فرش طلاکوب ۱۲۰۰ شانه فرش ماشینی شیک و جدید قالی کاشان دستباف گونه لوکس لاکچری
فرش طلاکوب 1200 شانه : فرش ماشینی شیک و جدید

فرش طلاکوب 1200 شانه از انواع پرفروش فرش ماشینی است. سبک رنگ بندی جدید فرش طلاکوب و ریزبافت و دستباف گونه بودن فرش 1200 شانه در این نوع فرش ماشینی با هم ترکیب شده است تا یک فرش زیبا و شیک را به وجود بیاورد. این نوع فرش گل برجسته در بسیاری از طرح ها با گل های نقره کوب هم ترکیب می شود و با بهره گیری از رنگ های شیک و خنثی از قبیل کرم صدفی ، طوسی ، دودی ، نقره ای و زغالی نمایی بسیار لاکچری و لوکس به فرش ماشینی می دهد. فرش طلاکوب 1200 شانه فروش بسیار خوبی در میان اعراب خلیج فارش هم داشته است. در این مقاله به بررسی این دسته از فرش های پرفروش کاشان می پردازیم.

چرا فرش طلاکوب؟

امروز یکی از جدیدترین و پر فروش ترین انواع فرش ماشینی ، فرش طلاکوب است که برخی ان را به نام فرش طلایی می شناسند. شاید بر این تصور باشید که فرش طلاکوب با نخ طلا بافته شده است و بسیار گران قیمت است و برای خرید آن باید میلیارد ها تومان هزینه کرد. شاید فکر کنید فرش های جدید طلاکوب بیشتر در فضا های داخلی خانه های مجلل، کاخ ها، هتل های مجلل استفاده می شوند یا حتی ممکن است فکر کنید فرش طلاکوب را باید مثل یک قطعه هنری به دیوار آویزان کرد و آن را نگاه کرد.

اما این گونه نیست. عنوان فرش طلاکوب از طلاکوبی های صنعت صحافی گرفته شده است و ایده آن از فرش های با نخ طلا که در فرش دستباف وجود دارد ، برداشته شده است. اما در فرش طلاکوب ماشینی از نخ جنس طلا استفاده نمی شود. تنها تفاوت این فرش ها با فرش های کلاسیک در این است که رنگ نخ گل ها و نقش های آن طلایی است .

فرش طلاکوب 1200 شانه طرح آبادیس زمینه متالیک کاشان – گل برجسته

این فرش ها در رنگ های زمینه‌ نقره ای ، طوسی ، بژ ، کرم صدفی ، دودی و زغالی و مشکی بافت می شوند و به دلیل رنگ بندی خاص که دارند و نقش های گل برجسته آن ها بسیار شیک و لوکس هستند. در ادامه خواهید خواند که قیمت فرش و نوع طرح های فرش طلاکوب 1200 شانه به شکلی هست که می توانید آن ها را در انواع دکوراسیون های منزل خود استفاده کنید.

قیمت فرش ماشینی طلاکوب

قیمت فرش های طلاکوب مثل تمام فرش های ماشینی به عواملی چون ابعاد فرش، نوع الیاف به کار رفته ، برند فرش ، تراکم و شانه فرش و روتین بافت بودن یا سفارشی بودن فرش وابسته است. اما رنگ طلایی که در نخ فرش به کار می رود، به طور تکنیکی تفاوتی در قیمت فرش ایجاد نمی کند.

با این وجود ممکن است کارخانه ها و شرکت های برند به دلیل معروفیت ، قیمت فرش های خود را گران تر عرضه کنند. برخی از کارخانه ها هم طرح های پرفروش و خاص خود را به قیمت گران تری به فروش می رسانند. که این افزایش قیمت بیشتر از آن که به تفاوت فرش طلاکوب نسبت به دیگر فرش ها در سبک های دیگر برگردد، به سیاست های بازاریابی کارخانه های تولیدی و یا فروشنده ها و نمایشگاه دار ها وابسته است.

فرش طلاکوب 1200 شانه ، دستباف گونه و اصیل

فرش های ماشینی طلاکوب با جدیدترین تکنولوژی و دستگاه ها در شانه و تراکم های مختلف اعم از فرش 700 شانه و 1000 شانه طلاکوب ، فرش 1200 شانه طلاکوب و فرش 1500 شانه طلاکوب بافت می شوند. فرش های طلاکوب را می توان در دو دسته گل برجسته و ساده قرار داد. اما فرش طلاکوب 1200 شانه اغلب به صورت گل برجسته بافته می شود تا نما و ظاهر گل ها و نقش های طلاکوب د رآن بیشتر باشد.

جنس نخ خاب فرش طلاکوب 1200 شانه در کارخانه فرش کاشان ، اکریلیک هیت ست شده می باشد که از کیفیت و دوام زیادی برخوردار است و در برابر شستشو، حرارت، و شکسته شدن مقاوم است. فرش اکریلیک در حال حاضر با کیفیت ترین جنس فرش ماشینی در بازار های ایران و جهان است.

البته فرش 1200 شانه طلاکوب در جنس ویسکوز یا همان ابریشم مصنوعی هم بافته می شود. فرش ابریشم مصنوعی دارای الیاف بسیار نرم و لطیف است و نسبت به فرش اکریلیک گران تر است. ولی باز هم فرش اکریلیک در رتبه اول دوام و کیفیت قرار می گیرد.

فرش های جدید گل برجسته هنگام پهن شدن روی زمین زیبایی وصف نشدنی‌ای دارند. البته فرش های گل برجسته 700 شانه به علت تراکم نسبتا پایین تری که دارند نمی توانند زیبایی فرش گل برجسته 1200 شانه را داشته باشند و بسیاری از طرح های فرش اصیل ایرانی که در فرش دستباف بافته می شوند نیاز است که بر روی فرش 1200 شانه بافته شوند تا طرح و نقشه بتواند به طور وفادارانه از فرش دستباف به فرش ماشینی منتقل شود.

فرش طلاکوب 1200 شانه طرح سلنا صدفی سبز کاشان – گل برجسته

فرش های ماشینی طلاکوب 1200 شانه با تراکم 3600 ظریف و ریزبافت هستند و کاملا دستباف گونه به نظر می رسند. این نوع فرش دستباف گونه توانسته است طرح های فرش اصیل را به زیبایی و با رنگ بندی جدید طلاکوب بر روی فرش ماشینی پیاده کند. پس زمینه اصیل در این فرش ها و رنگ بندی جدید و شیک باعث پرفروش شدن فرش طلاکوب 1200 شانه شده است.

فرش طلاکوب 1200 شانه در چه دکوراسیون هایی مورد استفاده قرار می گیرد؟

فرش طلاکوب 1200 شانه اغلب ظاهری اصیل و کلاسیک دارد ولی کارخانه فرش کاشان طرح های مدرن تری از فرش طلاکوب 1200 شانه را هم برای خریداران با این نوع سلیقه برای فروش آماده کرده است.

فرش طلاکوب فرانسوی 1200 شانه طرح رزتا زمینه سرمه ای کاشان

اگرچه انتخاب و خرید فرش بیش از هر چیز به سلیقه خریدار وابسته است ، فرش 1200 شانه طلاکوب برای دکوراسیون های سلطنتی و کلاسیک مطلوب تر می باشد.

در خرید فرش طلاکوب به اجزا و اشیاء داخل خانه توجه کنید. اگر در منزل خود از مبل های سلطنتی با تاج طلایی ، یا گچ کاری طلایی استفاده می کنید فرش طلاکوب 1200 شانه می تواند انتخاب مناسبی باشد.

این نوع فرش ، معمولا دارای گل های رز و شاه عباسی طلاکوب است. گل های شاه عباسی طلاکوب ظاهری کاملا اصیل و سنتی به فرش می دهند و می توانند در کنار گلدان های فلزی و صنایع دستی و اشیاء عتیقه یک دکوراسیون بسیار جذاب کلاسیک را به وجود بیاورند. اگر به این دکوراسیون با فرش شاه عباسی طلاکوب ، مبلمان سلطنتی با تاج های منبت کاری زیبا قرار داده شود که شاهکار است.

فرش طلاکوب 1200 شانه طرح نایین زمینه زغالی کاشان – گل برجسته

فرش گل رز 1200 شانه طلاکوب ، ظاهری مدرن تر دارد و می تواند در کنار مبلمان راحتی با رنگ های ملایم لایت یا رنگ های تیره مثل قهوه ای سوخته و سیاه با یراق های طلایی یا نقره ای بسیار جذاب باشد. در کنار این فرش ها دست شما برای چیدمان یک دکوراسیون هماهنگ باز تر است. ولی توصیه می کنیم که از عناصر ناز و دلربا در کنار فرش های گل رز خود استفاده کنید.

فرش طلاکوب 1200 شانه طرح ونوس زمینه صدفی کاشان – گل برجسته

یکی از طرح های جذاب و پرفروش طلاکوب 1200 شانه ، طرح افشان است. فرش افشان به دلیل نداشتن ترنج مرکزی قابلیت این را دارد که در دکوراسیون هایی که تقارن کمتری دارند به زیبایی مورد استفاده قرار گیرد. مثلا به عنوان فرش اتاق پذیرایی می توانید میزها یا پایه مبل ها را بر روی آن قرار دهید یا به عنوان فرش اتاق خواب می توانید بخشی از آن را با تخت خواب بپوشانید.

فرش طلاکوب 1200 شانه طرح افشان پریماه تارا زمینه نقره ای کاشان – گل برجسته

مزایای خرید فرش طلاکوب 1200 شانه

پرفروش بودن فرش طلاکوب 1200 شانه در سال های اخیر خود گواه این مسئله است که این نوع فرش مزایای بسیاری دارد . در ادامه به مزایای این نوع فرش می پردازیم.

زیبایی چشم نواز

فرش طلاکوب 1200 شانه ماشینی با ظاهری ظریف ، دستباف گونه ، لطیف و زیبا توانسته توجه مردم را به خود جلب کند. فرش های طلاکوب می توانند شگفتی و زیبایی را در همان اولین نگاه خلق کرده و به خانه شما هدیه دهند.

کیفیت بالا و دوام و ماندگاری

فرش های جدید طلاکوب با جنس نخ 100 درصد اکریلیک هیت ست شده ، به دلیل کیفیت بالای الیاف استفاده شده در برابر فرسایش و پوسیدگی بسیار مقاوم هستند. این نوع فرش با کیفیت ماشینی می تواند مدت طولانی مورد استفاده قرار گیرد بدون آنکه از ظرافت و زیبایی آن کاسته شود.

تنوع بالا در طرح

فرش های ماشینی طلاکوب در طرح ها، رنگ ها، تراکم و سایز متنوعی تولید می شوند. از طرح های موجود طلاکوب در بازار می توان به فرش های افشان طلاکوب، طرح های فرش وینتیج طلاکوب و … اشاره کرد. این تنوع بالا از فروش بسیار زیاد و استقبال مردم و خریداران از فرش 1200 شانه طلاکوب سرچشمه می گیرد که انگیزه تولیدکنندگان در خلق طرح های متنوع و متفاوت در این نوع فرش ماشینی است.

فرش پرفروش و پرطرفدار

فرش های طلاکوب 1200 شانه به دلیل زیبایی بی نظیر و کیفیت بالای الیاف استفاده شده در فرش، در بازار بسیار پرطرفدار هستند بدین سبب می توان گفت فرش های ماشینی طلاکوب پرفروش ترین نوع فرش های ماشینی هستند.

بیشتر طرفداران فرش ماشینی طلاکوب، اکثرا زوج های جوان هستند. فرش های طلاکوب به دلیل شیک بودن و کیفیت بالای آن ها ، می توانند گزینه مناسبی برای جهیزیه هم باشند.

قابلیت بالا در ست کردن فرش طلاکوب با دکوراسیون منزل

یکی از ویژگی های مهم و بارز فرش طلاکوب 1200 شانه ، طرح و رنگ این فرش ها است. رنگ های خنثی‌ که در فرش های طلاکوب استفاده می شود باعث می شود خریداران بتوانند به راحتی مبل ، میزنهارخوری ، پرده ، دیوار و اجزا و عناصر دکوراسیون خود را با فرش ست کنند و از فضای ایجاد شده در خانه خود لذت ببرند.

برای مثال ست کردن فرش ماشینی طلاکوب سرمه ای با مبل طوسی می تواند نمایی شیک و لوکس را به وجود بیاورد.

فرش طلاکوب 1200 شانه خشتی طرح ریحان زمینه زغالی کاشان – گل برجسته

معایب استفاده از فرش طلاکوب

اگرچه این مورد بستگی به سلیقه افراد دارد ، ولی برخی از مردم رنگ های خنثی را در دکوراسیون خود نمی پسندند و علاقمند هستند که رنگ و روح بیشتری در فرش ماشینی مورد استفاده خود داشته باشند. البته کارخانه فرش کاشان برای این دسته افراد هم طرح های فرش طلاکوب زنده را فراهم کرده است تا بتواند سلیقه این افراد را هم پوشش دهد.

خرید فرش طلاکوب 1200 شانه از قالی کاشان

فروشگاه قالی کاشان یک فروشگاه فرش بی نظیر است که انواع فرش کاشان از جمله فرش طلاکوب 1200 شانه کاشان را در تنوع بالا و بی نظیر طرح و رنگ به شما خریدار گرامی عرضه می کند . کارشناس های فروش فرش در این مجموعه آماده هستند تا به تمام سوالات و تردیدهای شما پاسخ دهند.

 نماد اعتماد الکترونیک و سال ها تجربه پر افتخار در زمینه فروش فرش ماشینی از جمله افتخارات قالی کاشان است. این فروشگاه ، مرجع خرید غیر حضوری محصولات کارخانه قالی کاشان است و این فرش ها را با ضمانت جنس و کیفیت بلند مدت از کارخانه و به طور مستقیم از درب کارخانه برای شما ارسال می کند. بنابراین می توانید از کیفیت و قیمت ارزان این فرش ها کاملا مطمئن باشید.

اشتراک گذاری