لطفا قبل از ثبت سفارش، موجودی و قیمت روز را سوال نمایید: تماس، واتساپ، ایتا، روبیکا: 09130677797 – تاریخ بروزرسانی: 1402/12/15 ⭐ پاسخگویی تلفنی "8 الی 16" - چت آنلاین "8 الی 2 بامداد" (تعطیلات فقط پاسخگویی آنلاین)⭐

مزایای تابلو فرش چاپی

تابلو فرش هاي چاپي ازا انواع تابلو فرش هاي ماشيني هستند كه به روش چاپ عكس روي تابلو فرش به توليد ميرسد و اين نوع تابلو فرش ها يكي از مناسب ترين هديه ها براي هديه دادن هستند و شما ميتوانيد اين تابلو فرش هارا با استفاده از يك تصوير به ياد ماندني از دوستان و عزيزان خود چاپ كرده و به آن ها هديه بدهيد. در ادامه همراه ما باشید تا شما را با مزایا و معایب تابلو فرش چاپی آشنا کنیم.

مزایای تابلو فرش چاپی

تابلو فرش هاي چاپي از تعداد رنگ هاي بسيار بالاتري نسبت به تابلو فرش هاي دستباف استفاده شده است بزرگترين عيب تابلو فرش چاپي نكات نگهداري آن است و اين تابلو فرش نياز به نگهداري بسيار خاصي دارد كه حتي ممكن است براي يك فرش ابريشمي اين اين نكات نگهداري لازم نباشد.و در اثر شست و شو باعث بهم ريختگي رنگ نيز ميشود پس بايد درنگهداري آن تابلو فرش ها نهايت دقت را نيز داشته باشيم. 

تابلو فرش ماشینی:

در صنعت بافت ماشینی هر نقشه جفت جفت بافته می شود. یکی از مساله ها در تابلو فرش ماشینی سنتی از بین رفتن به تدریج رنگ الیاف است. درفرش دست بافت گذشت زمان و یا شستشوی تابلو فرش باعث می شود رنگ ها کم کم شکفته شوند. اما در تابلو فرش ماشینی رنگ ها بتدریج کم می شوند. صنعت فرش به فکر رفع این ضعف افتاد. یکی از خصوصیات تابلو فرش ماشینی چاپی ثابت بودن رنگ آنهاست و علت آن تزریق رنگ به ریشه­ های فرش است. چهارمین مساله زمانبری ان است. مساله دیگر در تابلو فرش ماشینی این است که به خاطر ظرافت چهره اغلب اوقات نمی توان با دقت زیاد چهره را طراحی کرد یا بافت چرا که هنر عکاسی با هنر بافت متفاوت تر است.

مشخصات تابلو فرش چاپی

تابلو فرش چاپی به دو صورت عمودی و افقی تولید میشود طرح های عمودی دارای طول بیشتری هستند و طرح های افقی عریض اند .

ابعاد : 

تابلو فرش ها در ابعاد ۵۰ در ۳۵ ، ۵۰ در ۷۰ و ۷۰ در ۱۰۰  سایز دلخواه و مطابق سفارش مشتری بافت میشود .

تراکم و شانه :

تراکم و شانه باعث ظرافت و لطافت تابلو فرش میشود . هر چه تعداد شانه بیشتر شود طرح ها زیباتر و با جزئیات بیشتری نمایش داده می شود . تابلو فرش های چاپی ستاره پانیذ کویر ۱۲۰۰ شانه با تراکم ۳۶۰۰ است .

نخ خاب : 

نخ خابی که در تابلو فرش های چاپی ما مورد استفاده قرار میگیرد ، پلی استر هیت ست شده ( ابریشم مصنوعی ) است که باعث افزایش دوام و کیفیت محصول می شود .

نخ پود : 

نخ پود نقش مهمی در استحکام تابلو فرش و فرش های ماشینی دارد به همین دلیل باید از الیاف با کیفیت و دوام بالا در آن استفاده شود . پنبه بهترین گزینه برای نخ پود می باشد که دارای استحکام ، کیفیت و عمر بالایی است .

تابلو فرش چاپی قابلیت شستشو دارد؟

جالب است بدانید که بسیار از افراد که میخواهند طرح خود را روی تابلو فرش چاپ کنند, فکر میکنند در مرور زمان یا بر اثر شستن آن تغیر رنگ خواهد داد و لذا در خرید این محصول تردید میکنند در صورتی که به این شکل نخواهد بود. اما لازم است بدانید که چاپ عکس روی تابلو فرش در دمای 150 درجه انجام میشود. پس بنابراین نگران نباشید زیرا در تنها زمانی که تغیر رنگ خواهد داد که دما به بیش از 150 درجه برسد و همه ما میدانیم که اصلا امکان نخواهد داشت. ما به شما توصیه میکنیم که در صورت شست و شو آن را با آب ولرم و کمی شامپو فرش با خیالی راحت شستشو دهید

چگونگی تولید تابلو فرش چاپی

تابلو فرش های چاپی به وسیله دستگاه های پیشرفته بر روی فرش خام ( فرش با نخ سفید و بدون رنگ ) بافته شده ، چاپ میشوند . به این صورت که عکس دلخواه مشتری در ابعادی که سفارش داده شده است ابتدا روی کاغذ مخصوص چاپ شده و سپس توسط دستگاه چاپ طرح چاپ شده روی کاغذ بر روی فرش برگردانده میشود و تابلو فرش چاپی در زمانی حدود ۲ دقیقه آماده میشود و همان طور که مشخص است دیگر  از هر سفارش دو عدد تابلو فرش تولید نمی شود و نیازی به صرف زمان و پرداخت هزینه بیشتر نیست.

محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.
Call Now Button