لطفا قبل از ثبت سفارش، موجودی و قیمت روز را سوال نمایید: تماس، واتساپ، ایتا، روبیکا: 09130677797 – تاریخ بروزرسانی: 1402/07/15 ⭐ پاسخگویی تلفنی "8 الی 16" - چت آنلاین "8 الی 2 بامداد" (تعطیلات فقط پاسخگویی آنلاین)⭐

بانک اطلاعات جامع فرش ایران – بانک فرش ایران

 

بانک اطلاعات جامع فرش ایران ، یا همان ،بانک فرش ایران، که به صورت مختصر به آن بانک فرش، نیز گفته می شود. بانک اطلاعات فرش ایران، ،بانک فرش ایران، عنوان مجموعه و وبسایتی است که کوشیده است با استفاده از تکنولوژی روز خدماتی را در حوزه تبلیغات، بازاریابی و تجارت الکترونیک به تولید کنندگان فرش ماشینی ایران و تولید کنندگان فرش دستباف ایران ارائه نماید.

بانک اطلاعات جامع فرش ایران، –بانک فرش ایران- همواره در تلاش بوده است برای مشتریان و خریداران فرش ایرانی، اعم از فرش ماشینی و فرش دستباف، نیز خدماتی ویژه ارائه نماید. به همین منظور و در راستای حمایت فرش ماشینی و فرش دستباف، بانک فرش ایران،(بانک اطلاعات فرش ماشینی و فرش دستباف ایران)، خدمتی نووین را به شهروندان ایرانی و خریداران فرش ایران، عرضه نموده است. البته این خدمت رسانی در حال حاضر بیشتر بر روی فرش ماشینی متمرکز شده است.

خدمت نوین بانک اطلاعات جامع فرش ایران، به خریدارن و مشتریان فرش ایران و به ویژه ،فرش ماشینی، ایرانی ، ،عرضه مستقیم و بی واسطه فرش از کارخانه، می باشد. در ،عرضه مستقیم و بی واسطه فرش از کارخانه، ،خرید مستقیم فرش از کارخانه، به دلیل حذف واسطه ها و خرید مستقیم و بی واسطه فرش از کارخانه، هزینه های جانبی برای خریدار نهایی فرش، ،فرش ماشینی، کاهش یافته و در هزینه های جاری زندگی بسیار صرفه جویی می شود.

بانک فرش ایران یا بانک اطلاعات جامع فرش ایران، این افتخار را دارد که تا کنون برای مردم سراسر ایران از شمال تا جنوب و از شرق تا غرب توانسته خدماتی را ارئه دهد. رضایتمنی مشتریان ،بانک اطلاعات جامع فرش ایران، – بانک فرش ایران، تنها دلیل رشد و انگیزه روز افزون همکاران این مجموعه ی خدماتی، در حوزه فرش ماشینی و فرش دستباف بوده است.

 


 

 


همچنین همکاران ما در بانک اطلاعات فرش ایران، بانک ازلاعات جامع فرش ایران، کوشیده اند خدمات بی نظیری را در حوزه فرش ماشینی ارئه دهند که پیش از این به دلیل در دسترس نبودن تلنولوژی برای همه امکان پذیر نبود. برخی از خدماتی که ،بانک اطلاعات جامع فرش ایران، ،بانک فرش ایران، به مشتریان خود ارائه می کند عبارتند از:

– یافتن طرح های مشابه

– تولید فرش در اندازه های سفارشی و اختصاصی

– مشاوره رایگان برای انتخاب فرش از نظر جنس و کیفیت و کاربرد و…

مجموعه بانک جامع اطلاعات فرش ایران، بانک فرش ایران، به منظور راحتی سایتی را به آدرس Www.Ghalikashan.ir راه اندازی نمود.


 

محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.
Call Now Button