگی ما جا باز کند؛ از استفاده از گلدان های گل طبیعی در فضای خانه و محیط کار گرفته تا نقش آن بر روی ظروف؛ لباس؛ نقاشی؛ دکوراسیون و…. تابلو فرش گل و گلدان نیز از دیگر نمونه های وسایل تزئینی دکوراسیون با نقش و نگار گل می باشد که در انواع طرح و رنگ ها قابل خریداری است. اگر شما هم به دنبال جذابیت بخشی دو چندان به دکوراسیون منزلتان با این طرح جذاب تابلو فرش هستید پیشنهاد میکنیم خواندن این مقاله را از دست ندهید.

انواع تابلو فرش گل از نظر فرایند تولید

این نوع از تابلو فرش نیزهمانند دیگر تابلو فرش های دیگرکه در مقاله های جداگانه به طور مفصل به هر کدام پرداخته ایم؛ در سه نوع دستباف؛ ماشینی بافتی یا غیر چاپی و ماشینی چاپی تولید می شود. که امروزه شیوه جدید تولید این تابلو فرش یعنی؛ به صورت چاپی رایج تر است.

انواع تابلو فرش گل از نظر طرح

اغلب طرح هایی که به صورت تابلو فرش دستباف؛ بافته میشود به صورت ماشینی چاپی نیز قابل تولید است. معروفترین طرح های این تابلوفرش عبارتند از تابلوفرش طرح سبد گل مینا و تابلو فرش گل های لاله. تابلوفرش های گل و گلدان دارای تنوع در پس زمینه نیز هستند. برخی از آنها شامل طرحی از یک گلدان با چند شاخه گل و پس زمینه ای ساده به رنگ های تیره؛ رنگی؛ روشن و یا سایه روشن است. همچنین طرح های سبد گل با چندین شاخه گل رنگی و سفید نیز با پس زمینه درخت؛ جنگل و آسمان هم دیده می شود.

مزایای تابلو فرش گل و گلدان ماشینی چاپی

در این نوع از تابلوفرش گل و گلدان؛ مشکل محدودیت رنگی که در نوع ماشینی بافتی آن وجود داشت به طور کامل بر طرف شده است چون در این روش؛ به جای بافت نقشه تصویر توسط دستگاه های بافندگی؛ طرح مورد نظر بدون هیچگونه محدودیتی در تعداد رنگ؛ بر روی تابلو فرش کاملا سفید یکدستی؛ چاپ می شود. در نتیجه برای تولید چنین تابلوفرشی حتی از هزاران رنگ نیز میتوان استفاده کرد که سبب جذابیت و کیفیت ظاهری هر چه بیشتر شده و تمام جزییات تصویر اولیه در تابلوفرش گل و گلدان قابل رویت خواهد بود. رنگ ها در این نوع از تولید؛ بسیار جذاب و زنده بوده و برخلاف تابلو فرش دستباف و ماشینی بافتی؛ به شکل مات وکدرنیستند و حتی بسیار شفاف و روشن اند. هم‌چنین قیمت این نوع از تابلوفرش بسیار مناسب تر از نوع دستباف آن است.

مناسب ترین تابلوفرش گل مطابق با دکوراسیون شما

این طرح از تابلو فرش؛ از جمله طرح های است که در هر سبک دکوراسیونی میتواند جذاب و چشم نواز باشد چه مدرن و چه سنتی. شما میتوانید متناسب با دکوراسیونتان و توجه به رنگ‌بندی تابلو فرش ها؛ یک محصول جذاب را برگزینید. برای مثال اگر شما تابلوفرش گل با رنگ‌بندی ساده و یکدست تر را می پسندید بهتر است به سراغ تابلو فرش گل لاله؛ تابلوفرش گلدان گل های رز بزرگ و…. بروید. اما اگر تابلوفرش های شلوغ و پر رنگ و لعاب را دوست دارید میتوانید تابلوفرش های گلی را انتخاب کنید که دارای گل های رنگارنگ هستند.

نخ های مورد استفاده برای بافت تابلو فرش گل

۱-ابریشم (البته از نوع طبیعی) 

۲-مرینوس تبریز

۳- پشم 

۴- نخ هایی از جنس الیاف مصنوعی ( مثل آکریلیک)

 شباهت ها و تفاوت های میان تابلو فرش گل و فرش

اگر بخواهیم تابلو فرش و فرش را از لحاظ دستباف بودن مقایسه کنیم باید بگویم که میان اصول بافت تابلو فرش و قالی های دستباف تفاوت چندانی وجود ندارد و هردو به یک روش انجام میشوند. اما یک تفاوتی که بین تابلو فرش های دستباف وفرش های دستی که بسیار آشکار است ظرافت به کار رفته بین آنها است که این ظرافت بیشتر تابلو فرش های دستی  نسبت ماشینی دارند به یک دلیل است: 

سایز تابلو فرش: تابلو های دستی  به دلیل اینکه اندازه کوچکتری نسبت به فرش های دستی  دارند در نتیجه تنوع نقش و رنگ و مدل بافت آنها کار را حساس تر میکند در نتیجه به شدت نیاز به رعایت یکسری ریزه کاری های بیشتر توسط بافنده دارد. اما میان تابلو فرش ها ماشینی و فرش های ماشینی چه از لحاظ بافت و از چه از لحاظ ظرافت کاری تفاوت چندانی وجود ندارد چون هردو توسط دستگاه بافته میشود.

کلام آخر

در این مقاله، شما با انواع مختلفی از تابلو فرش گل و گلدان از نظر تولید و طرح و همچنین مزایای تابلوفرش ماشینی چاپی آشنا شدید. در این مقاله تلاش کردیم تا به چگونگی انتخاب مناسب ترین تابلوفرش گل و گلدان مطابق با دکوراسیون شما نیز بپردازیم. و اکنون در پایان بر خود لازم می دانیم تا شما را برای خرید این تابلو فرش از معتبر ترین فروشگاه اینترنتی یعنی مجموعه قالی کاشان نیز راهنمایی کنیم چون صرفه جویی در زمان و هزینه مشتری برای ما بیشتر از هرچیز در اولویت است. تابلو فرش گل و گلدان در فروشگاه اینترنتی قالی کاشان؛ دارای تنوع بسیار زیادی است و شما در هر کجا و به آسانی میتوانید طرح مد نظرتان را با یک سرچ ساده انتخاب کنید. علاوه بر آن اگر تمایل داشته باشید که تصویری خاص از گل های مورد علاقه‌ تان را به تابلوفرش تبدیل کنید؛ به راحتی میتوانید با ارسال یک عکس با کیفیت از آن گل ها؛ تابلوفرش اختصاصی خود را سفارش دهید.

 

محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.
Call Now Button