لطفا قبل از ثبت سفارش، موجودی و قیمت روز را سوال نمایید: تماس، واتساپ، ایتا، روبیکا: 09130677797 – تاریخ بروزرسانی: 1402/12/15 ⭐ پاسخگویی تلفنی "8 الی 16" - چت آنلاین "8 الی 2 بامداد" (تعطیلات فقط پاسخگویی آنلاین)⭐

فرش کرم فیلی رنگ بندی مناسب برای انواع دکوراسیون ها

فروش فرش کرم فیلی قالی کاشان فرش ماشینی

فرش کرم فیلی را می توان گفت تلفیقی از فرش کرم و فرش با رنگ بندی فیلی است. به عبارتی دیگر اگر قصد دارید فرشی انتخاب کنید که با دکوراسیون کلاسیک و مدرن  همخوانی داشته باشد و فضایی گرم و رویایی را در خانه رقم بزنید، با ما در این مقاله همراه شوید، همین امر باعث می‌شود تا شما بتوانید راحت‌ تر به انتخاب فرش و دیگر اجزای دکوراسیون خود بپردازید.

فرش در دکوراسیون خانه‌های ایرانی نقش به سزایی دارد و نقش مهمی را ایفا می‌کند. هر فردی می تواند با ایجاد هماهنگی بین رنگ و طرح یک فرش با سایر اجزا مانند مبلمان، پرده‌ها و… فضایی شیک و رویایی را برای خانه خود رقم بزند. استفاده از فرش‌هایی با طیف رنگی خنثی می‌تواند با همه دکوراسیون ها سازگار باشد و محیطی جذاب را به وجود بیاورد، یکی از رنگ های خنثی ای که در این مقاله به آن می پردازیم رنگ فیلی و کرم است.

مزایای فرش با زمینه کرم 

فرش با رنگ زمینه فیلی و نقش و نگار کرم را می توان گفت یک فرش چرک تاب است که به سرعت کثیف یا لکه نمی شود و برای خانواده های شلوغ با پا خور زیاد یا خانواده های  بچه دار مناسب است. علاوه براین، اینگونه فرش ها از آنجایی که در  دکوراسیون های مدرن استفاده می شوند می تواند فضای خانه را جذاب تر نشان دهد.

تاثیر فرش کرم فیلی در دکوراسیون

فرش کرم بیشتر در دکوراسیون های کلاسیک مورد استفاده قرار می گیرد. و فرش با رنگ زمینه کرم از آنجایی که نور زیادی را می تواند منعکس برای مکان هایی با نور کم و کوچک  مثل  آپارتمان یا اتاق های تاریک مناسب است. فرش با این رنگ قابلیت این را دارد که فضای خانه را روشن تر کند. اما در نظر بگیرید فرش کرم به دلیل رنگ روشنی که دارد زودتر کثیف یا لکه می شود.

از طرفی، رنگ‌هایی مثل طوسی ، فیلی و دودی ماهییت مدرن دارند و اغلب در دکوراسیون هایی با سبک مدرن استفاده می شوند. فرش فیلی در دکوراسیون های مدرن می تواند فضا را جذاب تر جلوه دهد ، به همین دلیل امروزه مردم به سراغ فرش هایی با این رنگ زمینه می روند.

اگر به دنبال فرشی هستید که با دکوراسیون مدرن و کلاسیک سازگار باشد ما فرش کرم فیلی را پیشنهاد می دهیم. فرش کرم با گل های فیلی می تواند فضای خانه شما را روشن تر نشان دهد همچنین گل های فیلی در متن فرش باعث زیبایی هرچه بیشتر آن می شود بنابراین فرش کرم فیلی با زمینه کرم جلوه جذابی به خانه می دهد که همگان را شیفته خود می کند.

اگر خانه شما خسته کننده و یکدست است و نیاز به تغییر در دکوراسیون خانه خود دارید ، فرش  با این رنگ بندی انتخاب مناسبی می تواند باشد چرا که فرش با زمینه فیلی و گل یا حاشیه کرم بسیار زیبا و متفاوت است و می تواند جلوه بیشتری را برای خانه شما به همراه داشته باشد.

چرا فرش با این رنگ بخریم؟

فرش با رنگ فیلی یک رنگ سرد و خنثی است که به طوسی شباهت زیادی دارد. فرش با این رنگ بندی نماد اطمینان و آرامش است و می تواند فضایی شیک و جذاب را به وجود بیاورد. ما در این مقاله گفتیم فرش فیلی بیشتر در دکوراسیون های مدرن مورد استفاده قرار می گیرد اما به این نکته هم توجه کنید که اگر  مبلمان سلطنتی و دکوراسیون کلاسیک دارید فرش طلاکوب فیلی در ساخت فضایی به یاد ماندنی می تواند شما را یاری کند.

درست است که فرش فیلی یک فرش با رنگ بندی سرد است اما شما می توانید در ترکیب این فرش با دکوراسیون خود از یک رنگ کرم برای گرم کردن فضای خانه استفاده کنید. یا می توانید از فرش هایی استفاده کنید که هم رنگ فیلی و هم رنگ کرم را دارا باشند.

نتیجه

برای خرید فرش کرم فیلی یا هر نوع فرش دیگری که در نظر دارید، می‌توانید وارد بخش فروشگاه فرش قالی کاشان شوید و از مدل‌های جدید و پر فروش فرش مطلع شوید. سایت قالی کاشان دارای نماد الکترونیک و نماد اعتماد است که با کلیک بر روی آنها می توانید از صحت و اعتبار سایت اطمینان حاصل کنید.

کلیه فرش های مجموعه قالی کاشان با کیفیت و با به روز ترین دستگاه ها و آخرین تکنولوژی بافته می شوند که بدون پرزدهی و حساسیت است همچنین از ضمانت نامه جنس و کیفیت تا 10 سال برخوردار اند. به دلیل شرایط اقتصادی مجموعه کاشان ارسال رایگان را برای همه مشتریان خود فراهم کرده است و از آنجایی که فرش از درب کارخانه برای شما ارسال می شود هزینه اضافی را به همراه نخواهد داشت. 

 

فرش طلاکوب 700 شانه طرح آنیسا زمینه کرم کاشان

فرش طلاکوب 700 شانه طرح افشان گل آرا زمینه فیلی کاشان

فرش 700 شانه طرح شاهان زمینه فیلی کاشان

فرش 1500 شانه طرح بهار زمینه فیلی کاشان – گل برجسته

فرش طرح 700 شانه ( 500 شانه ) طرح اصفهان زمینه فیلی کاشان

فرش 700 شانه طرح هلیا زمینه فیلی کاشان

فرش 1200 شانه طرح کیمیای سعادت زمینه فیلی کاشان

 

فرش طرح 700 شانه ( 500 شانه ) طرح گلسا زمینه فیلی کاشان

فرش طرح 700 شانه ( 500 شانه ) طرح هلما زمینه فیلی کاشان

فرش طرح 700 شانه ( 500 شانه ) طرح نیلا زمینه فیلی کاشان

محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.
Call Now Button