لطفا قبل از ثبت سفارش، موجودی و قیمت روز را سوال نمایید: تماس، واتساپ، ایتا، روبیکا: 09130677797 – تاریخ بروزرسانی: 1402/12/15 ⭐ پاسخگویی تلفنی "8 الی 16" - چت آنلاین "8 الی 2 بامداد" (تعطیلات فقط پاسخگویی آنلاین)⭐

خرید تابلو فرش، یه تغییر اساسی و جذاب در دکوراسیون

در هنگام خرید تابلو فرش با توجه به تنوع زیاد و نیز مشکلاتی مانند اصل یا تقلبی بودن آن ها، ممکن است شما را در هنگام خرید دچار سردرگمی نموده و حتی به درد سر بیاندازد. به همین دلیل لازم است که به یک سری نکات خاص توجه شود تا بتوان بهترین خرید تابلو فرش را تجربه کرد. تابلو فرش ها از جذاب‌ترین محصولات برای ایجاد دکوراسیونی خاص و منحصر به فرد محسوب می‌شوند که البته دارای ویژگی ها و جزئیاتی هستند که شما با اطلاع داشتن از آنها راحت تر میتوانید تصمیم بگیرید که چه تابلو فرشی برای شما مناسب است. در این مقاله سعی داریم شما را از نکات مهم به هنگام خرید تابلو فرش، آگاه سازیم. پس اگر قصد ایجاد یک تغییراساسی در روحیه و دکوراسیون منزلتان را دارید با این مقاله همراه شوید.

معرفی انواع تابلو فرش ها به صورت کلی

پیش از اینکه به سراغ نکات مهم به هنگام خرید تابلو فرش برویم لازم است تا به صورت مختصر با انواع آن آشنا شوید. تابلو فرش ها به صورت دستباف، ماشینی غیر چاپی یا همان بافتی و ماشینی چاپی تولید می‌شوند. نوع دستباف آن همانطور که از اسم آن مشخص است توسط بافنده، بافته میشود و از اصالت و ارزشمندی بسیار بالایی برخوردار بوده و به لحاظ قیمتی نیز بسیار گران تر از دو نوع دیگر است. نوع ماشینی غیر چاپی نیز، توسط دستگاه بافته میشود و به دلیل محدودیت هایی که دستگاه های بافندگی در پوشش دهی رنگ های مختلف دارند، امروزه این نوع از تابلو فرش ها کم کم به سمت منسوخ شدن پیش می روند.

خصوصا وقتی شما قصد تبدیل عکس شخصی به تابلو فرش را داشته باشید بهترین تابلو فرش های بافتی گزینه مناسبی برای این کار نیستند چون محدودیت تعدا رنگ قابل استفاده در بافت باعث افت شدید در کیفیت تصویر و خروجی نهایی کار می شود. نوع سوم یعنی تابلو فرش چاپی نیز از رایج ترین و مقرون به صرفه‌ترین نوع تابلوفرش است که به دلیل عدم محدودیت در رنگبندی و وضوح تصویر بالا، بسیار پر طرفدارند. و بالاخص زمانی که شما قصددارید تصویر چهره یکی از عزیزان خود را به تابلو فرش تبدیل کنید بهترین گزینه تابلو فرش چاپی می باشد.

انواع تابلو فرش

همان‌طور که گفته شد تابلو فرش‌ها به فرش‌هایی در ابعاد و اندازه‌های کوچک گفته می‌شوند و معمولاً این فرش‌ها به صورت دستی بافته می‌شوند. با توجه به آنکه امروزه تابلو فرش‌ها محبوبیت بالایی در میان مردم پیدا کرده‌اند کارخانه‌های متعددی در سراسر دنیا در این زمینه شروع به فعالیت کرده‌اند و تابلو فرش‌های ماشینی تولید می‌کنند. این تابلو فرش‌ها قیمت بسیار کمتری در مقایسه با تابلو فرش‌های دستبافت دارند و به همین دلیل مردم بیشتر از آنها استفاده می‌کنند.
در کنار دسته‌بندی تابلو فرش‌ها بر اساس نوع بافت می‌توان گفت این فرش‌های کوچک از نظر طرح و نقش نیز می‌توانند به دسته‌های مختلفی تقسیم شوند که مهم‌ترین آنها به شرح زیر هستند:

  • تابلو فرش‌هایی با طرح مناظر طبیعی که مناظر طبیعی مختلفی همچون جنگل، کوه، رود، دریا و … را به نمایش می‌گذارند.
  • تابلو فرش حیوانات از انواع تابلو فرش است که می‌تواند حیوانات مختلف را نمایش بدهد.
  • تابلو فرش‌های اشخاص و مشاهیر که تصاویر اشخاص و مشاهیر مختلف را به نمایش می‌گذارند.
  • تابلو فرش‌های چهره و پرتره، تابلو فرش‌های اقتباسی، تابلو فرش‌های شخصی و … از دیگر انواع تابلو فرش هستند که هرکدام می‌توانند با الیاف مختلف بافته شده و تصاویر متفاوتی به نمایش بگذارند.

 

چند نکته مهم به هنگام خرید تابلو فرش، که تولیدکنندگان و فروشندگان دوست ندارند شما بدانید چون به ضررشان است

_ پیش از خرید تابلو فرش، ابتدا مشخص کنید که بودجه شما چقدر است و قصد خرید چه تابلو فرشی را دارید؟ این موضوع بسیار مهم است چون انواع تابلو فرش های دستباف و ماشینی و چاپی، از نظر قیمتی با یکدیگر تفاوت دارند و شما با مشخص کردن بودجه تان میفهمید که خواهید توانست کدام نوع را تهیه کنید. اگر در بودجه خود محدودیت ندارید پیشنهاد میکنیم تابلو فرش دستباف خریداری نمایید چون از اصالت بالایی برخوردار بوده و به مرور زمان ارزشمند تر نیز میشوند. اما اگر محدودیت بودجه دارید میتوانید از بین تابلو فرش ماشینی چاپی و غیر چاپی انتخاب کنید.

_ در هنگام خرید مهمترین نکته ای که باید به آن توجه کنید این است که پشت هر فرش یا تابلو فرش، میتواند بهترین اطلاعات را در اختیارتان قرار دهد. علاوه بر اینکه شما میتوانید اطلاعات تابلو فرش را در این بخش ملاحظه کنید، پی بردن به کج بودن بافت تابلو فرش نیز از این طریق امکان پذیراست.

_ تراکم و رجشمار بالا برای تابلو فرش مزیت محسوب میشود و موجب ظریف بافت تر و ریز نقش بودن آن میشود. شما می توانید برای پی بردن به این موضوع یا از فروشنده در مورد آن اطلاعات کسب کنید و یا خودتان با نگاه کردن به پشت فرش، از روی گره های موجود به ریز یا درشت بودن آن ها پی ببرید.

_ بهتر است به هنگام خرید تابلو فرش آن را به صورت قاب شده خریداری کنید، چون جلوه بسیار بیشتری به تابلو فرش شما می دهد.

_ پرداخت تابلو فرش، نکته مهم دیگری است که در هنگام خرید تابلو فرش باید به آن توجه شود. عمل پرداخت در واقع برای صاف و صیقلی کردن تابلو فرش پس از بافت انجام میشود. پرداخت، یک هنر محسوب میشود و اگر توسط فرد ماهر انجام نشود هم از ارزش تابلو فرش میکاهد و هم زیبایی ظاهری را از بین میبرد.

سخن پایانی

امیدواریم با خواندن این مقاله و نکات ذکر شده در آن با خرید تابلو فرش ها و انواع آن بیشتر آشنا شده و بتوانید با درنظر گرفتن این نکات، تابلو فرش مناسب خود را خریداری نمایید. همچنان به عنوان نکته پایانی باید بگوییم که اگر قصد خرید اینترنتی تابلو فرش را دارید حتما از فروشگاه های اینترنتی معتبر و پس از بررسی اعتبار نماد اعتماد الکرونیک، درگاه پرداخت، آدرس و شماره تماس آن و همچنین بررسی نظرات دیگر مشتریان اقدام به خرید نمایید. فروشگاه قالی کاشان با دارا بودن سابقه ای درخشان در حوزه فروش اینترنتی تابلو فرش، تجربه خرید آسان را برای شما فراهم می سازد و شما می توانید خرید تابلو فرش مد نظرتان را پس از مشورت با کارشناسان این مجموعه و پاسخگویی کامل به تمامی سوالاتتان، به قیمت کارخانه و با ارسال رایگان نهایی کنید.

محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.
Call Now Button